Вагони ліквідованого потяга "Київ-Чоп" поїдуть в Крим

Влада Закарпаття програла "залізничну війну" за туристів

Вагони ліквідованого потяга "Київ-Чоп" поїдуть в Крим

У матеріалі «Новин Закарпаття» (18 травня) «На потяг «Чоп—Київ» більше розраховувати не варто, а «Ужгород—Київ» їздитиме через день» йшлося  про те, що із 25 травня швидкий потяг №7/8 сполученням «Чоп—Київ», котрий відправлявся о 18.10, уже не курсуватиме, а потяг №13/14 сполученням «Ужгород— Київ» у літній період їздитиме через день, хоч у осінньо-зимовий період він курсуватиме щоденно.

Ця публікація викликала чималий резонанс. Серед читачів у соціальній мережі «Фейсбук» навіть була започаткована цікава дискусія, мовляв, і так важко було дістатися до столиці, а зараз і поготів. «Втратили напрямки Харків—Ужгород, Ужгород—Чернівці, а цьогоріч граються зі сполученням Київ—Ужгород. Складається враження, що комусь вигідно, аби туристу та інвестору було незручно приїхати до нас», — каже нашому виданню з цього ж приводу керівник «Турінфоцентру Закарпаття» Олександр Коваль. І додає, що постійне скорочення кількості поїздів у свою чергу знижує привабливість Закарпаття в очах потенційних клієнтів галузі туризму та транзитних осіб. Вони обиратимуть інші шляхи для транзиту, подорожей та відпочинку, вкладання інвестицій.

Тим часом прес-служба «Укрзалізниці» повідомляє, що перевезення пасажирів на маршруті між Києвом та Закарпаттям повністю забезпечено. Бо у новому графіку руху на 2013—2014 роки пряме залізничне сполучення між Києвом та Чопом здійснюватиметься поїздами: № 15/16 Москва–Ужгород (курсує через ст.Чоп), № 81/82 Київ–Ужгород – цілорічно, щоденно, не заїжджаючи в Чоп, та 99/100 Київ–Ужгород – цілорічно, щоденно (курсує через ст. Чоп), № 13/14 Ужгород–Київ у літній період — через день, в осінньо-зимовий період – щоденно.

Справді, можна дістатися до столиці України й московським потягом, але це буде набагато дорожче. Як вдалось дізнатись, ціна на квиток коливається залежно від дня. До прикладу, в будні «московський» купейний квиток коштуватиме 230, а на вітчизняний потяг — 165 грн.

Та ж прес-служба залізниці зазначає, що новим графіком руху у разі підвищеного попиту передбачено призначення поїздів: № 207/208, 505/506, 529/530, 537/538 Київ–Ужгород, № 225/226 Харків–Ужгород та № 507/508 Київ–Чоп. Що ж до поїзда № 7/8 Київ–Чоп, то більшість його пасажирів доїжджала до станції Тернопіль, а на маршруті Київ–Тернопіль віднедавна ходить окремий прямий поїзд, тож подальше курсування «сімки» і «вісімки» не має сенсу, кажуть в «Укрзалізниці». Там навіть підрахували, що лише 18 його пасажирів доїжджало з Києва до станції Чоп. А на переконання залізничників, цього недостатньо для збереження окремого поїзда. Натомість вивільнений склад вагонів поїзда № 7/8 задіяно для перевезення пасажирів у кримському напрямку, де пасажиропотік значно вищий. Зважаючи на значне старіння пасажирських вагонів і зменшення їх кількості у парку залізниць через високу зношеність, бідкаються в «Укрзалізниці», виникає потреба раціонально використовувати наявний рухомий склад.

Саме через це у новому графіку руху поїздів на 2013/2014 рік буде максимально використано наявний парк вагонів, переведено маршрути курсування пасажирських поїздів на електрифіковані дільниці, передбачено зменшення зупинок з незначною посадкою/висадкою пасажирів, скорочення часу простою поїздів у пунктах формування. Пасажирські перевезення залізничним транспортом, зазначає прес-служба відомства, здійснюються в умовах значного дефіциту рухомого складу. З 1992 року залізницями України закуплено всього 560 вагонів.

До речі, придбання рухомого складу для перевезення пасажирів у поїздах далекого та місцевого сполучення має здійснюватися за рахунок коштів державного бюджету, проте грошей на оновлення в державному бюджеті, що називається, кіт наплакав.

А між тим, Національним планом дій на 2013 рік (пункт 177.1) щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010—2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» передбачено за кошти державного бюджету придбати пасажирський рухомий склад вітчизняного виробництва, а саме: закупити 200 купейних вагонів, 41 пасажирський вагон з місцями для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями та 7 спеціалізованих службово-технічних вагонів.

Надія Сарана

 

02 червня 2013р.

Теги: поїзд, потяг, турист

Коментарі

ааааааа 2013-06-09 / 13:17:37
Ну, положим, седьмой поезд не нужен был! А во-вторых, тот же поезд Ужгород-Москва состоит из ... Нескольких вагонов! И стоит лишь добавить больше вагонов в московский состав.

Іван 2013-06-02 / 20:49:24
неодноразово говорив друзям,що закарпатське лоббі слабеньке проти кримського.так і сталося.

Григорій Сковорода вийшов у словацькому перетлумаченні пряшівця Івана Яцканина
Втрачені церкви Закарпаття повернуться на культурну мапу
/ 5Найбільша в Україні приватна альпійська гірка розташована в Кам’яниці
/ 2Справжня історія воловецького трампліна
/ 3Заради спорудження Теребле-Ріцької ГЕС затопили кілька сіл, але вільшанці до останнього не вірили в її запуск
/ 5Оксана Ганич була ровесницею епохи Карпатської України й першою жінкою – доктором наук на Закарпатті
Цінова гойдалка на закарпатському ринку квітів і ярини
/ 1Мешканець Тячівщини вже роками виготовляє соляні лампи та створює соляні кімнати
/ 1У Тересві похована "Чорна графиня" – дружина одного з найвідоміших угорських митців ХІХ століття
На Закарпатті працює 4 400 лікарів та 9,5 тисяч медсестер та фельдшерів
На Закарпатті розкидуватимуть "вакцинаційні" брикети від сказу
На Закарпатті 80% пенсіонерів уже отримали монетизовані субсидії
/ 1Закарпатська спортсменка стала володаркою Кубка Європи із фристайлу-слоупстайлу
В Іршаві відкрили експозицію "Прикордонник Василь Попик – захисник Карпатської України"
"Шлях Пинті" врочисто відкриють наприкінці травня на Виноградівщині
Кращих легкоатлетів-2018 відзначили на Закарпатті
Василь Горват побачив "Зірки впритул"
Закарпатець Василь Сочка робить пластичну скульптуру... із космосу
Мозковий інсульт: Більше ризикують чоловіки й люди похилого віку
Кам'яні дрозди та інші птахи Олексія Лугового
Ужгород у 2022 році претендуватиме на проведення міжнародних дитячих ігор
Закарпатські письменники знову представлені у черговому номері "словацько-українського" журналу "Дукля"
Головні державні свята в Ужгороді відзначатимуть із квітковим велетенським тризубом і ходою зі 100-метровим прапором
Через терни – до волі. Про свою долю політв’язень оповів у книжці
/ 2На Закарпатті зареєстровано 5,2 тисячі безробітних у пошуку роботи
» Всі записи