Та для подолання цієї ситуації пройшла планова зустріч між керівництвом селища та представником «Закарпатавтотранс». При обговоренні сторони дотримувались принципу, що головне не кількість, а якість автобусних перевезень.
Селище Воловець знаходиться на перетині практично всіх туристичних маршрутів. Та регулярного автобусного сполучення між селищем та усіма туристичними об’єктами, що знаходяться у різних селах району, досі нема. Така ситуація не влаштовує жителів району, адже більшість з них щоранку добирається на роботу в райцентр. Звісно, автобуси приміського сполучення виконують свої рейси, та їх явно замало. Як альтернатива, люди користуються транзитними автобусами, в основному сполученням Ужгород – Міжгір’я.
Саме для покращення автобусного сполучення, а це - регулярні перевезення та чіткий графік маршрутів, була проведена планова зустріч між селищним головою та представником ВАТ «Закарпатавтотранс», якому підпорядковані 17 автостанцій області. У робочій розмові дали характеристику й Воловецькій автостанції, котра справляється з пасажирським потоком, але страждає від транзитних автобусних рейсів.
Для порівняння, в інших районах області, наприклад в містах Хусті та Тячеві, показники сягають понад 200-250 відправлень через автостанції. В Мукачеві та Ужгороді ці показники вдвічі більші. Більшість жителів довколишніх сіл та сусідніх міст для того, щоб доїхати до Воловця й повернутися назад, користуються попутним транспортом.
Найбільше скупчення людей, що очікують на попутки, завжди формується при в’їзді у Воловець. Місцеві називають цю «точку» Круг. Тут люди стоять у безпосередній близькості до дороги, що може спричинити аварійну ситуацію. Хоч за якийсь десяток метрів на узбіччі облаштована невелика зупинка.
Саме на цьому широкому узбіччі й планується зведення нової автобусної станції. Нова автостанція за планом повинна врегулювати неконтрольований потік пасажирів, адже в касах будуть продавати квитки на транзитні рейси, а це гарантія безпеки та комфорту перевезення, а ще й надходження до селищного бюджету.