Зокрема, 21 вересня на Фейсбук-сторінці ужгородського нічного клубу «Eila White Club» з’явився запис, у якому потенційний кандидат у міські голови Ужгорода Михайло Качур звинувачується у неефективній роботі керованого ним підприємства ВАТ «Ужгородський Турбогаз».
Зокрема, на сторінці клубу без доказів озвучується така інформація: «Согласившись подписать убийственный для завода кредит в 25 млн.дол.,которые в последствии выкачали з бугор, Качур с рабочего пилорамы "Турбогаза" сел в кресло директора!! В интересах олигархов,которые за бесценок, благодаря разным махинациям, практически отсудили "Турбогаз" от Держмайна, Качур продолжает гробить предприятие!». Дане повідомлення станом на 22 вересня отримало у «Фейсбуці» 23 поширення.
Варто зазначити, що усі інші записи на сторінці стосуються тематики дозвілля на нічних дискотеках, подано анонси проведення таких дискотек.
Спостерігач ОПОРИ зателефонував до нічного клубу за вказаним на сторінці номером – 066 033 00 32. Там відповіли, що наповненням Фейсбук-сторінки клубу займається арт-директор і пообіцяли передати йому контакти спостерігача ОПОРИ. Втім протягом доби на зв’язок ніхто не вийшов, а наступного дня телефон закладу взагалі перестав відповідати.
Запис на сторінці нічного клубу містить і «прикріплену» статтю місцевого сайту. У матеріалі авторства «оглядача Т.Т.Макарова» інформація про потенційного кандидата у міські голови також подається із негативним вмістом, зокрема озвучується посил, що нібито Михайло Качур не ефективно керує ужгородським підприємством. «А что сделано для возрождения завода? Хоть какой-либо план действий в этом направлении имеется? Об этом М.Качур и его команда умалчивают. Как же тогда они собираются возрождать экономику Ужгорода в целом? Об этом тоже – молчок. Мол, «я иду» – а там видно будет…» .
Спостерігач ОПОРИ звернувся до редактора сайту Володимира Кривошапка із питанням, чи буде надано потенційному кандидату Михайлу Качуру право на відповідь, якщо він звернеться із такою пропозицією. На це редактор, прямо не відповів. З його слів, подані у матеріалі факти відповідають дійсності: «А що там коментувати? Білборди – реально стоять. Біографія М.Качура (в т.ч. по списках якої партії він обирався) – на офіційній сторінці обласної ради (розділ Депутати). «Турбогаз» у минулому – Вікіпедія. «Турбогаз» сьогодні – розсилка прес-служби ОДА за фактом відвідання цього підприємства тодішнім головою ОДА В.Губалем (від 10 липня ц.р.)».
12 вересня на Фейсбук-спільноті «Місто Ужгород», де подається суто позитивна, іміджева інформація про потенційного кандидата у міські голови Ужгорода Віктора Щадея, була розповсюджена негативна інформація про іншого потенційного кандидата у міські голови – голови Закарпатської облради Володимира Чубірка. Тут наведена цитата Щадея, де він обвинувачує Чубірка у спробі забрати від мешканців їх гуртожиток: «Вже 4 роки допомагаємо мешканцям захищати їхнє житло від зазіхань голови обласної ради Володимира Чубірка. Людям важко протистояти в судах грошовим мішкам, які хотіли привласнити кімнати мешканців. Рейдери навіть встигли відібрати в людей частину приміщень. Зрештою, в цій боротьбі нарешті поставлено крапку - жителі гуртожитку таки приватизують своє житло».
13 вересня Володимир Чубірко на своїй сторінці у Фейсбуці написав відгук на публікацію, де про Віктора Щадея зазначив – «людина, в якої за спиною лише досвід відкатів, хабарів та проплачених голосувань за регіоналів у міській раді, вирішила по другому колу використати мешканців гуртожитку, очорнити мене і заробити собі якихось балів напередодні виборів».
ОПОРА закликає усіх учасників виборчого процесу, а також працівників ЗМІ дотримуватися вимог частини 5 статті 60 Закону України «Про місцеві вибори», згідно з якою забороняється розповсюдження завідомо недостовірних відомостей про кандидата, політичну партію або її місцеву організацію - суб’єкта виборчого процесу, а також розповсюдження завідомо недостовірної інформації про підтримку певного кандидата або місцевої організації партії іншими кандидатами, політичними партіями або їх місцевими організаціями.
Згідно з вимогами частини 2 статті 52 цього ж Закону, інформаційні агентства та засоби масової інформації поширюють повідомлення про перебіг виборчого процесу, події, пов’язані із виборами, базуючись на засадах достовірності, повноти і точності, об’єктивності інформації та її неупередженого подання.