«До початку реставрації були проведені певні дослідження спеціалістами Львівської національної академії мистецтв разом із закарпатським мистецтвознавцем Михайлом Приймичем. Ми як реставратори робили проби, хімічні та біологічні дослідження. Знімали верхній шар живопису. Там для нас відкрився живопис періоду XVIII ст., — каже Василь Карпів. — Наша мета — зберегти його первісність і показати те, що було зображено багато років тому».
Одним зі складних моментів реставрації було те, що на зображення через стару покрівлю затікала вода. Вона зробила деструкцію основи, на якій намальований фарбовий шар. Де-не-де навіть розмила живопис. Реставратори зробили реконструкцію втрачених елементів. Зараз уже доводять зображення до експозиційного вигляду.
Анастасія Ножка