"Міська влада враховує вплив на довкілля міського транспорту та його відповідність сучасним вимогам. Автобуси їздитимуть згідно з графіками, які встановлять на всіх автозупинках, а водії матимуть визначений час на відпочинок та дозаправку своїх машин. Має відійти в минуле таке явище, як тривале відстоювання транспорту на кінцевих зупинках (десятки машин нині можна побачити, скажімо, на кінцевій зупинці на вул. Чорновола)", – найприкметніша цитата, що впала в око в одній із промерських газет. В ній, як бачимо, ужгородцям, що не мають власної автівки, обіцяється мало чи не "автобусний рай".
В усіх транспортних недоліках, які нинішній мер, його підопічні депутати і чиновники навіть не думали вирішувати ось уже 4 роки поспіль, заступник міського голови Володимир Химинець обвинуватив попередню владу.
4 питання до Сергія Ратушняка, міських депутатів, відділу транспорту і зв'язку Ужгородської міськради:
– що дотепер заважало зробити чіткий графік руху?
– чому ужгородські маршрутки їздять не за графіком, а коли і як хочуть?
– чому після 21.00 маршрутки в Ужгороді не їздять? Це – укладений пакт із таксистами?
– чому водії маршруток цинічно відмовляються перевозити пільговиків?
Перелік питань можна продовжити. Якщо у вас є – ставте у коменти. Наступного тижня відправлю їх до міськради у вигляді інформаційного запиту.
P.S. І наостанок розвінчування брехні щодо сумнозвісних "ГАЗелей". Перше – на маршруті №27, який запустили уже при нинішній владі, також їздять "ГАЗелі". Відтак, як називає їх промерська газета – "дешеві, маломісткі, а також потужні забруднювачі повітря", отримали "благословення" на забруднення міського повітря не лише від колишнього мера Погорєлова, а й нинішнього – Ратушняка. Друге – при бажанні, конкурс 2005 року давно можна було б анулювати і провести новий. Однак теперішнім міським можновладцям було значно вигідніше весь цей час брати від підприємців відкати, дивитися, як пасажири мучаться у тісних "ГАЗелях", а тепер, перед новим конкурсом, просто перевести стрілки на попередню владу. До речі, у 2005 році, коли укладали договір з тісними "ГАЗелями", на маршрутах ще їздили "Ікаруси", котрі забирали всіх, хто не помістився у мікроавтобуси. Тож нинішні незручності у пасажирських перевезеннях Ужгорода – виключно на совісті нинішньої міської влади.