В обласному центрі Закарпаття борються з хамством водіїв маршруток – після комісійного розгляду ставиться питання про їх звільнення. Водночас міська комісія з безпеки транспортного руху вирішила виносити покарання за дії працівників їх "шефам" - перевізникам.
Вживати заходів щодо водіїв можуть лише їхні роботодавці — конкретні перевізники, котрі виграли конкурс на певний маршрут. Юрій Беляков, заступник міського голови й керівник комісії, розповів, що за наявності трьох попереджень члени комісії готуватимуть подання до відповідних органів про можливість позбавлення ліцензії на перевезення.
"Прохання до тих, хто "постраждав" від невихованості водіїв маршруток, подавати свої зауваження офіційно, у письмовому вигляді, а не телефоном — тобто так, аби відповідні служби могли реагувати на них, — акцентує голова комісії з безпеки руху. — Протягом першого півріччя письмових було лише 12 заяв. Після вивчення суті питання за ними було звільнено з роботи трьох водіїв, а ще троє написали заяви на звільнення за власним бажанням. Це було на маршрутах №№ 7, 8, 14, 21".
Найчастіше непорозуміння виникають між водіями і пасажирами з пільгової категорії, бо перевізники вважають себе вправі встановлювати бажану кількість перевезення їх в одному автобусі. Юрій Беляков зазначив: на останньому засіданні транспортної комісії її члени вже вкотре наголосили перевізникам, щоб ті не можуть обмежувати кількість пенсіонерів у одному транспортному засобі, адже це є грубим порушенням законодавства. Звернувся і до пільговиків, яких попросив, за можливості, користуватися маршрутками не в години пік, а десь після 9-ої ранку, у час, коли навантаження на транспорт менше.