Чому? Тому, що так звані соціологи вже не просто брешуть, а нахабно брешуть. Можливо у похибці 10-15%, але це ж тисячі виборців! Та якщо перейти до справи, то вбила мене ця нахабність тоді, коли вийняв зі своєї поштової скриньки черговий "підкидиш" газети Віктора Погорєлова "Слово". Дивлюся на розумні обличчя перших п'яти кандидатів у міські депутати від партії Еко+25 того ж таки Погорєлова. І от починаю прозрівати, коли серед цієї п'ятірки на третьому місці красується невідомо звідки взятий, але вже, виявляється, іменитий соціолог Павло Білак...
Одразу пригадав, як не так давно цей хлопець оприлюднював свої соцопитування без вибірки соціальної, вікової і т. п. , з яких, звичайно ж виплило, що Погорєлов — лідер. Причому з сильним відривом. Але не відомо за рахунок чого. Та Бог з ним. Якщо це діло було добре проплачено, то і я би міг обігнати Ратушняка і того ж Погорєлова. Правда, Паша Білак би наступного дня возився за мої гроші на новенькому авто. Таку вже пастку для виборців придумали піар-технологи. Від цього нікуди не подітися...
Але говорити про неупередженість соціології після того, як "керівник" "Закарпатського аналітичного центру" пішов у список до Погорєлова, просто не можливо! І це — факт. Шкода, звичайно й того ж Погорєлова, котрий повважав, що ця соціологія зіграла у його передвиборчій кампанії першу скрипку. Інакше, чому б тоді хлопця ставити до себе у список і "палити" як заангажованого? (хіба родичі чи добрі старі друзі попросили). Звичайно, з боку молодого кандидата Павла Білака ситуація цілком зрозуміла. Хлопця показали по телевізору, його мальовані рейтинги обговорили в Інтернеті. Він — звізда!!! На такій хвилі, звичайно, можна і у список іти. І, звичайно, не лише у міську, а й у обласну, а з весни — і у Верховну Раду. Але, на місці Погорєлова, будучи при здоровому глузді, допускати таку реалізацію юних амбіцій — не допустимо: "паливо", як мінімум. Як максимум — ганьба. Бо соціологи, хоча б у очах думаючих людей, мають бути незаангажованим. Не кажу вже про те, що Паша Білак мав визначитися, чи він кандидат, який робить собі піар через соціологію, чи кандидат, який чесно працює з потенційними виборцями.
Днями проходив повз базарчик у Новому районі. Підійшла дівчинка з листочком і запитанням, за кого буду голосувати в мери. Я відповів і подивився на кількість галочок за всіх кандидатів. Картина виявилася досить прогнозованою Інша справа, хто забере для аналізу ці листочки у цих дівчат і що з ними зробить... Тому я не проти високих рейтингів кандидатів. Я — проти незаслужених рейтингів і брехливих соціологів. Тобто, проти обману...
18 жовтня 2010р.
Теги: