Ужгородом уже ні проїхати, ні пройти. Доки міська влада заплющуватиме на це очі?

Те, що останнім часом твориться на вулицях Ужгорода, турбує вже не тільки водіїв і працівників ДАІ, але й пересічних громадян. У принципі, до кожного з нас ця проблема має певний стосунок, адже щодня у громадському транспорті ми мимоволі потрапляємо у затори. У години «пік» цьому просто неможливо запобігти, а центральною частиною міста проїхати взагалі проблематично.

Ще б пак: автомобілів, кажуть, стає щомісяця на 4-5 тисяч більше, а вулиці в нас, звісно, вузенькі, щільно забудовані... Та найнебезпечніша ситуація складається у ті дні, коли псується погода - йде дощ або сніг. Ужгород настільки перевантажений, що деякими основними вулицями проїхати просто не реально. В управлінні ДАІ кажуть, що наразі в обласному центрі Закарпаття зареєстровано 33,5 тисячі автомобілів. Тобто на кожного четвертого мешканця міста припадає одна автомашина! А кажуть, що погано живемо. Це жарт, зрозуміло. Втім турбує інше — скільки щодня транспортних одиниць з'їжджається в Ужгород з інших районів області та й із-за кордону? Такої статистики ніхто не веде і судити про це можна тільки суб'єктивно. Але й для такого, відносно невеликого, містечка, як Ужгород, тієї кількості, яку ми бачимо неозброєним оком, — занадто багато!

Що робить міська влада, аби запобігти завантаженості міських вулиць? Як не дивно, але майже нічого. Адже скільки з цього приводу мовлено-перемовлено, а віз і нині там. Кілька років тому, коли в Ужгороді відкрили транспортний міст поблизу Боздоського парку, містяни раділи: гадали, що це бодай хоч якось зніме напруження на вулицях Ужгорода. Однак міст мало допоміг, бо ж основний автотранспорт зосереджений на центральних вулицях — Гагарина, Мукачівській, проспекті Свободи, Руській, Анкудінова, площах Корятовича, Поштовій тощо. І без глибокого осмислення цієї проблеми і відповідно розробки фахівцями плану розвантаження вулиць нам однозначно не обійтися. Це вимога часу, і реалізувати її повинне чи то нинішнє керівництво міста, чи наступне...

Однак робити уже сьогодні щось треба, бо Ужгород поволі задихається. Як виходити з ситуації в години пік, у дні, коли йдуть

зливи і через довжелезні калюжі не видно навіть тротуарів? У головному управлінні міського господарства Ужгорода кажуть, що вони залюбки взялися б вирішувати цю наболілу проблему хоч сьогодні, якби було відповідне фінансування. Буцімто все впирається у гроші. А їх, як відомо, завжди не вистачає. Зі слів заступника начальника управління Георгія Марущака, розмір фінансування комунальної сфери Ужгорода з кожним роком зменшується. А з того, що необхідно для житлово-комунальної сфери, на її потреби залишається тільки 30 відсотків.

До слова, найбільше в місті дошкуляють калюжі під мостом біля залізничного переїзду та в мікрорайоні Радванка. Що стосується першого випадку, то, як роз'яснив Георгій Марущак, ті колектори, які працюють сьогодні, не в змозі прийняти таку величезну кількість води, що потрапляє в каналізацію у дощові дні. Устаткування потребує ремонту або й заміни, на що немає коштів. Подібна доля спіткала навіть ту ж вулицю Гагаріна та мікрорайон Радванка, де каналізації споконвіку не було: планом будівництва доріг її просто не передбачили. А для того, щоб провести її — знову ж таки потребне фінансування. І доки міська влада не спроможеться приділити цій проблемі бодай якоїсь уваги — нам, пересічним жителям — водіям і пішоходам — це все треба терпіти. На завершення розмови запитала в Георгія Дмитровича, який вихід із ситуації бачить управління. Однозначної і зрозумілої відповіді, на жаль, отримати так і не вдалося...

Сніжана Русин, "Новини Закарпаття"
18 грудня 2007р.

Теги:

Коментарі

НОВИНИ: Соціо

17:29
На війні з рф загинув Захисник із Воловця — Іван Мадяр Фото новина
16:25
Екологи з’ясовують причини почервоніння води у річці Уж Фото новина
15:43
Прокуратура вимагає більшу заставу для підприємця, що перевозив ухилянтів у фурі на Закарпатті Фото новина
14:23
У Рахівській громаді проведуть стерилізацію безпритульних тварин Фото новина
13:15
Влада та інвестори домовляються про відновлення “Flex” у Мукачеві Фото новина
12:16
У Мукачеві після ракетного удару якість повітря поступово покращується Фото новина
10:58
На Берегівщині зафіксували спалах африканської чуми свиней серед диких кабанів Фото новина
09:59
Рятувальники ліквідували масштабну пожежу після ракетного удару по заводу в Мукачеві Фото новина
08:56
/ 7
В Ужгороді поліцейського звільнили за захист ветерана від ТЦК Фото новина
19:31
/ 1
Велика закарпатська афера
18:43
Лікарі повідомили про стан постраждалих унаслідок ракетного удару по заводу в Мукачеві Фото новина
17:49
/ 1
Закарпатські прикордонники затримали 18-річну переправницю разом з «клієнтом» Фото новина
16:46
До Мукачева прибув евакуаційний потяг з Дніпропетровщини Фото новина
15:43
На Тячівщині взяли під варту двох переправників Фото новина
14:36
Працівники водоканалу в Мукачеві натрапили на міну часів Другої світової Фото новина
13:09
/ 1
Чоловік, якого рятувальники витягли з урвища на Рахівщині, помер Фото новина
12:59
/ 1
На Рахівщині 26-річний турист з Бахмута зірвався в урвище Фото новина
12:12
/ 1
Собака допоміг закарпатським прикордонникам затримати порушників на кордоні з Румунією Фото новина
10:03
У Мукачеві другу добу гасять пожежу після ракетного удару рф по підприємству Фото новина
09:07
Сімох чоловіків, які шукали шлях за кордон у Telegram, затримали на Тячівщині Фото новина
06:56
/ 1
Закарпаття втрачає туристичний потенціал через рішення про будівництво вітряків - експерт
23:53
Жінки, які захищають Карпати. Наталія Вишневська про вітряки на Закарпатті та участь громадськості Відео новина
19:53
Відкрито реєстрацію на подорож екоклубу в Ясіня "Стежка Довбуша"
17:24
У Воловці взято під варту підозрюваного у зґвалтуванні неповнолітньої Фото новина
16:48
/ 1
Керівництво угорщини уникає згадки про росію після ракетного удару по Мукачеву Фото новина
» Всі новини