Найбільшим виробником в країні залишається Запорізький автозавод, підконтрольний нардепові від Партії регіонів Таріелу Васадзе. За сім місяців він випустив всього 10,36 тис. автомобілів, що на 58% менше, ніж роком раніше.
Корпорація "Богдан" спрацювала не набагато краще, скоротивши випуск з 9,1 тис. до 4,2 тис. машин. На "Єврокарі" падіння склало 43% - до 5,26 тис. машин.
Єдиним виробником, який зумів наростити виробництво став Кременчуцький автоскладальний завод. Обсяг його випуску виріс з 1750 автомобілів до 2340.
Нагадаємо, що з 1 вересня українські автомобілі можуть подорожчати разом з імпортними через новий утилізаційного збору.
васадзе таріел 2013-08-09 / 17:33:13
Політика в державі вкрай нерозумна.На транспортні засоби ціни піднялись, а збут під питанням.Скорочення виробництва в цілому пов'язане із збутом, бо вкладені гроші потрібно повернути, щоб знову їх вкласти у виробництво. А збут не великий, не в таких масштабах. А кому продавати? На кого розраховані ціни? Олігарх, він шкоду не купить, ну хіба у службовий автопарк підприємства, і то не завжди (часто використовують у службових цілях приватний транспорт службовців).Трудяга, який отримує 1000-2000 грн.,( а таких значна більшість), думає як йому ноги не відкинути та протягнути до наступної зарплати. Європа і сама у кризі, думає як очухатись.Тому при такій політиці і не дивно, що відбувається такий спад у виробництві.Треба щось або когось міняти на більш ефективного та економічно розумного, бо так далі жити не можна.