Таке рішення прийняла комісія, створена на виконання доручення мера "для аналізу тарифу на пасажирські перевезення в режимі маршрутного таксі". Але правди нема в підсумках цієї славетної комісії про те, що тариф 1,75 гривні "сьогодні не є рентабельним". Бо, мовляв, через подорожчання пального собівартість перевезень уже сягнула 1,79 грн.
Проте все вирахувати з точністю до копійки можна було б лише в тому випадку, коли б маршрутні таксі снували містом за чітким графіком. А то лишається в дії все та ж партизанщина.
Самовдоволений вуйко-газда за кермом "маршрутки" на більшості маршрутах вистоює до того часу, поки не заповняться всі місця. На зауваження нетерплячих відповідає: "Ви свою роботу знаєте, а я свою". Добре, що не б'є. Ніхто з маршрутних "газд" не має наміру працювати допізна, як в інших містах України. Пізнім ужгородцям доводиться покладатися на послуги служби таксі, а коли грошей катма — йти міськими "джунглями" пішака.
Секретар міськради Віктор Щадей раніше пропонував встановити для контролю за рухом "маршруток" на них маячки. Та це все ще намір. Наразі головна мета — бізнес і його процвітання для окремих осіб без уваги на зручності тих городян, на яких вони і роблять свій бізнес. Добре, що біля вокзалу маршрутні таксі почали зупинятися, але графіку руху тих чи інших номерів у вечірні години так ніде і не обнародувано. При нездоровій ситуації з маршрутними перевезеннями наші "золоті" перевізники просили підняти тариф до двох гривень з "половкою", але, демонструючи добру міну при поганій грі, згадана комісія виконкому запропонувала лишити тариф у розмірі 2 гривень.
Серед ужгородців мусуються думки про необхідність певного бойкоту представників міських перевезень — "маршрутників", перехід на повністю піший спосіб життя. Та не всім це під силу. Висновок може бути один: замість того, щоб вирішувати проблеми ужгородців, міська влада їх "мочить". Молодших пасажирів нахабно б'є по кишені, а до пенсіонерів ставиться, як до в'язнів. А старшим влаштовує моральні тортури. Тих водії постійно доконують беззаперечною вимогою платити за проїзд.
Василь ЗУБАЧ, Ужгород
ЧИТАЧ 2011-04-10 / 17:33:00
Поки ця мафія, яка "ВИГРАЛА" тендер, буде мати право на перевозку пасажирів, порядку не буде.