Закарпатська "Лужанська-7" стала переможцем всеукраїнського конкурсу торгових марок

Випередивши при цьому відомі «Миргородську», «Моршинську», «Боржомі», «Evian» та інші розкручені бренди.

Закарпатська "Лужанська-7" стала переможцем всеукраїнського конкурсу торгових марок

За результатами дослідження громадських уподобань 2016 року в рамках щорічного всеукраїнського конкурсу торгових марок «Фаворит успіху» перше місце в категорії «Мінеральні води» посіла «Лужанська -7» (ТОВ «Маргіт») із переможним статусом «Фаворит експертів», перевершивши відомі «Миргородську», «Моршинську», «Боржомі», «Evian» та інші розкручені бренди.

Конкурс «Фаворит успіху» проводився вже вчотирнадцяте. Дослідження суспільних уподобань тривало протягом усього минулого року, з січня по грудень, у майже шести сотнях категорій ринку народного споживання. В його опитуваннях узяли участь понад 35 тисяч осіб із усіх регіонів України.

На 14-й церемонії нагородження, яка відбулася 8 червня у Києві, вручили нагороди понад п’ятдесяти торговим маркам товарів і послуг у різних категоріях. На урочистостях із цієї нагоди зібралися як «винуватці» торжества, так і відомі в Україні люди з числа діячів науки, культури, мистецтва, бізнесу.

Слід зазначити, що рейтинг «Фаворит успіху» є некомерційним, за участь у ньому не передбачені грошові внески, а результати опитувань та висновки експертів публікуються у вільному доступі. Переможців визначають три групи експертів: експертне журі (з професійних галузевих спеціалістів різного профілю), журі успішних людей (публічні й відомі люди в Україні) та безпосередньо журі споживачів, які вказують свої персональні уподобання, діляться думками, особистим досвідом і рекомендаціями в інтернеті, на сайті FAVOR.com.ua. Конкурс «Фаворит успіху» відбувається без попередніх заявок, його учасником стає будь-яка торгова марка, що присутня на ринку товарів та послуг, продукованих в Україні. Саме тому перемога в цьому рейтингу свідчить про найбільш об’єктивну оцінку споживачами того або іншого товару чи послуги.

Відрадно, що улюблена краянами «Лужанська-7» стала тим брендом, який користується найбільшим попитом і серед усіх українських споживачів.

19 червня 2017р.

Теги: мінеральна вода, Лужанська, фаворит

Григорій Сковорода вийшов у словацькому перетлумаченні пряшівця Івана Яцканина
Втрачені церкви Закарпаття повернуться на культурну мапу
/ 6Найбільша в Україні приватна альпійська гірка розташована в Кам’яниці
/ 2Справжня історія воловецького трампліна
/ 3Заради спорудження Теребле-Ріцької ГЕС затопили кілька сіл, але вільшанці до останнього не вірили в її запуск
/ 5Оксана Ганич була ровесницею епохи Карпатської України й першою жінкою – доктором наук на Закарпатті
Цінова гойдалка на закарпатському ринку квітів і ярини
/ 1Мешканець Тячівщини вже роками виготовляє соляні лампи та створює соляні кімнати
/ 1У Тересві похована "Чорна графиня" – дружина одного з найвідоміших угорських митців ХІХ століття
На Закарпатті працює 4 400 лікарів та 9,5 тисяч медсестер та фельдшерів
На Закарпатті розкидуватимуть "вакцинаційні" брикети від сказу
На Закарпатті 80% пенсіонерів уже отримали монетизовані субсидії
/ 1Закарпатська спортсменка стала володаркою Кубка Європи із фристайлу-слоупстайлу
В Іршаві відкрили експозицію "Прикордонник Василь Попик – захисник Карпатської України"
"Шлях Пинті" врочисто відкриють наприкінці травня на Виноградівщині
Кращих легкоатлетів-2018 відзначили на Закарпатті
Василь Горват побачив "Зірки впритул"
Закарпатець Василь Сочка робить пластичну скульптуру... із космосу
Мозковий інсульт: Більше ризикують чоловіки й люди похилого віку
Кам'яні дрозди та інші птахи Олексія Лугового
Ужгород у 2022 році претендуватиме на проведення міжнародних дитячих ігор
Закарпатські письменники знову представлені у черговому номері "словацько-українського" журналу "Дукля"
Головні державні свята в Ужгороді відзначатимуть із квітковим велетенським тризубом і ходою зі 100-метровим прапором
Через терни – до волі. Про свою долю політв’язень оповів у книжці
/ 2На Закарпатті зареєстровано 5,2 тисячі безробітних у пошуку роботи
» Всі записи