"Губернатор" Закарпаття підписав розпорядження про підготовку області до війни

Голова Закарпатської ОДА Валерій Лунченко 21 березня підписав розпорядження "Про вжиття на території області особливих заходів цивільного захисту". У документі не вживається слово "війна", а йдеться про "умови виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та соціального характеру".

Відповідно до статей 6 і 39 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, Указу Президента України від 17 березня 2014 року № 303/2014 „Про часткову мобілізацію”, постанов Кабінету Міністрів України від 29 березня 2001 року № 308 „Про Порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків”, від 9 січня 2014 року № 11 „Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту”,  з метою підготовки органів управління та сил цивільного захисту до можливих дій в умовах виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та соціального характеру:

1. Райдержадміністраціям, міськвиконкомам:

1.1. Починаючи із 24 березня 2014 року, до окремого розпорядження, забезпечити:
1.1.1. Ургентне чергування відповідальних посадових осіб з питань цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи та режимно-секретних органів райдержадміністрації (міськвиконкому) поза робочим місцем у неробочий час. Забезпечити їх оперативне прибуття на робоче місце та доступ до місць зберігання документів плану цивільного захисту на особливий період району (міста).
1.1.2. Вирішення питання цілодобового прийому відповідальним працівником райдержадміністрації (міськвиконкому) визначених сигналів цивільного захисту (цивільної оборони).
1.1.3. Постійне радіаційне та хімічне спостереження силами визначених чергово-диспетчерських служб підприємств, установ та організацій району (міста). Підготовку необхідних організаційних та розпорядчих документів щодо розгортання (за окремим рішенням) та забезпечення належного функціонування постів радіаційного і хімічного спостереження, утворених згідно із розпорядженням голови облдержадміністрації  від 16.12.2011 № 811 „Про створення постів радіаційного і хімічного спостереження та розрахунково-аналітичних груп”.
1.1.4. Оперативне доведення (за окремим рішенням) визначених сигналів цивільного захисту (цивільної оборони) до керівного складу району (міста), установ і організацій району (міста), що залучаються до виконання заходів цивільного захисту із залученням наявних засобів зв'язку, у тому числі автоматизованої системи оповіщення „Шторм” або стійок централізованого виклику.
1.1.5. Оперативне оповіщення (за окремим рішенням) населення району (міста) про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації усіма засобами централізованого оповіщення.
1.2. До 28 березня 2014 року забезпечити:
1.2.1. Уточнення планів цивільного захисту на особливий період району (міста).
1.2.2. Уточнення списків керівного складу району (міста), установ і організацій району (міста), що залучаються до виконання заходів цивільного захисту.
1.2.3. Перевірку працездатності наявних систем автоматизованого оповіщення та стійок централізованого виклику, актуальність закладених до них списків керівного складу. За необхідності здійснити внесення відповідних змін і коригування номерів телефонів.
1.2.4. Можливість виходу наявних систем автоматизованого оповіщення на міжміську мережу зв’язку.
1.2.5. Розроблення заходів щодо можливості практичного залучення до оповіщення населення спеціальних, локальних та об’єктових систем оповіщення, а також місцевих теле- та радіокомпаній. За необхідності розроблення відповідних регламентів роботи (планів взаємодії, порядків дій, інструкцій тощо).
1.3. До 31 березня 2014 року забезпечити:
1.3.1. Підготовку необхідних організаційних рішень щодо створення чергових служб райдержадміністрацій та виконавчих органів міських рад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 року № 11 „Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту”.
1.3.2. Уточнення переліку постів радіаційного і хімічного спостереження на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці (далі − ПРХС), чергово-диспетчерських служб (далі − ЧДС) підприємств та установ, які здійснюють постійне радіаційне та хімічне спостереження, та складу розрахунково-аналітичних груп (далі − РАГ) пунктів управління райдержадміністрацій (міськвиконкомів), перевірку наявності та працездатності їх спеціального оснащення (приборів, засобів зв'язку, оргтехніки тощо).
1.3.3. Подання відділу з питань цивільного захисту облдерж-адміністрації уточненого складу РАГ, переліків ЧДС та ПРХС згідно з додатком 1.
1.3.4. Проведення показового (спеціального) об’єктового тренування із розгортанням окремого поста радіаційного і хімічного спостереження та організації роботи розрахунково-аналітичної групи пункту управління райдержадміністрації (міськвиконкому).
1.3.5. Подання відділу з питань цивільного захисту облдерж-адміністрації звіту про стан готовності пунктів видачі засобів радіаційного             і хімічного захисту згідно з додатком 2.
1.3.6. Проведення показового (спеціального) об’єктового тренування із розгортанням окремого пункту видачі засобів радіаційного і хімічного захисту.
1.3.7. Уточнення, за необхідності затвердження нового, складу евакуаційних органів усіх рівнів.
1.3.8. Перегляд кількості та місць розміщення (розгортання) збірних пунктів евакуації з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 841 „Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру”.
1.3.9. Перегляд укладених угод на здійснення автотранспортних перевезень евакуйованого населення, матеріальних цінностей та сил цивільного захисту. За необхідності укладення нових або внесення відповідних змін у діючі угоди.
1.3.10. Уточнення, за необхідності коригування планів евакуації населення району (міста), у яких обов’язково здійснити перевірку правильності, повноту та актуальність розрахунків щодо:
транспортного забезпечення евакуаційних заходів;
всебічного життєзабезпечення евакуйованого населення;
відшкодування вартості послуг і розміру фактичних витрат суб’єкту господарювання та громадянину, понесених під час здійснення ними заходів з евакуації.
1.4. До 25 квітня 2014 року забезпечити:
1.4.1. Опрацювання питання виділення у межах наявного фінансового ресурсу коштів з місцевих бюджетів для збільшення обсягів накопичення місцевих резервів матеріально-технічних засобів на випадок виникнення надзвичайних ситуацій.
1.4.2. Вжиття вичерпних заходів щодо підвищення стійкості роботи об’єктів життєзабезпечення району (міста).
1.4.3. Перегляд номенклатури та обсягів накопичення місцевих резервів матеріально-технічних засобів на випадок виникнення надзвичайних ситуацій щодо включення до них матеріальних цінностей, які можуть бути використані в умовах виникнення надзвичайних ситуацій соціального характеру (польові намети, переносні гучномовці, індивідуальні засоби захисту, продукти харчування, засоби гігієни, автономні джерела живлення, освітлення, постільна білизна, біотуалети тощо). За необхідності внесення у встановленому порядку змін до номенклатур та відповідних місцевих програм.

2. Райдержадміністраціям, міськвиконкомам, пропонувати управлінню ДСНС України у Закарпатській області:

2.1. До 31 березня 2014 року забезпечити:
2.1.1. Визначення місць розміщення пунктів життєзабезпечення із подальшим розгортанням (за окремим рішенням) тимчасових польових таборів для забезпечення можливого внутрішнього переміщення населення, опрацювання порядку їх функціонування, забезпечення електроенергією, питною водою, продуктами харчування, розгортання у них медичних пунктів тощо.
2.1.2. Проведення у кожному районі (місті) показового (спеціального) об’єктового тренування щодо приведення у готовність захисної споруди цивільного захисту до укриття людей.
2.1.3. Проведення спільно із балансоутримувачами захисних споруд цивільного захисту області оперативної позапланової перевірки стану готовності захисних споруд, які за результатами останніх комплексних перевірок оцінені як „готові” та „обмежено готові”, до використання за призначенням. Під час перевірок особливу увагу звертати на:
наявність та комплектацію ланки із обслуговування захисної споруди та її можливість упродовж 12 годин забезпечити приведення захисної споруди цивільного захисту у готовність до укриття людей, наявність відповідного плану приведення у готовність;
працездатність систем вентиляції, противибухових пристроїв, наявності та працездатності систем водопостачання чи водовідведення (у разі їх наявності), герметичних дверей, ущільнюючої гуми тощо;
наявність чіткого порядку (плану, алгоритму) забезпечення захисних споруд медикаментами, продуктами харчування, питною водою, засобами (лініями) зв’язку, необхідною регламентною документацією тощо.

3. Хустському міськвиконкому терміново вирішити питання про вивезення (утилізації) всіх залишків рідкого хлору, що залишилися після реконструкції комунальних водозаборів у м. Хуст.

4. Пропонувати управлінню ДСНС України у Закарпатській області, навчально-методичному центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Закарпатської області:

4.1. Посилити інформаційно-роз’яснювальну роботу з населенням щодо порядку дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, зокрема надзвичайних ситуацій, характерних для особливого періоду.
4.2. Надати вичерпну методичну допомогу райдержадміністраціям та міськвиконкомам області у проведенні вищенаведених об'єктових навчань (тренувань). Забезпечити безпосередню участь своїх представників у їх організації та проведенні.

5. Тячівській, Хустській райдержадміністраціям провести уточнення відповідних розділів районних планів евакуації населення із зони можливого катастрофічного затоплення. Уточнені розрахунки разом із визначеними безпечними місцями розміщення евакуйованого населення подати відділу з питань цивільного захисту облдержадміністрації до 28 березня 2014 року.

6. Тячівській, Хустській райдержадміністраціям, департаментам  облдержадміністрації: житлово-комунального господарства, будівництва та інфраструктури; фінансів; економічного розвитку і торгівлі:

6.1. Скласти орієнтовні (прогнозовані) техніко-економічні розрахунки розміру фактичних (понесених) витрат суб’єктів господарювання та громадян під час здійснення ними заходів з евакуації населення із зони можливого катастрофічного затоплення за формою, наведеною у додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2013 року № 581 „Про затвердження Порядку здійснення компенсації вартості послуг і розміру фактичних (понесених) витрат суб’єкту господарювання та громадянину, транспортні засоби яких залучені для вивезення населення із зони надзвичайної ситуації, районів можливих бойових дій, та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”.
6.2. Подати відділу з питань цивільного захисту облдержадміністрації  до 31 березня 2014 року техніко-економічні розрахунки  для їх включення в окремий додаток до Плану евакуації населення Закарпатської області.

7. Відповідальним виконавцям забезпечити подання відділу з питань цивільного захисту облдержадміністрації інформації про виконання заходів у терміни,  визначені  цим розпорядженням.

8. Відділу з питань цивільного захисту облдержадміністрації узагальнену інформацію про виконання цього розпорядження подати облдержадміністрації до 30 квітня 2014 року.

9. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

В.Лунченко

27 березня 2014р.

Теги: війна, мобілізація

Коментарі

Андрей Михайлович 2014-03-28 / 17:49:41
Закарпатцы не нужно паниковать.Все будет хорошо.

Андрій 2014-03-27 / 21:45:06
Правильно зробив!

НОВИНИ: Політика

18:39
/ 1
У Мукачеві почали встановлювати різдвяну ялинку
22:07
/ 3
Московськоправославному блогеру з Хустщини присудили штраф за розпалювання релігійної ворожнечі
21:01
/ 11
Зеленський призначив головою Закарпатської ОВА Мирослава Білецького
19:47
/ 2
Зеленський на Закарпатті повідомив, що Україна і угорщина готують двосторонній документ
18:44
/ 9
Зеленський в Ужгороді зустрівся з представниками бізнесу
17:47
Уродженку рф, що мешкає у Сваляві, судитимуть за підтримку путіна, росії і окупації
15:02
/ 68
У Закарпатській обласній прокуратурі виявили щонайменше 13 "юних" пенсіонерів (СПИСОК)
19:47
/ 8
У затриманої на організації "ухилянтської" схеми ректорки Несух виявили російські символіку, диплом і подяку, а також угорське посвідчення особи
11:45
/ 1
Прем’єри України і Словаччини зустрічаються під Ужгородом після заяв фіцо щодо НАТО
17:15
/ 6
На позачерговій сесії Оноківської сільради депутати достроково припинили повноваження сільської голови Марії Коваль (ОФІЦІЙНО)
22:51
/ 3
Депутата-"слугу" Рахівської міськради Пруцкова затримали за організацію переправлення "ухилянтів" через кордон
21:20
/ 7
У четвер облрада планує втаємничено, через "приватну" реставрацію, забрати у волонтерів "пам'яткову" будівлю в Берегові і, ймовірно, передати під контроль Угорщини
16:32
/ 7
Поліція й СБУ прийшли з обшуками до псевдоактивіста Стахіва, що з Павловим з "Доста" кошмарив Закарпаття під час ковіду
20:50
/ 23
В Ужгороді "кримінальний" депутат від ОПЗЖ Маєрчик за підтримки колег і правоохоронців легалізовує крадіжку в громади землі на пл. Петефі
16:10
/ 6
Справу ужгородського депутата Горвата, затриманого на вимаганні хабарів за відстрочку від мобілізації, передали до суду
17:56
На Берегівщині черговій прихильниці рф, путіна і "русского міра" оголосили про підозру
18:27
/ 8
Хто гальмує перехід православних громад Моспатріархату в ПЦУ?
04:48
/ 1
Житель Берегівщини уник реального покарання за заклик відокремити Закарпаття від України
19:52
/ 9
Зеленський призначив виконувачем обов’язків голови Закарпатської ОДА Мирослава Білецького
14:00
/ 8
Зеленський звільнив Микиту з посади голови Закарпатської ОДА і призначив заступником керівника свого Офісу
14:23
/ 13
Уряд погодив звільнення Микити з посади глави Закарпатської ОВА
17:35
/ 7
Як Падяк із Духновича "націоналіста" робить
12:05
/ 1
"Оптимізація" України
20:57
/ 39
Суд визнав голову Великоберезнянської громади Кирлика "корупціонером"
20:26
/ 5
В угорщині відкрили першу повноцінну середню школу з українською мовою навчання
» Всі новини