Близько 50 підприємств і підприємців Ужгорода стали учасниками програми, що передбачає надання малозабезпеченим сім’ям суттєвих знижок у придбанні речей першої потреби. І віднедавна завдяки впровадженню системи соціальних знижок «Єдина картка» ужгородці можуть суттєво економити на придбанні товарів.
За словами керівника проекту в Ужгороді Олександра Коваля, знижки, які надають у системі соціального дисконту уж¬городські підприємства, становлять у середньому від 3 до 20 %. Деякі фірми пропонують навіть 50 %.
6 000 соціально незахищених ужгородців восени отримали такі картки. Голова
Закарпатської обласної громадської організації інвалідів-онкохворих «Амазонки Закарпаття» Наталія Шаульська розповідає, що 170 мешканок обласного центру отримали «Єдині картки». Та все ж зізнається, що їх розповсюдили замало, звісно ж, хочеться, аби всі мали змогу користуватися такими пільгами.
«В Ужгороді є чимало магазинів, кафе, перукарень, аптек, що надають знижки в цій системі, – продовжує Наталія Юріївна. – Та ідентифікувати партнерів проекту можна ще й за наліпками на дверях та вітринах закладів. Суттєвий недолік – не всі заклади мають на вітринах позначки, що є учасниками програми. А так, у додатку все чітко розписано про торгову точку, її адресу й телефон, групи товарів та послуг, на які надаються знижки та їх розмір».
Півтисячі карток роздали й студентам-сиротам, з багатодітних сімей, малозабезпеченим, інвалідам. Отримала її й Вікторія Лисюк, що навчається на IV курсі відділення журналістики УжНУ. Дівчина розповідає, що соціальну картку на знижки дістала не так давно, тому ще не встигла скористатися нею. Нововведення вважає доцільним, адже воно дає змогу особливим верствам населення купувати різноманітні товари зі знижками. «Хоча знижки невеликі, але те, що вони є, – крок до кращого життя громадян. Тим більше, що картки не є іменними, а отже, користуватися ними зможе будь-який член родини», – зауважує Вікторія.
На переконання керівників проекту, для бізнесу такий соціальний крок теж вигідний. Адже це хороша нагода залучити нових клієнтів, сформувати потенційну мережу, швидше розвивати свою торгову марку і бренд, суттєво зекономити рекламний бюджет тощо.
Марина, адміністратор продуктового магазину, що є учасником системи, також відзначає позитив таких карток. Щодня до них звертається близько десяти клієнтів, переважно пенсіонери, які мають знижки. «Навіть ті 5 %, які надає наш магазин, для власників дисконту становлять суттєву економію сімейного бюджету», – зазначає адміністратор.
Анастасія ЛЕСІВ