Він повідомив, що наглядова рада компанії, яка буде організовувати її будівництво, вже ухвалила рішення, яким почало конкурсні процедури з відбору підрядника на розробку передпроектної документації. "Ми до 10 січня висилаємо пропозиції. Даємо 2 тижні, щоб отримати офіційні відповіді, і до 20 лютого наглядова рада повинна буде підвести підсумки конкурсних процедур і визначити підрядника на передпроектні розробки", - сказав він.
В.Якунін також повідомив, що на розробку бізнес-плану проекту будівництва залізничної колії знадобиться не менше 7-8 міс. "З моменту прийняття цього плану пройде більше 2 років, перш ніж дорога буде побудована і запрацює", - сказав він.
За словами генерального директора "Укрзалізниці" Михайла Костюка, введення в експлуатацію широкої колії до Відня дозволить значно збільшити потік вантажного транзиту через територію України, оскільки це дасть можливість здійснювати фактично безперервний перетин українського кордону в західному напрямку.
Також ця колія дозволить здешевити вартість транзитних вантажоперевезень залізницею, оскільки не потрібно буде витрачати гроші на навантаження і розвантаження вантажів у прикордонній зоні через різні стандарти залізничного полотна.
Нагадаємо, СП з організації ширококолійної залізничного коридору Москва-Київ-Ужгород-Братислава-Відень створено навесні 2009 року залізничними підприємствами Росії, України, Словаччини та Австрії.
У квітні минулого року залізниці чотирьох країн підписали протокол про початок передпроектної стадії дослідних робіт. Мета проекту полягає в поєднанні залізничної системи Центральної Європи з регіонами Транссибірської магістралі, залучення вантажопотоку на маршрут Азія - Росія - Центральна Європа та підвищення конкурентоспроможності залізничних перевезень в порівнянні з перевезеннями морським шляхом або автомобільним транспортом.
Передбачається, що від українського кордону по території Словаччини та Австрії будуть прокладені шляхи колії 1520 мм загальною довжиною 575 км. За оцінками РЖД, проект може потребувати інвестиції в розмірі 2-3 млрд дол. При цьому передбачається, що доходи і витрати будуть ділитися пропорційно частинам транспортної системи, що проходить через територію тієї чи іншої країни.