Як повідомив прокурор Тячівського району Владислав Братюк, проведеними перевірками встановлено, що деякими адміністративними комісіями при виконавчих комітетах сільських, селищних рад розглядались адміністративні протоколи, які їм не підвідомчі, а також на осіб накладались адміністративні стягнення з порушення двохмісячного строку з моменту вчинення адміністративного правопорушення.
Крім того, склад адміністративних комісій при виконавчих комітетах сільських, селищних рад не відповідали вимогам ст. 215 КУпАП та ст. 6 Положення про адміністративні комісії Української PCP.
В порушення статті 281 КУпАП, адміністративними комісіями при виконавчих комітетах, при розгляді адміністративних справ протоколи засідання не велися, а якщо велися то з порушенням вимог адміністративного законодавства.
Водночас вищенаведене свідчило про те, що адміністративні комісії при виконавчих комітетах сільських, селищних рад всупереч вимогам ст. 278 КУпАП не проводили підготовку справ до розгляду, відповідно до ст. 280 КУпАП не з’ясовували усі обставини, що мають значення для правильного їх вирішення.
Виявлено також і факти безпідставного зволікання з направленням постанов про накладення штрафу для примусового виконання до державної виконавчої служби, що в свою чергу призводило до неможливості в подальшому стягнути з правопорушників подвійний його розмір.
Відтак, за результатами проведених перевірок у адміністративних комісіях при виконавчих комітетах сільських, селищних рад прокуратурою району внесено 16 подань про усунення виявлених порушень, за результатами розгляду яких до дисциплінарної відповідальності притягнуто 10 осіб, та скасовано 5 постанов про накладення адміністративного стягнення, а також скасовано 13 нормативно-правових актів.
Прес-служба прокуратури Закарпатської області