Про це пише "Комерсант-Україна".
"На створення виробничої програми та її реалізації буде потрібно більше часу, і до 1 вересня ми не встигаємо", - заявили виданню в закарпатському заводі "Єврокар". У ЗАЗу поки теж немає такої програми. "Ми додаємо зараз всі зусилля щоб створити мережу центрів з утилізації автомобілів - майданчики для пунктів у нас вже є. Якщо мережу не вдасться створити до 1 вересня, нам доведеться платити збір", - зазначає його віце-президент Олег Папашев. Решта два виробника - АІС і "Богдан" - це питання не коментують.
"Єврокар" вже повідомив дилерів про підвищення цін на весь модельний ряд: з вересня машини подорожчають на 7,3 тис. Решта заводів ще роздумують.
Відповідно до закону виробники звільняються від його сплати за умови погодження з урядом програми створення або модернізації виробничих потужностей і нових робочих місць. При цьому автозаводи повинні створити власні мережі пунктів з приймання (в кожному місті з населенням від 50 тис. чол.) і розбирання (у кожній області) автомобілів, що підлягають утилізації.
Що примітно, на зборі наполягали самі заводи.
Нагадаємо, Європейський Союз дав Україні місяць на виправлення закону про утилізацію авто. В іншому випадку торгові відношення між Брюсселем і Києвом очікує похолодання.
"Якщо Україна введе утилізаційний збір, це рішення буде мати дуже серйозний вплив на наші двосторонні економічні відносини. Тому ЄС висловив надію й очікування, що Україна зробить все можливе для того, щоб цей закон не набув чинності", - заявили у Представництві ЄС в Україні.
комиш 2013-08-09 / 17:21:16
а нехай наші зази та богдани теж плотять утилізаційний збір, тільки не так як за іномарки, де зобовязують платити населення, а тут хай самі підприємствва плотять. їх продукцію вже з конвеєра можна на переробку відсилати,аж навіть до китаю, бо заз-джиллі = гівно