Транспортна революція чи транспортна брехня?

Слово, про ужгородські перевезення

Транспортна революція чи транспортна брехня?

"Міська влада враховує вплив на довкілля міського транспорту та його відповідність сучасним вимогам. Автобуси їздитимуть згідно з графіками, які встановлять на всіх автозупинках, а водії матимуть визначений час на відпочинок та дозаправку своїх машин. Має відійти в минуле таке явище, як тривале відстоювання транспорту на кінцевих зупинках (десятки машин нині можна побачити, скажімо, на кінцевій зупинці на вул. Чорновола)", – найприкметніша цитата, що впала в око в одній із промерських газет. В ній, як бачимо, ужгородцям, що не мають власної автівки, обіцяється мало чи не "автобусний рай".

В усіх транспортних недоліках, які нинішній мер, його підопічні депутати і чиновники навіть не думали вирішувати ось уже 4 роки поспіль, заступник міського голови Володимир Химинець обвинуватив попередню владу.

4 питання до Сергія Ратушняка, міських депутатів, відділу транспорту і зв'язку Ужгородської міськради:

– що дотепер заважало зробити чіткий графік руху?

– чому ужгородські маршрутки їздять не за графіком, а коли і як хочуть?

– чому після 21.00 маршрутки в Ужгороді не їздять? Це – укладений пакт із таксистами?

– чому водії маршруток цинічно відмовляються перевозити пільговиків?

Перелік питань можна продовжити. Якщо у вас є – ставте у коменти. Наступного тижня відправлю їх до міськради у вигляді інформаційного запиту.

P.S. І наостанок розвінчування брехні щодо сумнозвісних "ГАЗелей". Перше – на маршруті №27, який запустили уже при нинішній владі, також їздять "ГАЗелі". Відтак, як називає їх промерська газета – "дешеві, маломісткі, а також потужні забруднювачі повітря", отримали "благословення" на забруднення міського повітря не лише від колишнього мера Погорєлова, а й нинішнього – Ратушняка. Друге – при бажанні, конкурс 2005 року давно можна було б анулювати і провести новий. Однак теперішнім міським можновладцям було значно вигідніше весь цей час брати від підприємців відкати, дивитися, як пасажири мучаться у тісних "ГАЗелях", а тепер, перед новим конкурсом, просто перевести стрілки на попередню владу. До речі, у 2005 році, коли укладали договір з тісними "ГАЗелями", на маршрутах ще їздили "Ікаруси", котрі забирали всіх, хто не помістився у мікроавтобуси. Тож нинішні незручності у пасажирських перевезеннях Ужгорода – виключно на совісті нинішньої міської влади.

25 вересня 2010р.

Теги: Ужгород, маршрутки, перевезення

Коментарі

2010-12-25 / 19:38:00
Насчет выгоды с территории АТП. Какая выгода с нёё, и имущества на территории АТП? Я сам, несколько раз, там был - как было "до", так стало и "после". Никто эту территорию не использует, арендуют две-три комнаты, некоторые лица, и то, за символическую плату. Какая тут выгода даже с аренды?

Скажем так. АТП банкрот будет до тех пор, пока его не заберет государство, и не возродит коммунальный транспорт. К сожалению, это единственный выход из положения.

Создание частной фирмы перевозок на базе АТП? Скорее всего, это плохо. Поскольку тут будут пересекаться очень много интересов. Как предпринимателей, так и водителей.

ВОДІЙ АВТОБУСА 2010-09-29 / 14:32:00
Тепер де взяти кошти?За оці кошти, які нам по словам Павла Білецького обіцяють комфортабельні бусики, купити великі автобуси. Якщо будуть куплені " комфортні бусики" то це буде політична взятка за перебіг спритних ділків з одної партії в іншу , але городу від цього лекше не буде. Бусиків у нас повний город , а пенсіонерів возити нема кому.Отака петрушка!

ВОДІЙ АВТОБУСА 2010-09-29 / 13:38:00
Хотілось би продовжити дискусію що треба зробити для того щоб змінити ситуацію в перевезені пасажирським транспортом. ЯК я вже писав на всіх маршрутах,, які починаються і закінчуються в городі треба повернутись до автобусів великої вмістимості, мікрики можуть працюувати на ближні села такі як Оноковці Баранинці Холмок і т.д.(мікрики повині працюувати особенно ті, які мають не виплачений кредит, або не мають других доходів, у свій час ці підприемці на свій страх і ризик виручили владу купивши мікроавтобуси, а тепер їх лишили лицензій і маршрутів,це не справедливо).

Ярослав Гулан 2010-09-27 / 14:26:00
Водію автобуса -

дякую Вам за слушні зауваження і пропозиції. Щодо АТП, то повністю з Вами згоден - його свідомо довели до банкрутства. На жаль, з ним сталася така ж історія, як, скажімо, ВАТ "Ужгородмолоко" чи ВАТ "Ужгородхліб" - підприємства навмисне довели до банкрутства, аби мати зиск не з виробництва, а майна і території.

Бачу, що ви краще за нас усіх знаєте ситуацію зсередини. Мені і читачам цікаво дізнатися думку щодо організації перевезень з точки зору професіонала.

Будь ласка, вийдіть зі мною на зв язок - моя електронна пошта -
jaroslav.hulan@gmail.com

Анонімність гарантую. )

ВОДІЙ АВТОБУСА 2010-09-27 / 13:27:00
2) Без автобусів великої вмістимості, мерія проблему не рішить,особенно в час пік сільки б мікроавтобусів не вис тавляла, тільки запрудить город транспортом.Великі автобуси повинна закупити мерія,бізнесмени ніколи не куплять їх зная які махинації творяться з купівлею лицензій, (к статі аноніму підіть купити лицензію чи купите(?)даже за хабаря і поцікавтесь скільки водіїв професіоналів лишились ліцензій тількии зато, що на той чи інший накатаний маршшрут поклав глаз другий ділок).

ВОДІЙ АВТОБУСА 2010-09-27 / 12:44:00
Вибачаюсь, змушений писати частями, так як великий текст чомусь не проходить. Так ось, що треба зробити щоб змінити ситуацію: 1) У автобусів повинен бути один хозяїн (тілки не КОЗУН В.І.і АНДРІЇВ А.Е. для них ,автобуси - обуза, у них є базар на краснодонцв, який к статі захопили рейдерським путьом) і автобуси повинні стояти в одному парку.

ВОДІЙ АВТОБУСА 2010-09-27 / 12:03:00
ТО щоужгородці вже роками мучаються на міському транспорті треба сказати "спасибі" Погрелову, директору АТП 12107 і його куму бізнесмену-котрабандисту АНДІЕВУ А.Е. Ці спритні ділки за копійки прихватизували автобусний парк(суд до цих пір не закінчився) порізали добротні "Ікаруси" на металолом , а самі купили "ПАЗИКИ" ЯКІ працьували на них.

Ужгород 2010-09-27 / 09:16:00
Молодець Славко!

Точно і по суті!

Рату -- на смітник історії!

2010-09-27 / 09:15:00
Також сподіваюсь ... :)

Павло Білецький 2010-09-27 / 09:11:00
Слушна пропозиція. Просто пазиків і ГаЗельок з наступного року вже не буде. лбіцяють комфортні бусики. Як буде — побачимо.

В. С. 2010-09-27 / 08:39:00
Ау! Народе! Ви мабуть ходите пішки, або їздите на автівках. Досить придиратися до автора! Проблеми з маршрутними таксі у нас в місті очевидні! Зранку нереально сісти, маршрутки їздять як хотять! І не треба перекладати це з одного мера на іншого! У кожного з них була можливість це змінити! Додавайте краще свої пропозиції, щоб змінити ситуацію.

1) Маршрутки мають їздити по графіку. Окрім цього він має висіти на кожній зупинці. (зараз навіть на Корятці його немає!)

2) ПАЗики мають їздити і в другій половині дня, а не тільки до 17, з інтервалом один на 30 - 40 хвилин! Не треба знущатися над пенсіонерами!

3) Категорію пільговиків слід перевозити без зайвих реплік типу "У мене пів маршрутки таких"!

4) Як ПАСАЖИРІВ так і ВОДІЇВ треба змусити дотримуватися правил і обов'язків, що висять у кожній маршрутці.

5) Не брати пасажирів у стані алкогольного сп'яніння. Нещодавно їхала з таким, він усю дорогу материв усіх! Є проблема - висажуй на першій ж зупинці!

6) Замінити небезпечні газельки.

7) Привести у належний виляд автобуси.

P.S. Може це й утопічно звучить, але поважаймо хоча б себе!

Павло Білецький 2010-09-26 / 09:30:00
Славік, цей товариш, що анонім правду тобі каже: які відкати? Ну, якщо ти знаєш, то озвуч. А щодо чіткого графіку руху, то його в місті нема вже останні 10 років. Хоча для когось чіткий, це — хвилина у хвилину, а для когось, частота у кожні 20 хвилин. А щодо того, чому їздять, як хочуть, то це — не правило, а швидше виключення. Бо їздять не всюди так, як хочуть, а лише в Новому районі і подеколи на Корятовича. А Газелі досі не міняли, бо підприємці попросили міську владу почекати, поки назбирають грошей на нові автобуси. Це все мало робитися до кризи, тому й виникла пауза у 1,5-2 роки. А щодо всіх інших запитань, я можу тобі дати номер Володимира Талісмана(лише не у прямому ефірі) і він тобі чітко розповість усе, як є. Повір, йому нема що приховувати. Дзвони.

аноним 2010-09-25 / 21:21:00
А відкати, ну це вже зовсім обмежений погляд. З чого відкати? Максмум це взятки при оформлені документів і не тільки працівникам міськ.ради.

аноним 2010-09-25 / 21:15:00
Погорелов продав міський автопарк. Зараз у місті є аж 100 фірм-пееревізників, автобуси яких снують по місту. Погорелов наповнив місто маленькими уродськими газелями від яких відмовились уже майже всі обласні центри.
Декілька раз намагались вииправити цю ситуацію - завжди піднімався хай, мітинги і т.д. Та й великих автобусів у нормальномму стані було обмаль. Надіюсь, що на цей раз Рата буде послідовним і стійким до кінця.

Я.Г. 2010-09-25 / 18:20:00
Я дивлюся не на вивіски, а на документи. У документах ця вулиця значиться як Перемоги. Зокрема і в останньому рішенні міськради здерибанити на цій вулиці шмат землі.

У моїх знайомих, що там живуть, реєстрація в паспорті - Перемоги.

Хоча я прихильник назви - Капушанська.

2623 2010-09-25 / 16:23:00
Перемоги - колишня назва. Тепер ця вулиця називається Капушанська. Ви не дивіться на старі назви-вивіски, що збереглися на деяких багатоповерхівках.

Я.Г. 2010-09-25 / 14:03:00
Географію свого міста я, на щастя, знаю. Згадана назва - це цитата газети, яку я не маю права редагувати.

І якщо уже про географію, то нині ця вулиця називається Перемоги. Це так, для вашого знання географії.

П.С. І якщо ви бажаєте подискутувати про назву вулиці і географію, то будь ласка, але іншим разом.

А тут хотілось би почути думки про нашу транспортну проблему.

2100 2010-09-25 / 13:54:00
географію свого міста треба би вже знати як і промерівській газеті, так і цьому автору

8554 2010-09-25 / 13:52:00
Маршрутки ніколи не відстоювалися і не відстоюються на вулиці Чорновола!)) Вони відстоюються на вулиці Капушанській.


Ярослав Гулан
Публікації:
/ 1«Хтозна-онлайн». На Закарпатті збільшується кількість анонімних сайтів
Право журналіста на інформацію. Захищати чи ігнорувати?
/ 10«Комунальна» журналістика Закарпаття:
/ 4Закарпатські джинсовики – банки, магазини, політики
Інтернет-ЗМІ Закарпаття: ситуація покращується
/ 9Редакція закарпатської газети – редактора та верстальника достатньо?
Журналіст знає, корупціонер боїться
/ 6На друковане слово грошей вистачає не усім
Газетна листівка під двері. Це краще, ніж джинса
«Реклама» обласної влади на Закарпатті обійдеться у 48 тисяч на місяць
На Закарпатті слово під загрозою контролю. Але вихід є
/ 2Державні і комунальні ЗМІ – у вільне плавання. Або ж в історію
/ 1Сайту Ужгородської міської ради «допомагає» приватний веб-ресурс. Чи це етично?
/ 2Мерський фінал в Ужгороді
/ 4Набережна Незалежності у приватній власності?
/ 10За скільки продали землю у центрі Ужгорода?
/ 5Ужгородські регіонали уже поклали око на дитячу вузькоколійку?
/ 12Чи скаже мер Ужгорода, де я живу?
/ 1Хто лукавить про автономне опалення – ужгородська влада чи регіонал?
/ 5Що приховує від людей сільський голова Поляни?
/ 9Украсти від ужгородців останню аптеку? Дозволено
/ 3Навіщо «Падіюн» подарували області?
/ 23Маршрутки й далі вирішують, як їм їздити
/ 16 Сміттєві афери в Ужгороді
/ 11Ужгород – приклад тепла?
» Всі записи