Так, за результатами ревізії виявлено втрат міського бюджету Ужгорода на 3,7 млн. грн. Частину з них нині навряд вже вдастся компенсувати, як от у випадку із втратами на понад 2 млн. грн. на лікуванні мешканців Ужгородщини закладами обласного центру без відповідних договорів.
Крім того, втрати виявлено на заборгованостях окремими структурними підрозділами та комунпідприємствами. Скажімо, Департамент міського господарства, за словами начальника фінансового управління міськради Лесі Гах, не забезпечив надходження від орендної плати за комунальне майно на 946 тис. грн.
Крім того, існує заборгованість за тимчасове користування рекламою – на 146, 8 тис. грн., з них понад 100 тис. вже відшкодовано, невідшкодованими залишається 46,4 тис. грн.
Крім того, зафіксовано заборгованість за користування земельними ділянками під тераси та МАФи – на 156 тис. грн. Знову ж таки, стосовно Департаменту міського господарства, ревізією було виявлено завищення вартості виконання ремонтно-будівельних робіт на 15 тис завищено, завищення вартості робіт "Агроміксом" – на 5,9 тис. грн.
Недоотримання надходжень від КП Ужтепло склало 106 тис. грн., і усунути ці порушення майже не видається можливим, адже підприємство збанкрутіло.
Крім того, під час перевірки було виявлено нецільове використання коштів Водоканалом та Ужгородським аеропортом. Йдеться про пільги, які міськрада виділяла підприємтствам з міського бюджету: 432 тис. грн. - Водоканалу та 47,6 тис. грн. – аеропорту. "Жоден з цих суб’єктів вимогу щодо цільового призначення пільги не виконав – в акті ревізії записано, що це нецільове використання кошотів, необхідно вирішувати в судовому порядку, бо добровільно відшкодовувати не збирається", - зазначила Леся Гах.
Відтак, за результатами обговорення підсумків ревізії виконком видав протокольне доручення у місячний термін вжити можливих заходів по усуненню фінансових порушень комнальними підприємтсвами та структурами. Через місяць, за результатами проведеної роботи, буде заслухано повторний звіт.