Із пішохідного центру Мукачева водії зробили собі стоянку

Сьогоднішній центр міста над Латорицею назвати пішохідною зоною язик не повертається: куди не глянь – автівки. І це попри те, що на вулицях Миру й Пушкіна стоять заборонні знаки. Про те, що транспорт заважає пішоходам й аж ніяк не сприяє туристичній привабливості Мукачева, годі й говорити.

Із пішохідного центру Мукачева водії зробили собі стоянку

Правила дорожнього руху дозволяють в'їжджати у пішохідну зону лише у двох випадках: коли людина поряд живе або в цьому є виробнича потреба. Дивлячись на припарковані у центрі Мукачеві легкові авто, не віриться, що всі їх водії тут або живуть, або працюють. Натомість очевидно інше – власникам автомобілів просто ліньки залишити свого залізного коня десь за межами центру й дістатися вулиці Федорова, Миру чи Пушкіна вже пішки.

І тут виникає питання вже до працівників ДАІ: чому інспектори не штрафують затятих порушників правил дорожнього руху? На жаль, узяти коментар з цього приводу в начальника відділення ДАІ Мукачівського МВ УМВС в Закарпатській області не вдалося – його телефон не відповідав, а на відправлене факсом прохання зв'язатися з журналістом ніхто так і не відповів.

Натомість у мукачівській ме¬рії поінформували: проблему засилля транспорту в центральній частині міста найближчим часом планують вирішити з допомогою шлагбаумів – в'їзд просто перекриють. До слова, саме так подіб¬ну проблему кілька років тому вирішили в Ужгороді: тут автівки до центру тепер не можуть заїхати через фізичну перешкоду. На жаль, доки українські водії самі не зрозуміють, де можна їздити, а де ні, вулиці доводиться перекривати.

Разом із тим не секрет, що кількість машин постійно зростає, а стоянок для них дедалі менше й менше. Саме тому автомобілі щораз частіше можна побачити на клумбах, тротуарах, спортивних майданчиках тощо. А й справді, куди подіти авто, якщо в центральній частині місця для нього немає? У кожному населеному пункті кра¬їни відповідь на це питання, мабуть, треба шукати індивідуально. Щодо міста над Латорицею, то тут вихід із проблеми є: машини готовий розмістити в себе семирівневий паркінг торгово-розважального центру "Щодня", що на вулиці Возз'єднання.
"Наша стоянка розрахована на 260 автомобілів, – розповідає директор ТРК "Щодня" Іван Сенько. – Один рівень у нас під землею, 6 – над. Тут є спеціально відведені місця і для легковиків, і для джипів, і для мікроавтобусів. Та навіть автобусів. Машини весь час під пильним відеонаглядом та охороною".

За словами пана Сенька, одним із завдань стоянкового комплексу є саме розвантаження центральних вулиць Мукачева від машин. Директор ТРК "Щодня" наголошує: паркінг цілодобово працює не лише для клієнтів торгово-розважального комплексу, а й для всіх водіїв. Ціна години  – 2 гривні, а кожна наступна – 35 копійок. "Це єдина на Закарпатті парковка такого рівня, – зазначає Іван Сенько. – Хотілося б, щоб їх було побільше: адже саме такі стоянки розвиватимуть культуру паркування. У Мукачеві вже є коло водіїв, котрі, їдучи до центру на роботу чи відпочинок, залишають свою автівку в нас. Та поки що із семи рівнів стабільно заповнені лише два".

Користь новий паркінг уже приніс: після його відкриття в Мукачеві від машин більш-менш розвантажена вулиця Возз'єднання. Можливо, коли заїзд на пішохідні вулиці Пушкіна, Миру та Федорова перекриють, водії таки скористаються цивілізованими умовами паркування й залишатимуть свої автівки тут – у місці, де ті точно не заважатимуть перехожим.

Ярослав ГУЛАН, фото автора
 

29 березня 2011р.

Теги: автомобіль, стоянка, Мукачево

Коментарі

анонім-2 2011-03-30 / 02:16:00
І що пропонуєте?.. Не користуватися паркінгом, а стояти у центрі міста?..

2011-03-29 / 22:55:00
Абсолютна дурня про паркінг. Він такий самий ущербний як і вся Барва. Бахнути 260 місць з єдиним заїздом і виїздом шириною ледве 5 метрів на стару вузьку вулицю з односторонім рухом - таке лиш Барві могло прийти у голову. Не те що 2 бусика, два файних мерса тяжко розїжаються. І Возєднання той паркінг не розвантажував - тупо накопали по всій довжині стовпчиків аби хоч-нехоч зігнати машини до себе на стоянку.
А з пішоходкою все просто. Достатньо Лендєлу поговорити " по душам" з начальником ГАІ і за 2-3 дні там жодної машини не буде. Ну але...

«П’ятиповерхівки ще нема, а квартири обіцяні і Погорелову, і Ратушняку»
/ 8Закарпатці організувалися у партизанський загін
/ 4Батьки дитини, яка померла в пологовому будинку Ужгорода, вважають, що немовля підмінили
/ 1Архієпископ Феодор: «Ми готові духовно підтримати наших військових у Криму»
/ 6Закарпатський інтерн оперував поранених на Майдані
/ 3З церкви в Мукачеві вкрали мощі святих, яким дві тисячі років
/ 3Чеські медики досі не наважуються вийняти з тіла уродженця Ужгорода картеч, "отриману" на Майдані
Подорожі чоловіка-мізинчика Сабоніса
«Виношу дитину за 30 тисяч доларів»
Заробітчанські поневіряння ужгородки
На Закарпатті послуги детектива поки що не надто популярні
/ 14На Закарпатті болісно відреагували на погрози "регіоналів" закрити УГКЦ
/ 3В Ужгороді прокуратура досі не знає, чи законно влада продала аптеки
/ 1Від новорічного похмілля допоможуть швидкий секс і контрастний душ
/ 1Люди захистили від дерибану футбольне поле у Горянах
Одержимий кухнею
/ 3Новий Рік в Ужгороді, або Стриптиз Снігуроньки – від 600 гривень
/ 1Розлучені, геї, ігромани – «клієнти» закарпатських психотерапевтів
Ужгород: Замість туалетів – заіржавілі дірки
/ 15Повернулася лікарка, яка продавала дітей
Скульптурний трудоголік. Роботи ужгородця Юрія Максимовича купують попи і прокурори
У Мукачеві Будинок офіцерів руйнується, бо казначейство не дає грошей
Презервативи, Ленін і цуцик за 10 «штук»
/ 2В Ужгороді "забули" відновити покриття пішохідної частини транспортного мосту
Отрутою і ґумовими кулями. Доґгантери в Ужгороді вбивають щомісяця 5–10 собак
» Всі записи