Дороги Мукачівщини пропустили два строки капітального ремонту – 24 роки

Хто кого!? Протистояння автомобілістів з ямами на дорогах – боротьба між залежними один від одного супротивниками. Примхи погоди та інтенсивний транспортний потік – основні причини псування асфальтного покриття. А ще – постійне недофінансування, звідси ямковий ремонт коли-де і коли-як. Про стан доріг в Мукачівському районі, а також про шляхи фінансування ремонтних робіт.

Дороги Мукачівщини пропустили два строки капітального ремонту – 24 роки

"П’яний за кермом" – це звичний спосіб водіння на ділянках дороги із значною кількістю ям. І такі «ямні оазиси» посеред дороги трапляються з інтервалом 200-300 метрів, якщо їхати в бік сіл Визниця та Лісарня – місць, де активно відпочивають мукачівці влітку. Ця дорога підпорядкована району, як і багато інших. Ремонт доріг проводиться наступним чином: основний або капітальний – раз на 12 років, середній – кожні 6 років і ямковий ремонт – постійно. Як каже Іван Гомонай, начальник філії «Мукачівський райавтодор», районні дороги пропустили як мінімум два строки капітального ремонту. Та не потрібно забувати і про утримання автодоріг – це більш витратна справа, ніж їх ремонт. Основна частка витрат припадає на зимовий період. Визначенням місць ремонту займається районна влада.

Дороги району місцями нагадують зони артобстрілу, тож проїхати без зменшення швидкості може тільки позашляховик, хай навіть радянський. Щодо іномарок, то на такий ризик вони не йдуть. Цікаво те, що ями на дорогах краще контролюють швидкісний режим, ніж це роблять обмежувальні знаки або високі штрафи. Можливо, так і задумано.

Щодо фінансування, то статті видатків на утримання доріг з бюджету передбачені, але з того бюджету, де такий ремонт необхідний. Не враховуючи дороги державного значення Київ-Чоп, вся решта – комунальні дороги.Отож, вимальовується наступна схема: замовником ремонту доріг виступає районна влада, реалізовує замовлення «автодор», фінансує роботи частково держава, адже з водіїв, які купують паливо, автоматично йде стягнення податку на дороги у вигляді акцизу на нафтопродукти; решта коштів сплачується з бюджету села чи селища, де проводять ремонт дороги. Та першу частку інколи важко дочекатися не те, щоб отримати. Ось чому в районі і не тільки проблема з дорогами буде хай і не вічною, зате актуальною.

Більше про це – у сюжеті випуску новин М-студіо від 18 травня.

ТРК "Мукачево" (М-студіо), Закарпаття онлайн.ЗМІ Закарпаття
19 травня 2012р.

Теги: дороги, ремонт

Коментарі

Чемпіонат України з більярду завершився в Ужгороді
Апеляційний суд у Львові повернув справу вбивства 27-річного мукачівця на повторний розгляд
Римо-католицька церква організувала футбольний турнір в Ужгороді
У Тячеві вперше провели великий етнофестиваль
На трасі "Мукачево-Рогатин" повним ходом іде капітальний ремонт
Чемпіонат України з більярду – вільної піраміди триває в Ужгороді
Закарпаття веде перемовини з авіакомпанією-лоукостером SkyUp
Одну з найдавніших закарпатських церков відновлюють у Гукливому на Воловеччині
На Рахівщині туристам показують, як народжується форель
Літній відпочинок коштуватиме закарпатцям на 15% дорожче, ніж торік
На ринку праці Закарпаття – численні вакансії
/ 3У "конфліктному" Будинку профспілок в Ужгороді відключили світло і воду
На Закарпатті почали працювати дитячі табори
У пологовому відділенні у Мукачеві померло немовля
Етнофестиваль косарів у Велятині на Хустщині цьогоріч зібрав близько 20 учасників
Міжнародна конференція "Від Голокосту кулями до Аушвіцу" відбулася в Ужгороді
У Хусті легковик в'їхав у шкільний автобус
В Ужгороді триває реформа сімейної медицини
На Закарпатті теж уперше відсвяткували День батька
На Закарпатті цьогоріч зафіксували вже майже 200 наркозлочинів
Зелені зони Ужгорода заросли борщівником
На Закарпатті реалізують 11 проектів у рамках конкурсу Карпатських ініціатив місцевих громад
/ 4На солоних озерах Солотвина, що на Тячівщині почався туристичний сезон
У Хустському профліцеї відкрили центр підготовки автослюсарів
Гриби, що продають на ринках Закарпаття, безпечні для вживання
» Всі записи