Її організаторами виступили корпорація «Укрвинпром» і МОВВ при підтримці Посольства України у Французькій Республіці.
Офіційну українську делегацію очолював віце-президент «Укрвинпрому», гендиректор корпорації «Закарпатсадвинпром», директор ОП «Ужгородський коньячний завод» Володимир Гісем.
За словами учасника презентації, першого заступника гендиректора «Укрвинпрому» Володимира Кучеренка, ця подія значима для України хоча б тому, що за останні 90 років такої честі — презентувати свою виноробну продукцію у штаб-квартирі МОВВ — не удостоювалися ні Радянський Союз, ні жодна з його республік. Хоча у 60—70-х роках минулого століття наша держава була в десятці найбільш розвинутих виноробних країн світу і мала майже 400 тисяч гектарів виноградників. Загалом у Парижі було представлено 26 зразків національної виноробної продукції, виробленої п’ятьма підприємствами, зокрема й Ужгородським коньячним заводом. А серед численних гостей міжнародної презентації-дегустації були професійні дегустатори, дипломати, ресторатори, члени асоціацій, представники торговельних мереж, журналісти з багатьох країн не лише Європи, а й інших континентів.
В асортименті продукції заводу зараз є п’ять ординарних коньяків («Три зірки», «Бескиди», «Закарпатський», «П’ять зірок» і «Невицький замок») та чотири марочних («Тиса», «Карпати», «Ужгород» і «Підкарпатська Русь»), які за підсумками участі в міжнародних конкурсах 12 разів виборювали гран-прі, 4 рази кубки «За найвищу якість», а також спеціальний диплом «За вірність традиціям якості», золотий приз «За якість коньяків» (Франція, Париж, 1997 р.), європейський приз «За якість коньяків» (Англія, Оксфорд, 2003 р.), 6 великих золотих медалей, 122 золоті, 36 срібних, 6 бронзових та 2 спеціальні медалі.
Цікаво, що після презентації відбулась урочиста передача найкращих із дегустованих авторитетними фахівцями зразків виноробної продукції провідних українських виноградно-виноробних підприємств до енотеки (колекції вин) МОВВ. А це, зі слів гендиректора Міжнародної організації винограду і вина Федеріко Кастелуччі, означає, що вина й бренді з України посіли гідне місце на полицях енотеки в Парижі й милуватимуть зір ще не одного покоління його відвідувачів. «Це визнання високої якості й навіть унікальності українських вин. Ваш продукт створений в особливих кліматичних умовах, притаманних півдню України та її закарпатському регіону. Ці умови й технологія виробництва — своєрідна емблема успіху та захисту від підробок», — переконаний авторитетний фахівець пан Кастелуччі.
На думку Надзвичайного і Повноважного Посла України у Французькій Республіці Олександра Купчишина, більшість гостей презентації-дегустації позитивно відгукувалися про смак вин і коньяків з українською маркою попри те, що в Парижі недолюблюють вино нефранцузького походження. Отож, за прогнозами дипломата, ця подія сприятиме поглибленню двосторонньої торговельно-економічної співпраці між країнами та зміцненню іміджу української виноробної продукції в Європі. Тим паче, що Україна планує подвоїти площі (нині — 86 тис. га) під виноградниками до 2025 року й розширити ринки збуту. Але при цьому дуже важливо дотримуватися міжнародних стандартів згідно з вимогами СОТ, повноправним членом якої є Україна.
До речі, як зауважив віце-президент корпорації «Укрвинпром» Володимир Гісем, ні в кого під час презентації-дегустації у штаб-квартирі МОВВ не виникало питань стосовно правомірності використання географічних назв «коньяк України» або «шампанське України». Адже за Узгодженим протоколом представників виноробної промисловості ЄС та України (24 березня 2011 року в Брюсселі, де наших виноробів представляла корпорація «Укрвинпром») при обговоренні представники промисловості Євросоюзу визнали історичну спадщину, культурні традиції української виноробної промисловості та погодилися, що наразі Україна може використовувати кириличні транслітерації деяких «чутливих» географічних зазначень ЄС (зокрема «Херес» (Jerez /Sherry/Xerez), «Порто» (Порто, Porto), «Мадера» (Мадейра, Madeira), «Кагор» (Каор, Cahors), «Коньяк» (Коньяк, Coqnac) і «Шампанське» (Шампань, Champagne) на внутрішньому ринку в межах міжнародного права (текст протоколу. — Авт.).
За інформацією Богдана Дубового
borno 2013-04-23 / 22:29:22
Лошарики научитесь пить,коньяк супер
Рома 2013-04-09 / 10:46:20
Не понимаю как этот шмурдяк может быть еще и на выставку выставлен.Там что лохи его пили?
прикол 2013-04-08 / 12:06:59
ну да только забыли сказать что коньяки для выставок берутся из бочек а то что идет на внутренний рынок из других емкостей.