skybidy 2020-07-26 / 04:26:14
скажіть що громада готова зробити для того щоб ця залізниця фунціонувала ?
Вопрос 2011-06-22 / 02:26:00
Ну и что Ледида ответил? Та ему пофигуууууууу
Так бы и Балого и Погорелов И рата ЗАБИЛИ
Иди работай - не творися
Иршавским полуросликам ни история ни железная дорога не нужна
Им треба Гроши Баблосы Талляри
Банкир 2011-06-22 / 02:21:00
Та никто денег не даст
Тут такие писаки босоногие
potyag 2011-06-22 / 02:20:00
V uzhgorode 2 goda tomu nazad hlopci z FRONTU ZMIN uzkokolijku vidnovili i paravoz izdiv
Treba bolo u nih sprositi
Денису 2011-06-22 / 02:18:00
Чувак треба боло лягті на рейкі бозмег а не ледіду чекаті Онні з Феером клали на тебе ай рельсі твоі
а ти розказував казки ай гроші з швейцаріі чекав
гуно тобі а не гроші
а поезд ушол чувачек давно
жаль конечно
поздно вася
ви никто ви фраера
может ктото бы взялся за эту дорогу раньше А ты трубел - люди думали что занимаешься А сейчас что ты хочешь? У нас усе за Януковича
ч 2011-06-22 / 02:12:00
Коментар видалено через порушення "Правил коментування". Адмін
Небайдужий свідок 2011-06-20 / 15:09:00
А між іншим унікальний рухомий склад продовжує зникати з Боржавської вузькоколійки. Якщо два роки тому зник робочий паровоз Гр-286, який зараз простоює без діла в скансені с.Колочава, хоча міг і далі возити туристів. То цьогоріч зникли два польські вагони заводу Pafawag №26 та №27. Причому перший з вагоноремонтної майстерні! Як не дивно втрату знайшли на Рівненщині і досить швидко.
Ось відео http://youtu.be/2H8_LOvDlwY
Також стало відомо, що за борги викликанні затримкою 5 вагонів платформ, на яких вивозили згадані вагони заводу Pafawag та комплектуючі до них, їх планують порізати на металобрухт! Цікаво дізнатися хто таке допустив?
Денис 2011-06-16 / 16:09:00
Русину - дякую за підтримку! Але справжнім русинам є багато роботи - Не словом, а ділом!
Бо про нашу самобутьню культуру є кому говорити - але мало хто це робить сам. Якщо збережемо вузькоколійку - то це і буде нашим правдивим русинським ділом.
Русин 2011-06-16 / 13:30:00
Честована челядь!
дякую за підтримку пропозиції збору коштів на підтримку останньої вузькоколійки у краї.
Щодо зауваження пана Петра, то відповім, що і Коваль і Шандор мають багато свого на голові і займатися спасінням залізниці не будуть, але можуть підтримати ідею в якості епкспертів. А займатися спасінням мають в першу чергу люди з тих населених пунктів і районів, де вона знаходиться, ну і звичайно підтягуватися має вся прогресивна грмадськість Закарпаття.
Я думаю, що найкращим виходом буде не створення якоїсь нової організації, вона лишня.
Думаю, що у пана Добри вже є організація, яка напевне має і рахунок. А розпоряджатися зібраними коштами може рада на чолі з Доброю (наприклад до якої входять священники кількох конфесій). Це надасть жертводавцям впевненість, що ініціатива не черговий МММ.
щО СКАЖЕТЕ.
Денис 2011-06-16 / 13:29:00
...всі пропозиції приймаються - але найголовніша позиція регіональної влади.
А для всіх небайдужих - готуємось до 7 серпня - офіційного Дня Боржавської вузькоколійки.
6-7 серпня відбудуться акції в Виноградові, Іршаві, Берегові - на станції Хмільник...
Ablak 2011-06-16 / 13:16:00
Мій банківській рахунок: ... :-)
Без жарт: треба заснувати Добровільний фонд, з кураторами-спеціалістами зацікавлених регіонів по туризму.
Маріанна 2011-06-16 / 11:04:00
Підтримую Русина і Петра! Давайте дані банківського рахунку - зберемо гроші всім миром.
Петро 2011-06-16 / 01:51:00
Тут Русин написав, що готовий внести певну суму для збереження останньох вузькоколійки в краї.Я за! Думаю, багато хто підтримав би таку ініціативу. Але зорганізуйте це! Пишіть у газети, виходьте в радіо і телеефір! Говоріть про це голосно, щоб Вас почули - і Шандор з кафедри туризму, і Коваль, які так дбають про розвиток туризму в краї, про наші визначні місця. Дійте! А підтримка буде.
Наталка Майстренко 2011-06-16 / 01:00:00
Приэднуємося до клопотання, Олександре Олександровиу.
Майстренки, Ужгород-Київ
Русин 2011-06-16 / 00:30:00
Підтримую двома руками пропозицію і готовий внести якусь суму пожертвувань (для організаційних дій) для збереження останньої вузькоколійки в краї.