У 2018 році на Боржавській вузькоколійці в межах Іршавського району заплановано виконати ряд серйозних відновлювальних робіт.
Яу повідомляють у прес-службі Закарпатської ОДА, вже розроблена проектно-кошторисна документація на реконструкцію історичної будівлі залізничної станції в с.Приборжавське. Паралельно в с.Кушниця буде облаштована міні-станція з навісом та майданчиком біля старого семафора, який вдалося зберегти. За Кушницею відновлювати вузькоколійку неможливо, оскільки ділянки, де колись була прокладена колія, приватизовані й забудовані місцевими селянами.
Крім того, зараз інженери розробляють проектно-кошторисну документацію на реконструкцію двох залізничних залізобетонних мостів на перегоні «Іршава – Приборжавське» та залізничних шляхів на станції «Приборжавське». Тож цього року відновлювальні роботи на Боржавській вузькоколійці – унікальному історичному й туристичному об’єкті – будуть продовжені.
Читатель 2018-01-29 / 20:45:55
Уважаемый Олег! Зачем так критично? Узкоколейка УЗшная, а не чья-либо. Поэтому, самовольно посягнуть на узкоколейку нельзя, ибо был бы строгий спрос со стороны УЗ. Точно также, как в случае с отрезком Солотвино-Великий Бычков. Хоть и не узкоколейным, но суть та же. УЗ отказалась от этого отрезка, и ст. Великий Бычков ликвидировала. Поэтому, это ничейное имущество, и ничейная земля.
Олег, Берегово 2018-01-29 / 15:59:01
"За Кушницею відновлювати вузькоколійку неможливо, оскільки ділянки, де колись була прокладена колія, приватизовані й забудовані місцевими селянами."
- ким були надані довзоли на будівництво та приватизацію земель, чи все там законно?
В нас вже норма - якщо зміг прихопити шматок території, будуй - нічого тобі вже не буде. Хоча в Європі, США, чи там Японії незаконні будівлі зносять, ще й виставляють їхнім власникам рахунок за демонтажні роботи.