Ужгородом уже ні проїхати, ні пройти. Доки міська влада заплющуватиме на це очі?

Те, що останнім часом твориться на вулицях Ужгорода, турбує вже не тільки водіїв і працівників ДАІ, але й пересічних громадян. У принципі, до кожного з нас ця проблема має певний стосунок, адже щодня у громадському транспорті ми мимоволі потрапляємо у затори. У години «пік» цьому просто неможливо запобігти, а центральною частиною міста проїхати взагалі проблематично.

Ще б пак: автомобілів, кажуть, стає щомісяця на 4-5 тисяч більше, а вулиці в нас, звісно, вузенькі, щільно забудовані... Та найнебезпечніша ситуація складається у ті дні, коли псується погода - йде дощ або сніг. Ужгород настільки перевантажений, що деякими основними вулицями проїхати просто не реально. В управлінні ДАІ кажуть, що наразі в обласному центрі Закарпаття зареєстровано 33,5 тисячі автомобілів. Тобто на кожного четвертого мешканця міста припадає одна автомашина! А кажуть, що погано живемо. Це жарт, зрозуміло. Втім турбує інше — скільки щодня транспортних одиниць з'їжджається в Ужгород з інших районів області та й із-за кордону? Такої статистики ніхто не веде і судити про це можна тільки суб'єктивно. Але й для такого, відносно невеликого, містечка, як Ужгород, тієї кількості, яку ми бачимо неозброєним оком, — занадто багато!

Що робить міська влада, аби запобігти завантаженості міських вулиць? Як не дивно, але майже нічого. Адже скільки з цього приводу мовлено-перемовлено, а віз і нині там. Кілька років тому, коли в Ужгороді відкрили транспортний міст поблизу Боздоського парку, містяни раділи: гадали, що це бодай хоч якось зніме напруження на вулицях Ужгорода. Однак міст мало допоміг, бо ж основний автотранспорт зосереджений на центральних вулицях — Гагарина, Мукачівській, проспекті Свободи, Руській, Анкудінова, площах Корятовича, Поштовій тощо. І без глибокого осмислення цієї проблеми і відповідно розробки фахівцями плану розвантаження вулиць нам однозначно не обійтися. Це вимога часу, і реалізувати її повинне чи то нинішнє керівництво міста, чи наступне...

Однак робити уже сьогодні щось треба, бо Ужгород поволі задихається. Як виходити з ситуації в години пік, у дні, коли йдуть

зливи і через довжелезні калюжі не видно навіть тротуарів? У головному управлінні міського господарства Ужгорода кажуть, що вони залюбки взялися б вирішувати цю наболілу проблему хоч сьогодні, якби було відповідне фінансування. Буцімто все впирається у гроші. А їх, як відомо, завжди не вистачає. Зі слів заступника начальника управління Георгія Марущака, розмір фінансування комунальної сфери Ужгорода з кожним роком зменшується. А з того, що необхідно для житлово-комунальної сфери, на її потреби залишається тільки 30 відсотків.

До слова, найбільше в місті дошкуляють калюжі під мостом біля залізничного переїзду та в мікрорайоні Радванка. Що стосується першого випадку, то, як роз'яснив Георгій Марущак, ті колектори, які працюють сьогодні, не в змозі прийняти таку величезну кількість води, що потрапляє в каналізацію у дощові дні. Устаткування потребує ремонту або й заміни, на що немає коштів. Подібна доля спіткала навіть ту ж вулицю Гагаріна та мікрорайон Радванка, де каналізації споконвіку не було: планом будівництва доріг її просто не передбачили. А для того, щоб провести її — знову ж таки потребне фінансування. І доки міська влада не спроможеться приділити цій проблемі бодай якоїсь уваги — нам, пересічним жителям — водіям і пішоходам — це все треба терпіти. На завершення розмови запитала в Георгія Дмитровича, який вихід із ситуації бачить управління. Однозначної і зрозумілої відповіді, на жаль, отримати так і не вдалося...

Сніжана Русин, "Новини Закарпаття"
18 грудня 2007р.

Теги:

Коментарі

НОВИНИ: Соціо

23:21
На сайті "Закарпаття онлайн" тривають регламентні роботи
23:49
У Мукачеві у вівторок попрощаються з полеглим Героєм Іваном Ключніком Фото новина
16:58
В Ужгороді на двох локаціях встановили охолоджувальні рамки-оприскувачі Фото новина
01:32
/ 5
Представники МГКЄ у складі делегації УГКЦ зустрілися з Папою Римським Фото новина
15:31
На кордоні з Румунією понад 2 місяці триватиме ремонт аварійного мосту через Тису Фото новина
11:17
/ 1
У п'ятницю в Ужгороді попрощаються з полеглим захисником Олександром Карповим Фото новина
20:28
/ 1
У Голубиному на Мукачівщині провели в останню дорогу полеглого Героя Андрія Лоскоріха Фото новина
07:08
/ 22
Руки в кайданках
05:48
/ 3
Штурмовик із Руських Комарівців
04:15
/ 3
Підготовче судове засідання у справі вітряків на Руній відбулося в Ужгороді Фото новина
18:36
/ 11
Серед пріоритетів нового прокурора Закарпаття Пацкана є захист релокованого бізнесу, але немає захисту довкілля Фото новина
11:32
Ватикан оголосив нову дату беатифікації священномученика Петра Павла Ороса
02:01
/ 1
У вівторок в Ужгороді відбудеться суд по забудові полонини Руна вітряками
12:39
Юні екодослідники здійснили пізнавальну мандрівку Свидовцем у межах проєкту "Зелені скарби Карпат"
03:11
/ 7
ФОТОФАКТ. Екскаватори продовжують "вигризати" полонину Руна
15:16
/ 1
У понеділок в Ужгороді попрощаються з полеглим на війні з росією Сергієм Гвоздецьким Фото новина
18:07
/ 1
На Сумщині поліг уродженець Стужиці Іван Лешанич з Мукачева Фото новина
14:41
/ 4
Підтверджено загибель Олександра Лацка з Зарічова Перечинської громади, який майже рік вважався зниклим безвісти Фото новина
13:09
Фінішувала друга зміна літнього табору "Зелені скарби Карпат" в Ужгороді Фото новина
05:01
/ 2
З КПП "Ужгород" до Словаччини втік прикордонник
04:38
/ 5
Розслідування журналістки Олени Мудри, через яке на неї тиснуть судом "Вітропарки", перемогло в конкурсі журналістських робіт про Закарпаття
17:42
/ 2
500 підписів за 3 доби: колективне звернення з вимогою зупинити злочин на Руні достроково направлено новому генпрокурору Кравченку
03:47
У п'ятницю в ужгородському скансені відкриються дві виставки
22:03
/ 4
"Вітряні парки" "відповідально" відбудують міст, "безвідповідально" обвалений вантажівками з щебенем для дороги, якою вони планують возити "ненормативні великогабаритні вантажі"
13:11
Екоклуб у Ясіні запрошує на пізнавальну "Подорож на Драгобрат"
» Всі новини