Пинзеник не дає грошей Вінському на ліквідацію наслідків стихії на Львівській залізниці

Двадцять днів – за такий термін залізничники мають намір повністю ліквідувати збитки, яких завдала повінь на Львівщині.

Пинзеник не дає грошей Вінському на ліквідацію наслідків стихії на Львівській залізниці

А вони чималі – після кількаденних злив на колійних шляхах нарахували 59 небезпечних ділянок. Більшість із них уже вдалося відновити, однак на трьох найскладніших відрізках ремонти тривають досі. Грошей на це держава давати не хоче, тому Львівська залізниця змушена обмежитися власними силами. 
На ділянці маршруту Львів-Ужгород вода повністю змила колію. Бригаді ремонтників, яка працює там від часу припинення дощів, із 300 метрів зруйнованої дороги вдалося відновити лише п’ятдесят. Монтажник колії Петро Матульський, залізничник із двадцятирічним стажем, розповідає, що такі складні роботи його бригада ще не виконувала. Адже частину колії, яку розмила вода з Дністра, доводиться насипати заново. Лише на відновлення невеликого її відрізку знадобилося 17 тисяч метрів кубічних каменю та щебеню. Однак за сприятливих погодних умов, зазначають ремонтники, через ділянку Старий Самбір – Стрілки вже через два тижні відновлять рух залізничного транспорту.
Перший  заступник начальника Львівської залізниці Богдан Піх розповів “Газеті”, що із трьох залізничних гілок до Ужгорода працює лише одна. Нею і рухаються всі вантажні та пасажирські потяги.
На маршруті Львів-Ужгород курсували дев’ять вантажних, п’ять приміських і кілька пасажирських поїздів. Через пошкодження, які виникли на відрізку Старий Самбір – Стрілки, вантажні та пасажирські потяги спрямували в об’їзд через Стрий і Лавочне. Щодо приміських маршрутів, то вони не курсують взагалі”, – сказав пан Піх.
Щоб відновити пошкоджені ділянки колій, залізничники залучили від 6 до 10 тисяч своїх працівників. Наразі найбільша проблема – виділення коштів. На ліквідацію наслідків стихії “зі своєї кишені” залізниця вже витратила понад 20 млн. гривень. А загальна сума збитків від повені сягає 400 млн. грн. Давати такі гроші уряд не хоче – на засіданні Кабміну 28 липня Міністерство фінансів виступило категорично проти виділення хоча б частини з цієї суми.
“Лише на відновлення тимчасового руху поїздів необхідно 50 млн. грн. Тому ми сподіваємося отримати з бюджету гроші хоча б на першочергові роботи. Якщо ж Міністерство фінансів не виділить нам коштів, то будемо змушені припинити низку програм”, – повідомив  начальник Львівської залізниці Михайло Мостовий. Залізничникам доведеться відмовитися від закупівлі пасажирських вагонів, локомотивів, проведення ремонтних робіт до Євро-2012, також залізниця буде змушена заморозити виплату зарплати своїм працівникам. Пан Мостовий також зауважив, що наслідків стихії можна було уникнути. Адже розмивання колій спричинене безгосподарністю влади, яка не займалася річками. За його словами, значно дешевше було б виділяти кошти на впорядкування річок – скеровуючи їх русла у правильних напрямках.

Оксана Горак, "Львівська газета"
31 липня 2008р.

Теги:

Коментарі

НОВИНИ: Економіка

03:28
/ 5
Енергоспівтовариство спільно з АМКУ розслідуватиме монопольні зловживання ДТЕК на "острові" Ахметова, звідки отримує електроенергію Закарпаття
17:59
/ 1
Із березня запрацює віртуальний реверс зі Словаччиною, який "Газпром" блокував 5 років
03:01
/ 1
У січні закарпатці вирізали 4,8% "приватних" корів
13:16
Торік підприємствами Ужгородщини реалізовано промислової продукції на суму 7468,5 млн грн
16:59
/ 2
Закарпатський "Єврокар" у січні-2020 випустив на 5% менше авто, ніж у січні торік
11:56
/ 4
Під час візиту австрійської делегації на "Єврокар" обговорили потенціал подальшого розвитку автоіндустрії на Закарпатті
16:35
Торік на Закарпатті обсяги виробництва будівельної продукції зросли на 8%
14:56
/ 1
Суд підтвердив фіктивність компанії Gofer Mining PLC, яка маскувала рейдерство "інвестиційною" діяльністю на Закарпатті
16:43
Після короткочасного відродження газовидобувна галузь Закарпаття пішла на спад
13:57
/ 4
OpenMarket продає арештований ужгородський машинобудівний завод "Тиса" за 7,2 млн грн
19:23
/ 12
Через "зелений тариф" для можновладців у січні вартість електроенергії для бізнесу може зрости на 20-25%
03:20
Електрика для закарпатців має подешевшати
13:42
/ 7
На Закарпатті за рік удвічі поменшало кіз та овець
14:14
/ 3
Для відновлення повноцінної роботи аеропорту "Ужгород" виконані практично всі умови – керівник Украероруху
12:10
/ 9
На Закарпатті фіксують найстрімкіші темпи падіння промисловості
10:34
/ 4
Закарпаття і надалі залишається регіоном із найбільшим падінням виробництва молока
17:52
Соціально-економічне становище Закарпатської області у січні-жовтні 2019 року
17:41
Підприємствами й організаціями Закарпаття за січень-вересень освоєно на 15,3% менше капітальних інвестицій, ніж торік
17:35
/ 1
З початку року іноземні інвестори "вклалися" в економіку Закарпаття на 11,6 млн грн
12:04
Підприємства Закарпаття упродовж 9 місяців здійснювали експорт послуг до 77 країн, імпорт – з 42 країнами
10:32
На Закарпатті створюють потужний автомобільний кластер
17:58
Форум ініціатив відбувся у Соломонові на Ужгородщині
02:12
/ 2
День Свободи і Гідності відзначили у Хусті та Тячеві
17:34
/ 2
Перший приватний винороб Закарпаття готується отримати офіційну ліцензію
22:23
/ 5
Авіакомпанія "Азур Ейр Україна" з Тячева потрапила в ТОП-10 найбільш успішних компаній галузі
» Всі новини