Кабріолети у нас асоціюються з теплими краями та розкішшю, тому Lanos-кабріолет звучить, як оксюморон. Однак варто лише трохи копнути історію марки, щоб з'ясувати, що вона почалася саме з кабріолетів. І лише нагода не дозволила «Ланосу» без даху вийти в масове виробництво. Сьогодні «Ланоси» не виробляються вже з жодним кузовом, але запчастини Ланос можна купити на маркетплейсі.
Модель, відома нам як «Ланос», стала дебютом корейської компанії Daewoo Motor, її першою ексклюзивною розробкою після відділення від General Motors. І саме кузов кабріолет був обраний, щоб найбільше ефектно продемонструвати новинку. Незважаючи на те, що назви Lanos ще не існувало, Daewoo №1 ні з чим не переплутаєш. Зовнішність моделі, що легко впізнається, не залишає сумнівів — перед нами народний український автомобіль. Ось тільки даху в нього не було. М'які лінії та округлий силует у 90-ті були незмінними складовими модного автодизайну та, незважаючи на численні рестайлінги, Lanos зберіг цей наївний та милий «біодизайн» до закінчення свого існування в 2017 році.
Всі концепти, представлені в 1994-96-х роках, були кабріолетами, хоча паралельно розроблялися також кузови седан, 3-дверний і 5-дверний хетчбек. Проте виставками возили лише кабріолет. Тим більш прикро, що саме він і не дійшов до масового виробництва — корейські маркетологи визнали, що попит на нього себе не виправдає. Але ефектна презентація привернула до новинки корейського автопрому багато уваги та, можливо, саме це забезпечило 20-річний міцний успіх моделі. Бензинові двигуни різних модифікацій вироблялися на заводах: Кореї, Польщі, Румунії, та Мелітопольському моторному заводі в Україні.
В інтернеті поширена помилкова інформація про те, що кабріолет таки випускався, хоч і дуже обмежено, але це не так. Усі зображення та описи належать виключно виставковому концепту. З трьох серійних кузовів раритетним є 3-дверний хетчбек, який випускався в Кореї з 1997 по 2001 рік. Він був дуже поширений у Європі та США, але з незрозумілої причини його було знято з виробництва. Декількома роками пізніше компанія «УкрАвто» спробувала викупити обладнання для «трьохдверок», і з'ясувалося, що всі штампи кузова знищені. Так і залишився цей автомобіль здобиччю колекціонерів, на відміну від кабріолетів — існуючою. А ось Ланоси-седани та п'ятидверні хетчбеки виявилися неймовірно поширеними і здобули визнання мас, багато в чому завдяки українському виробнику.