Ще до початку подорожі на станції Виноградово було відкупорено минулорічні запаси фірмового вина «Анця Кушницька». Сюрпризом для пасажирів стали домашня випічка та штрудель, якими пригощали організатори. Після контрольного гудка потяг у складі двох пасажирських вагонів та одного дерев’яного багажного неквапливо вирушив в цікаву та сповнену пригод подорож. В трьох вагонах розмістилось близько восьми десятків пасажирів з Києва, Львова, Івано-Франківська, Ужгорода, Мукачева, Берегова та Будапешту. До речі, кожен вагон мав своє ім’я. «Анцею» та «Терезією» іменувались пасажирські вагони, табличка «Ержибет» розміщувалась на багажному, а почесне ім’я «Франц Йосиф» було закріплене за локомотивом. Незвичним для вуха пересічного українця іменам знайшлось пояснення після цікавого екскурсу в історію Боржавської вузькоколійки, який провели Андрій Світлинець, директор Іршавського краєзнавчого музею, та його донька Алла.
Першою зупинкою подорожі стали історичні винні підвали в селі Шаланки, згадки про які сягають ще XVI століття. Слід відзначити, що цьому селі 1711 року відбувся останній сейм угорського князя Ференца II Ракоці, і цілком можливо, що лідер антигабсбурського повстання не відмовив собі у задоволенні скуштувати місцеві вина саме в цих давніх підвалах. Історичним погрібом опікується родина Альохіних, а за гіда і сомельє була пані Єва. Справжньою родзинкою старовинних підвалів є одна з 500-літрових дубових бочок, виготовлена в Берегові у 1930 році та щедро прикрашена різьбою.
Друга зупинка потяга – унікальна, ізольована від поселень та автомобільних шляхів, вузлова станція Хмільник. Тут, попри рясний дощ, частина учасників подорожі направилась до залізничного стального арочного мосту через Боржаву, який виготовлено у чеському місті Вітковіце у 1884 році, та до раритетних механічних семафорів. Віддаленість від цивілізації цієї станції сприяла її збереженню майже в первісному вигляді. Механічні австро-угорські стрілки, датовані 1889 роком, танкерна система для заправки паровозів, старовинна будівля бойлерної, система дистанційного управління семафорами та старі польські вагони – це далеко не повний перелік історичних об’єктів, з якими змогли ознайомитися небайдужі до залізниці учасники подорожі. Інша частина пасажирів десантувалась до невеликої автентичної будівлі станції, де чергова по станції зробила екскурсію та продемонструвала роботу електрожезлового апарату – пристрою, за допомогою якого здійснюється управління коліями.
Фермерське господарство в селі Верхні Ремети стало наступною зупинкою подорожі Боржавською залізницею. На цій фермі розводять корів породи «угорська сіра» (magyar szürkemarha), особливістю яких є їхня надзвичайна витривалість до суворих кліматичних умов та величезні роги. Змоклих під дощем та змерзлих пасажирів потяга відігрівали глінтвейном, приготованим в польових умовах.
Чергова зупинка потяга – село Великі Береги. Це історичне поселення і справді чимале, і в певний період було столицею комітату Береґ. На правах господаря на залізничному переїзді пасажирів поїзда зустрічав відомий закарпатський винороб Іван Урста. Для більшості учасників подорожі спілкування з цим жвавим та харизматичним чоловіком було напевно найбільшим задоволенням. Але ще більшою насолодою були неперевершені вина Івана Урсти, запропоновані для дегустації – марочне червоне напівсолодке «Чорний Доктор», червоне сухе «Сапераві» та біле напівсолодке «Нектар». Варто також згадати про незвичайний антураж ґаздівства винороба – невелику експозицію старовинних пресів для винограду, що виготовлені більш ніж 150 років тому на легендарному залізоробному заводі в селі Фрідешово (нині с. Кольчино), яке колись входило до Мукачівсько-Чинадіївської домінії графів Шенборнів. Розфарбовані за класичною «паровозною» зелено-червоною кольоровою схемою, ці преси дуже органічно доповнювали залізнично-винну концепцію подорожі.
Далі винний потяг попрямував до кінцевої станції Берегово. Перед прибуттям всі учасники отримали поштові листівки з минулого винного залізничного туру та відбулося символічне «погашення» листівок, а також спеціальних квитків, штемпелем з датою 9 березня 2013 року. Подорож закінчилась в депо Берегово-мале, звідки більшість учасників вирушили в центр міста, де в цей час вирував винний фестиваль.
Незважаючи на дощ та технічні складнощі, дегустаційна подорож «Анцею Кушницькою» успішно відбулась. Ця сторічна залізниця з року в рік стає дедалі популярнішою, і є сподівання, що така увага туристів до вузькоколійки в майбутньому стане запорукою її збереження.