Згідно з повідомленням, до "Укрзалізниці" звернулося угорське підприємство Tekiz Zrt з пропозицією створити контрейлерний поїзд для перевезення автопоїздів призначенням на Московський і Санкт-петербурзький вузли з періодичністю курсування чотири рази на місяць. У зв`язку з цим "Укрзалізниця" звернулася до ВАТ "Російські залізниці" з проханням розглянути дану пропозицію і повідомити перелік станцій, які зможуть прийняти поїзд під вивантаження, а також надати тарифні умови під ці перевезення.
Як відзначають в "Укрзалізниці", російські залізничники вже висловили попередні позитивні відгуки щодо реалізації даного проекту.
За даними відомства, завдяки зниженню на 20% тарифу на експортно-імпортні перевезення навантажених великотоннажних контейнерів у напрямку морських портів і станції Одеса-Ліски перевезення контейнерів залізничним транспортом збільшилися. Зокрема, за квітень 2009 року у напрямку Одеського порту перевезено 1375 контейнерів, що на 270 більше, ніж у березні поточного року.
Комбіновані, або контрейлерні, перевезення – перевезення залізничним транспортом автопоїздів, автомобільних причепів або напівпричепів. Для цього залізничники використовують спеціальний пересувний склад – платформи із заниженою базою. Контрейлерні перевезення значною мірою зберігають дорожнє полотно, розвантажують автомагістралі, знижують аварійність на автодорогах.
У європейських країнах контрейлерні перевезення переважно дотує держава.