Як пише ЦТС, згідно презентаційних матеріалів, термінал матиме чотири залізничних колії і один перевантажувальний кран, 2 річстакери та 2 локотрактори. Він складатиметься з трьох частин: агро, контейнерних і складських потужностей. Розраховують, що тут оброблятиметься до 1,5 млн т вантажів на рік, включно з 13 тис. TEU.
З метою прискорення реалізації проєкту його ініціатори зустрілися з представниками компаній TX Logistik AG (Німеччина), Exploris (Польща) та FS Holding (Італія) в німецькому Тройсдорфі. Обговорювалися запуск залізничного сполучення до майбутнього сухого порту, його роль в італійсько-українських торгівельних відносинах, впровадження сучасних логістичних технологій. Було заявлено про необхідність початку роботи об’єкту не пізніше першого кварталу 2025 року.
Нагадаємо, в березні 2023 року міністр економічного розвитку Італії Адольфо Урсо говорив про італійський план розблокування українського експорту, що розробляється італійським урядом, передбачає створення інтермодальної транспортної магістралі за маршрутом Міжнародного транспортного коридору №5 (Венеція - Трієст/Копер - Любляна - Марібор - Будапешт - Ужгород - Львів - Київ). Для цієї мети італійський уряд має намір сприяти створенню логістичної платформи, яка зв'яже Україну суходолом з інтермодальним портом Quadrante Europa у Вероні і далі з морськими портами північного сходу Італії, зокрема з Трієстом і Венецією. Одним з елементів цього логістичного ланцюжка мав би стати інтермодальний центр в Горонді Закарпатської області.
Горондянин 2024-06-09 / 13:57:25
1.5 мільйона вантажів на рік,це 60-90 вагонів на добу.прийняти та відвантажити.4.5 тисяч тон на добу.
Рахуйте, хто стикався колись з перевантаженням вагонів.