Касир розповіла (і показала план залу), що ледве «закрили» балкон, де місце коштувало 80-100 гривень. Ще кілька продано в залі (останні ряди) –по 200 грн. Залишилися квитки лише за 230-300 грн. Хоча попередні концерти балету пройшли у нас із успіхом. «Я не розумію, чому так, – емоційно говорить жінка. – В цей час «Сухішвілі» гастролює у Тернополі, Львові. Так там квитки розібрали в кліп ока, причому коштували дорожче на сотню – дві. Наших людей в театр не запхнеш». Однак концерт таки відбудеться.
Натомість під загрозою зриву опинилися гастролі Санкт-Петербурзького театру оперети, який 17 березня має привезти в Ужгород «Весілля в Малинівці». Продано всього 6 (!) квитків.
Причин такої ситуації можна назвати кілька – за буденними клопотами людям не до культури, мала платоспроможність населення. Однак головна все – відсутність інформації, реклами заходів. На вже згадані заходи в Ужгороді, навіть у центрі, ви не знайдете афіш.«Та ми розвішуємо рекламні плакати, однак на ранок їх вже нема», – бідкається касир. Про інші більш сучасні методи рекламування (інтернет і т.п.) в театрі, видно, не здогадуються.
Оксана Невицька, Час Закарпаття
відвідувачка сайту 2012-03-11 / 08:56:18
"Наших людей в театр не запхнеш» - каже касирка.
Що за слово? тОму люди і не йдуть. бо у театрі всі зневажають одне одного, а люди (потенційні глядачі) це відчувають.
А чому так все - спитайте у Оленчучки.
Марія 2012-03-04 / 19:34:56
Двічі поспіль були з друзями на концерті "Сухішвілі". І якщо перший концерт захопив дійством і повною віддачею танцюристів на сцені, то другий концерт скидався радше на "халтуру для провінції", як влучно обрав собі нік попередній коментатор. Розчарування не кращий стимул для походу на "Сухішвілі" втретє, тим паче при ціні на квитки немалій.
Ужгородка 2012-03-03 / 09:57:35
Повністю згідна з тезою, що драмтеатр економить на рекламі. Їм вже стільки раз про це говорилося, а вони мов глухі. Сидять і бідкаються, що до них ніхто не йде. А як дізнатися, які вистави у них ідуть? Не кожен має можливість збігати навмисне під стіни театру, щоб на афішу глянути. Не хочуть себе рекламувати і край. От і мають: "Чому бідний, бо дурний!!!!"
Халтура для провінції 2012-03-02 / 21:57:20
В минулому році був на цьому шоу....з повагою ставлюсь до "Сухішвілі", але це нагадує бізнес-проект...програма з року в рік типова без нових номерів, трупа виснажена від щільного графіку виступів по містам та селам СНД...а в нашому муздрамтеатрі бажано перед їх виступом вологу уборку провести на сцені, тому що після того, як 30 чоловік розпочинає вибивати лязгінку піднімається така хмара пороху, що глядачі з першого по десятий ряд згадують про курс лекцій з цивільної оборони та шукають противогази.
Мабуть це і є деякі, але безумовно не всі з причин чому відсутній аншлаг на це дійство в Ужгороді....бажаючих двічі чи тричі наступити на одні й ті самі граблі в 120 тис. Ужгороді не так вже й багато.
грузин 2012-03-02 / 19:44:08
Організатори гастролей Сухішвілі театру оперети економлять на рекламі, а тому вона з’являється в маловідвідуваних і малочитаних ЗМІ
Фан 2012-03-02 / 19:39:35
Нещодавно побував у філармонії на концерті симфонічного оркестру! Просто КЛАС! О там люди працюють! Повний аншлаг. Беріть приклад.