Кожний художник ставить перед собою амбітну задачу, створити систему (великий стиль), що буде описувати навколишнє єдино вірним і все узагальнюючим методом.
Я створив алхімічний, тлумачний словник, що охоплює усі сфери діяльності людини, запропонував метод колекції, яким можна описати будь-яку матеріальну субстанцію. Систематизувати можна і абсурд, привнести в нього елементи логіки, і виникає дивне явище – глядач шукає і знаходить відповідь через мистецтво.
Працюючи особливим методом художньої практики – об'єктами, концептуальним конструюванням, я вибудовую систему, що імітує енциклопедичну і граю схемами, що лежать в основі таких конструкцій.
Відкривши тлумачний словник, ми відразу ж переконуємося, що алфавітний порядок не є світовий лад. На першій же сторінці ми знаходимо: абвер, абдаллах, абревіатура, аборт, абдомінальний. Точний регламент і повна випадковість.
Гра з такими поняттями, як справжній – фальшивий; істинний – штучний, досить небезпечна, коли ці поняття існують поруч і переходять один в інший. Ми у відчаї, тому що втратили основну зброю – ієрархію цінностей і для оцінки чого-небудь у нас залишився лише смак (чи його відсутність). Та можливо, що саме мистецький потяг допоможе розібратись нам у складностях світу.
Якщо схему, на якій будується науковий метод, загострити, логіка починає перетворюватися на свою протилежність і на межі дійсності і абсурду ми можемо заглянути в таємничу суть речей. Хімія, взаємодіючи з метафорою, перетворюється на алхімію.
Результати наших маніпуляцій ми зберігаємо в мавзолеях муміфікованої матерії – музеях і паноптикум ми можемо розглядати як систематизований об'єкт мистецтва.
Оскільки в історії сучасного українського мистецтва ця ніша не вивчена, такий алхімічний підхід може бути плідним.
мадяр 2013-01-27 / 16:16:18
мистецтво для баранів. вибачаюся, слово мистецтво, тут не доцільне!
колега Ігор 2012-12-20 / 17:50:33
Вітаю з відкриттям виставки. Я у захоплені. Є задум і творче втілення. На мою думку, колір у творах живе і має властивий індивідуальності Габріела характер. Молодець!
Михайло Мейсарош 2012-12-13 / 17:36:06
Пане Ґабріеле, я найімовірніше завтра прийду на відкриття вашої виставки. Знаєте, шкатулки шкатулками, аборти абортами, схеми схемами, але головне, аби фуршет був...
***** 2012-12-10 / 17:11:44
раніше ідіотизм був більш масштабнішим
Михайло Фединишинець 2012-12-09 / 23:25:39
Несторовичу, вдруге поспіль у постах бавитеся зі швабликовими шкатулками. Ви що - дітвак? Вам не соромно? Я замість вас червонію як рак...
1958 2012-12-09 / 22:59:17
Спокуха! Пинчук и не такое куплял, дайте заработать мужику...
наталка 2012-12-09 / 20:06:50
Я створив алхімічний, тлумачний словник, що охоплює усі сфери діяльності людини...краще би розмальовки собі купив ..чи шо ..
Мішко 2012-12-09 / 19:11:13
Давно не видівивим и не чув такого брєду сивої кобыли. Абы обгрунтувати хвороє воображеніє, мусай хоснувати гет захмарну термінологію. Самі благодарні цінителі сякого іскусства суть у береговському коргазі.
Сашко 2012-12-09 / 17:43:08
Справжній художник ніколи не ставитиме перед собою мету створити стиль! Від стилю, як тільки він починає проглядатись, потрібно хутчіш тікати. Стиль це рамки, в яких слабким художникам дуже затишно почувається.І потрібно мати в собі сили щоразу ламати ці рамки.Перед натурою(неважливо чи це пейзаж, людина, натюрморт)потрібно стояти без стилю в голові.
...і ще.Художник і філософ це різні явища! Художник який хоче зображувати - зображує. Філософ який хоче зайнятись мистецтвом... мало хто хоче бути художником? Не всім дано. Кому не дано - в кращому випадку стає ремісником, в гіршому філософом.