Їхав трамвай, 13 номер…

В місті Київ урочисто відкрили швидкісну лінію трамваю – подія досить знакова з огляду на недостатньо розвинуту транспортну інфраструктуру такого мегаполісу. На сьогодні в місті проживає, за неофіційною статистикою, біля 5 млн. жителів. Реконструкція включала в себе заміну колії та використання оновленого рухомого складу.

Трамвай, Відень і я :)))))
Трамвай, Відень і я :)))))
В Росії, в м.Санкт-Петербург, було закуплено один новий швидкісний трамвай ЛВС, а також один український,  капітально оновлено чотири старі моделі трамваї чеської ТАТРИ. З 14 станцій наразі працює половина. Правда виник курйоз при випробувальному  запуску  – російський трамвай, завдячуючи сучасному дизайну, не зміг відчинити двері на деяких платформах, які обіцяють доопрацювати до весни. Платформи збудовані надто високо для дверей, які відчиняються назовні і в сторону. Так що попервах швидкісна лінія  експлуатуватиметься на зупинках з низькими платформами.
Оглядаючись на історію використання трамваїв та їх сучасне життя в країнах ЄС, можна з впевненістю сказати про "нову еру" їхнього життя. Екологічний транспорт сьогодні активно розвивається не тільки в містах мільйонниках, а і в містах з кількістю жителів біля 200 тисяч. Вартість проїзду в них коливається біля 1 євро протягом певного часу – мінімальна вартість в Будапешті 300 форинтів, в Відні – 1,5 Євро. В нас наразі – 1,5 грн.
 
В Празі сьогодні можна зустріти знайомі силуети трамваю ТАТРА заводу Шкода, які експлуатуються в місті Львів, а також відносно нові моделі цього найстарішого трамвайного заводу в Європі.
 
 
В Будапешті існує сучасна лінія швидкісного трамваю, вона з'єднує Буду та Пешт, і проходить по мосту Маргіт з площі Московської, через площу Октагон на південну околицю міста. Окрім того існують дві лінії трамваїв - в Пешті та Буді. Особливістю цих ліній є те, що одна експлуатується на рівнині, інша в гірській частині міста. Всі моделі виготовлені на заводах Угорщини.
 

 

 
Роль трамваю в Вішеграді виконує історичний моторизований вагон, колія якого має ширину вузькоколійної залізниці.

 

 
В угорському Сегеді особливе ставлення до трамваїв – тут на лінії можна побачити і старенький ретро-трамвай, і оригінальну модель заводу МАВАГ в Будапешті, а також сучасний дарунок міста Дармштад.
 
 
У Відні трамваї становлять основу громадського транспорту міста – поряд з сучасними футуристичними моделями експлуатуються і старі моделі оригінальної моделі. Сучасні трамваї є дуже зручними та безшумними, а старі червоно-білі моделі є візитівкою Австрійської столиці.

 

 
28 жовтня 2010р.

Теги: трамвай, техніка, історія міського транспорту

Коментарі

OCTPIB 2016-03-04 / 13:44:39
Наскіки я розумію, під "сучасною лінією швидкісного трамваю" в Будапешті мається на увазі найстаріша лінія метро в континентальній Європі, яка експлуатується ще з 1896 року...

Галина 2010-10-28 / 22:49:00
Денисе, як же ти любиш свій Карпатський трамвай!!! Вірь, друже, він ще стане кращим за усі перераховані тобою вище!!!! І не кидай його...

Андрей 2010-10-28 / 20:59:00
Класні фотки. Сегедський - найкращий. :)


Денис Добра
Публікації:
/ 14Як нам облаштувати Боржавську вузькоколійку
/ 4Боржавська паска, або яка паска буде цього року?
/ 2Річка 30 мостів
/ 4Футбол без кордонів
На Боржавську вузькоколійку висадився швейцарський десант
Британський стандарт Закарпаття
/ 7«Костиль відродження» Боржавської вузькоколійки.
/ 1Кесареві – кесареве!
/ 4Господарка фестивалю Гамора – 2011
/ 4ФОРЗА підтримала звернення "Боржавської ініціативи" до голови Закарпатської ОДА
/ 15ВІДКРИТИЙ ЛИСТ голові Закарпатської ОДА з приводу демонтажу Боржавської вузькоколійки
ДОКУМЕНТАМИ по продажі вузькоколійки
/ 27 «Шагренева кожа» Боржавської вузькоколійки
/ 8Чин Святого Василія Великого в часи Карпатської України.
/ 1Вівці, мої вівці...
/ 2Поки крутиться колесо старого млина...
/ 2Сторіччя шляху до «Американської мрії».
/ 9Гранти Президента України як вища школа корупції.
/ 6Ура! Маємо вибір.!.?
/ 4«Зачистки» в стилі КГБ.
Сам врядую, сам прокуратурою, культурою і т.д. керую…
/ 3Старт виборів на селі ...
Закарпатці взяли участь у міжнародному «залізничному» таборі в Угорщині
/ 1На Закарпатті ентузіасти відзначили День Боржавської вузькоколійки
/ 7Вузькоколійна дорога Боржавської долини.Частина І. Історія
» Всі записи