Стерто-2

Матеріал "*обовий пер(д)ун пера Митя" видалений мною (див. пост "Хочу - творю, а хочу - витворяю") 12 травня 2012-го.  

 

                                                      

Михайло Фединишинець, Закарпаття онлайн.Блоги
21 березня 2012р.

Теги: Фідель і Рауль Кастро, Дмитро Воробець

Коментарі

Фединишинець - Чужинцю 2012-03-24 / 21:20:48
Ми, ачей, знайомі, що ви до мене на «ти»? Звісно, я не образився – просто цікавлюся… Отже, я не провидець, аби знати, чи нова альтернативна Спілка не продублює гнилу офіційну. Багато чого залежатиме від перших осіб, себто керівника, двох-трьох заступників. Це мають бути молоді або середнього віку журналісти (ки), які хочуть щось змінити, які можуть навколо себе об’єднати, які працюватимуть прозоро. Принаймні спроба не завадить. Песимізм тут недоречний. Тим паче компанія гопників на чолі зі старожилом Воробцем цілком скомпрометували крайову організацію. Членом до снаги стати будь-кому – лиш капусту неси. За бабло видаються й довідки на право мати зброю. До того кілька гівнюків ще й зарплату отримують. Ось чому така патологічна боязнь якихось пертурбацій, ось чому скликаються лише залежні від влади журналісти. Словом, свавілля. Тому я вже не уявляю, як можна вивернути щось або когось наруби. Чи не легше зводити новий будинок, ніж намагатися перебудувати старий?..

чужинець 2012-03-24 / 01:06:01
Михайлу.
Привіт!
Питання про етику не адресоване тобі, чи кому-іншому конкретно.
Це так,навздогін, бо ми всі чудово розуміємо різницю між інформаційним ландскнехтом у формі журналіста, та ,приміром, гуманітарієм, в образі письменника...
Річ в іншому, як і суть мого попереднього коментаря,- а чи є необхідність іти стандартним шляхом, коли навідь такі монументи,як партійні системи втрачають довіру в очах прогрессивної громадськості? Чи жевріє надія, що нова спілка не продублює стару? То може тоді краще спробувати вивернути існуючу "на руби", принаймі не лишаючи їй шансу на подальше існування в стані тихого болота,надалі відбираючого на себе частину соціуму?

ярослав орос 2012-03-23 / 08:52:20
мигальку, я згоден з Тобою, що воно нічого не дасть, і нічого не змінить... але Бог нам дав ротик, то мусимо ним молоти мливо...

Фединишинець - Оросові 2012-03-22 / 21:47:40
Ярославе, як одного ранку встану з лівої ноги, то й по писатилях можу ушкварити. Правда, не всіх. Але суть в іншому: що це дасть? що це змінить? Та й я не претендую на роль літкритика. Як, до речі, і на ролю мистецтвознавця. Просто бавлюся...

Фединишинець - Бог зна кому 2012-03-22 / 21:34:58
До Фединишинця 2012-03-22 / 18:04:34
Дідо тут мало чого може. Всім рулить пяниця Чижмар Василь.
Фединишинець: Та це всі знають. Хоча й дідо не ликом шитий, адже погодився на п"ятий термін. Мабуть, його оточення уклінно попросило - і не зміг відмовити. Прикро, що такі гівнюки й бездарі організацію представляють. І такі ж голосують. Класика: рука руку миє…

ярослав орос 2012-03-22 / 19:21:54
мигальку, а як там писателі в краї творять високе...

До Фединишинця 2012-03-22 / 18:04:34
Дідо тут мало чого може. Всім рулить пяниця Чижмар Василь

Фединишинець - Чужинцю 2012-03-22 / 10:32:37
Частково погоджуюся з вами. Так, Спілка ніби потрібна і ніби ні. Потрібна бодай для захисту наших прав. Зрештою, якби організацію очолив молодий активний журналіст (ка), вона б отримала нове дихання, осучаснилася. Бо вийшло так, що понад 300 членів, а очолити нема кому, окрім Воробця. Хоча ні, ліпше в 2017-му знову проголосувати за 82-річне опудало. Аби тішилося...
До речі, якщо натяк з етикою на мою адресу, то будь ласка, тим паче я люблю теоретизувати. Якщо камінь у город діда, то варто йому зателефонувати (я боюся) й попросити взяти участь у дискусії.

чужинець 2012-03-22 / 00:00:07
При абсурдності різного роду архаїчних спілчанських систем і необхідності їх заміни виникає логічне питання: чи варто дублювати систему по її ж принципам "організації", якщо ти принципово намірений іти іншим шляхом? Чи не стали ми вже давно заручниками різного роду формально-хріняцьких організацій, лише для того, щоб якось акцептувати себе в якості нових рудиментів існуючих систем, потребуючих нагального хліба з мастьов та свого митно-пропускного метра на журналістьському кордоні блюдіння А-мораліс?
Чи слабо післати до ср*ки всі формальності у якості буквального протесту від існуючої данності і об*єднатись як неформальні однодумці нового часу, незалежного навідь від гарантованих благ, котрі на справді теж є умовно-примарними?
То ж бо і воно, пацани... "Віва цезарю! ...ідучи на смерть вітаємо тебе!".
Чи потеоретизуємо про журналістьську етику???

Фединишинець - Колезі 2012-03-21 / 20:56:13
Шановний, а чому під ніком? Мені ганьба за тебе! Далі: порядні журики зробили все, що могли, але... Якби я був на засіданні, гарантую, що бодай з місця словесно плюнув би в душу діду. А ті 46 - це просто п*****и! Та нема біди без добра: хлопці ж створюють гейби альтернативну Спілку...

колега 2012-03-21 / 20:05:42
Мішку, погоджуюсь з твоєю писаниною. А хто винен? Чи не самі ж ми, журналісти, які є героями лише за бокалом пива? А як приходить до діла. то...