— Ми офіційні дилери компанії «Астеліг», надаємо послуги з підключення до мережі life і супутні послуги, продаємо мобільні телефони та аксесуари до них, картки поповнення. Маємо мережу салонів мобільного зв'язку, це — ексклюзивні магазини компанії в Ужгороді, Мукачеві, Берегові, Хусті.
— Чому само ви взялися за цей бізнес?
— У будь-якій справі для мене головне, щоб вона припала до душі, мені подобається бізнес із технічними новинками, новими технологіями. Крім того, раніше мав певний досвід роботи у сфері мобільного зв'язку і знав, так би мовити, на що йшов, але з life виявилось працювати справді цікаво. Компанія дуже активно просуває на ринку свої продукти, має продуману маркетингову політику.
За освітою я — податківець. Закінчив Ужгородський комерційний технікум, відтак Академію державної податкової служби України за спеціальністю «фінанси і кредит». Набравшисть досвіду, трудову діяльність розпочав державним податковим інспектором у податковій Ужгорода. Вирішив спробувати реалізуватися у бізнесі. Спочатку вибрав напрям виробничої діяльності. Працював заступником директора ВАТ «Машинобудівний завод «Тиса», згодом — директором українсько-угорського СП «Євро-3 Україна», яке займалося продажем вантажної техніки. Отримавши певний багаж знань, захотів створити власну справу. Розпочав з невеликого салону мобільного зв'язку в Мукачеві, а переконавшись у перспективах цього бізнесу — розширив мережу салонами у Берегові, Хусті та Ужгороді.
— Наскільки з life ви самостійні у веденні бізнесу?
— Усе, що стосується продукту і послуг, погоджується з компанією, адже вона працює за єдиними концепцією і стратегією. А роздрібну торгівлю мобільними телефонами, аксесуарами до них, цифровою технікою «ДаКас» здійснює самостійно, і маркетингові кроки ми визначаємо самі. Наш партнер компанія «Астелгг» якщо і впливає на це, то не суттєво.
— Звідки берете кадри? Адже цьому не навчають в жодних вузах...
— Кадрове питання у нас одне з головних. І можу сказати, що на сьогодніунас уже склалася команда, проякуможуговсюитизгсюдю-тю. Вони люблять цю роботу, знають 11 і дають хороші результати. Але не можу не скористатись нагодою, щоб запросити до співпраці молодих ініціативних закарпатців з бажанням працювати, розвиватися, вдосконалюватися. Усьому іншому навчимо. Це політика нашої компанії. Кожну нову людину приймаємо на стажування, яке триває від тижня до місяця. Буває, бачимо, що працівникне володіє необхідними якостями, або ж сам каже, мовляв, думав, це одна робота, а виявилось — зовсім інша. Однак якщо все складається позитивно, людина проходить більш детальне навчання у компанії. Згодом скеровуємо до компанії «Астеліт» на триваліше навчання зтренінгами у Києві. За результатами цього проходить дводенне тестування. Практика показала, що коли людина за таким тестуванням не набирає прохідний бал, то довго у компанії не затримується. Але зазвичай ті, хто пропрацював 2-3,місяці, проявляють ініціативу — без проблем складають тести.
— У ваших салонах працюють лише молоді люди. Це принцип кадрової політики компанії?
— Ні, будь-які вікові обмеження щодо персоналу в нас відсутні. Проте важливо, щоб працівники розуміли новітні технології і володіли ними, а в старших людей часто з цим є проблеми. Мабуть ми це бачимо практично у кожній сім'ї — підлітки активно використовують усі можливості телефону, а їхні батьки часом мають проблеми з надсиланням коротких текстових повідомлень.
— Як контролюється якість продукції вашої мережі салонів?
— Продаємо винятково сертифіко-вані в Україні мобільні апарати, на які розповсюджується гарантія заводу-виробника.
— Чи виникають у вас ситуації, що люди хотіли б користуватися послугами цього оператора, купувати у вас продукт, але не всюди є покриття і не дуже якісний зв'язок?
— Так, певною мірою є, проте life дуже динамічно розвиває мережу покриття, і технічних проблем з кожним днем менше. До речі, наші партнери з «Астеліту» добре розуміють, що Закарпаття — на кордоні з європейськими державами, транзитна область, тому про нас не забувають. Переконаний, незабаром навіть у найвіддаленіших гірських селах якість зв'язку life буде бездоганною.
— Який він, закарпатський користувач послуг оператора life?
— Послуги цікаві для різних вікових категорій. Не можу сказати, що це представники якоїсь соціальної чи іншої групи.
— Чи часто ви стикаєтесь з тим, що це другий абонентський номер? — Досить часто. Багато людей вже маючи, так би мовити, «засвічені» номери, користуються також і life. Саме для таких випадків компанія розробила спеціальні пропозиції, за якими пропонуються телефони, що підтримують активними дві сім-картки одночасно — Самсунг Дуос 780 за найнижчими цінами. Одна з них картка life. Передбачено серйозні бонуси, якщо ця картка використовується.
— Ви член регіонального відділення Союзу промисловців і підприємців України. Чим керувались перед тим, як увійшли до цієї громадської організації?
— Це знаково і для мене, і для компанії «ДаКас». ВУСПП маю змогу обмінюватись досвідом, інформацією з іншими підприємцями. Зрештою, ми компанія молода, а тут є в кого вчитися. Та й неодноразово був свідком того, як УСПП допомагав своїм членам на Закарпатті вирішувати різні бізнесові проблеми, конфліктні ситуації з контролюючими структурами, а найбільше — запобігати їм.
— Мобільні телефони — просто величезний крок прогресу. І все-таки цікаво, що буде завтра?
— Сьогодні можемо говорити лише про найближче майбутнє - це стандартЗ G. Він поєднує аудіо- та відеозв'язок одночасно, однак вважаю його найбільшою перевагою — значне поліпшення якості зв'язку та збільшення можливостей передачі даних. Тобто власник такого апарату зможе користуватися інтернетом, електронною поштою зі швидкістю, що є в десятки разів більшою за можливості нинішнього мобільного інтернету.
Серый 2009-01-26 / 09:49:00
О кадровом вопросе - позвонил в Хустский сервисцентр.Тел: 8 063 708 76 59.Ответила девушка. На вопрос сколько времени займет подключение к контракту, ответила,что зависит от интернета,а она не отвечает за него (видимо лайфовским пользуется ). Дальше,не дослушав до конца - отключилась.
Еще удивила настороженность,когда подняла тубку. Сразу вопросы,а кто звонит? .Ни здрасте, ни до свидания. Довольно грубо вела разговор.
А вы пишете - КАДРЫ.