В Ужгороді говорили про взаємовідносини між бізнесом та державними контролюючими та фіскальними органами

Організація роботодавців м. Ужгорода провела круглий стіл з питань взаємовідносин між бізнесом та державними контролюючими та фіскальними органами.

Засідання відбулося 27 березня 2014 року на території заводу “Конвектор”.

Мета круглого столу: в рамках консультацій з контролюючими та фіскальними органами обговорити проблеми, які виникають у бізнесу в процесі проведення перевірок, з метою відпрацювання пропозицій та конкретних домовленостей щодо здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

1. Учасники круглого столу:

Від сторони бізнесу: Керівники підприємств ТОВ «Ядзакі Україна», ТДВ «Патент», ПРАТ «Видавництво «Закарпаття» корпоративне підприємство ДАК «Укрвидавполіграфія», ПАТ «Ужгородський Турбогаз», ТОВ Завод «Конвектор», ТОВ «Тріо-Транс», ТОВ «Автоспортсервіс СІНТ», ВАТ «Закарпатавтотранс», ДП «ЮК Колегіум», ПАТ “Машзавод Тиса”, ПАТ “Закарпаття-АВТО”, ТОВ “Гроклін-Карпати”.

Від сторони державного нагляду: Ужгородська міська рада, ДПІ у м. Ужгороді, ДСНС у Закарпатській області, Територіальне управління Державної служби гірничого нагляду, Управління пенсійного фонду у м. Ужгороді, Державна екологічна інспекція, СЕС, Державна інспекція з питань праці у Закарпатській області.

На сьогоднішній день в Україні проводити перевірки бізнесу мають право 70 держорганів а обмежити або призупинити їх роботу 44 держустанови. За 2012 рік вони здійснили понад 2 млн. перевірок як малих,так і великих підприємств, при чому 40% перевірок були позаплановими середній розмір штрафу за підсумками інспекцій склав 479 грн., а витрати держави на проведення однієї перевірки сягають 11,6 тис. грн.

Нідля кого не секрет як проходили перевірки за останні чотири роки. Сьогодні не можна погодитись із фразами перевіряючих інспекторів, що вони не можуть прийти із перевірки із порожнім актом, бо їх звільнять із роботи. Неможна погодитись коли проводяться перевірки замовні, щоб припинити бізнес. Неможна погодитись коли в актах виписуються такі норми інсрукцій , які фізично та фінансово неможливо виконати. Неможна також погодитись коли протягом року на підприємствах проходять 6,7,8 перевірок тому, що це ненормально, такого немає у європейському цивілізованому світі.

Тому бізнес не може погодитись із таким станом справ, а тому потрібно налагодити поблічний контроль над діяльністю перевіряючих органів. Повинні бути зрозумілими функції та повноваження кожного з них. Наша мета — домовитись з владою про максимальне скорочення кількості контролерів та про створення єдиного порядку проведення перевірок. В результаті це суттєво спростить умови ведення бізнесу в Україні.

Тому обговоривши ці всі проблеми, з метою зменшення тиску на бізнес в період подолання кризи, стабилізація економики України в цілому та промислових підприємств м. Ужгорода зокрема учасники круглого столу

Домовились:

1. Державні контролюючі та фіскальні органи здійснюючи нагляд (контроль) промислових підприємств м. Ужгорода у сфері господрської діяльності проводять його:

– виключно дотримуючись ЗУ “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності;
– на період кризи 2014 року пробують обмежити проведення перевірок промислових підприємств м. Ужгорода;
- перевірки проводяться дотримуючись ділової етики у взаємовідносинах не упереджено, а у випадку виявлення незначних порушень дозволяють їх усунути під час проведення перевірки ;
- вживають заходів до незареєстрованих учасників ринку з тим , щоб унеможливити їх незаконний вплив в економічній конкуренції із зареєстрованими підприємствами учасниками ринку;
– не вдаються до зупинення виробництва.

2. Промислові підприємства здійснюють свою діяльність в межах законодавства України, своїх Статутів, утримують та нарощують обсяги виробництва та робочі місця, взаємодіють із міською владою, контролюючими органами.

3. З метою діалогу з бізнесом запровадити практику запрошувати представників Організації роботодавців на звітні, підсумкові наради, колегії, по результатах роботи контролюючих та фіскальних органів.

4. З метою прийняття участі у сфері планування економічного та соціального розвитку міста рекомендувати міській Раді включити представника роботодавців до членів виконкому міської Ради.

5.Членам організаціїї роботодавців підготувати конкретні пропозиції до діюих нормативних актів, положень,інструкцій які на сьогоднішній день не сприяють нормальному веденню бізнесу та подати свої пропозиції до міської організації з подальшим їх узагальненням та поданням до Федерації роботодавців України для того щоб останні лобіювали ці питання в державних контролюючих та фіскальних органах.

Учасники круглого столу зазначають, що запропоновані заходи допоможуть стабілізації економіки міста, прозорого та рівноправного партнерства між бізнесом та державними контролюючими органами, взаємозв'язку між міською Радою та промисловими підприємствами міста.

Прес-служба Організації роботодавців м. Ужгорода

31 березня 2014р.

Теги: бізнес, фіскальний, нагляд

НОВИНИ: Економіка

17:38
На кошти ФАО кооператив з Берегівщини планує виробляти вино
20:17
/ 6
Кабмін сьогодні зареєстрував новий індустріальний парк у Мукачеві: планують залучити 36 млн євро інвестицій
18:51
/ 5
ФДМУ готує до приватизації агропромислову фірму "Леанка" на Закарпатті
22:57
У першому півріччі на Закарпатті кількість новостворених суб’єктів господарювання на 1464 перевищила кількість тих, хто припинив бізнес
23:08
Закарпатська митниця: Євросоюз залишається основним постачальником імпорту
15:52
На Закарпатті найбільше туристичного збору надійшло у бюджети Ужгорода, Поляни, Баранинців
17:13
На Закарпатті підприємство вирощує кілька видів екзотичних грибів
22:17
Закарпатська область належить до числа лідерів за зростанням надходжень єдиного податку
13:38
Через аномально раннє тепло закарпатські виноградарі зелені операції проводять мегаінтенсивно
13:47
Cезон лохини на Закарпатті стартував на два тижні раніше, ніж торік
19:14
У травні пасажиропотік залізничним маршрутом Київ-Чоп зріс на 221% – Укрзалізниця
14:54
Через змову на аукціонах суди визнали недійсними вже два спецдозволи "Голден Тайл" на видобуток глин на Закарпатті – дані прокуратури
01:25
Закарпатське вино отримало офіційне географічне зазначення: що це означає
20:19
/ 1
Кабмін вніс до реєстру індустріальний парк "Тячів" площею площею понад 60 га
19:25
/ 1
Видобування солі на Закарпатті зупинилося з початку березня через конфлікт співвласників
17:49
Закарпатське вино офіційно отримало спеціальне географічне зазначення
17:41
/ 1
У І кварталі 2024 р. Закарпаття імпортувало товарів на $189 млн більше, ніж експортувало
11:34
Дозвіл на видобуток піску біля Ужгорода терміном на 20 років продали з аукціону за 4,5 млн грн
11:29
"Укргазвидобування" розвиватиме на Закарпатті генерацію електроенергії з газу та "розкриватиме" його геотермальний потенціал
13:36
Суд відкрив справу про банкрутство кондитерської фабрики "АВК" в Мукачеві
13:50
Через змову на аукціоні Держгеонадр суд визнав недійсним спецдозвіл групи "Голден Тайл" на користування родовищем глин на Закарпатті
16:23
На Закарпатті торік із загального обсягу вирощених зернових та зернобобових культур 69,6% займає кукурудза, 26,1% – пшениця
17:57
З початку року найбільший товарообіг, за інформацією Закарпатської митниці, здійснювався з Німеччиною, Італією, Угорщиною, Чехією та Словаччиною
13:40
Завершено монтаж зернових елеваторів сухого порту "Термінал Чорнотисів" на Закарпатті
01:35
Чеський приватний перевізник RegioJet готовий інвестувати в електрифікацію євроколії на ділянках Чоп-Мукачево і Чоп-Ужгород
» Всі новини