Audi Q7
Адаптивна пневмопідвіска самостійно знижує кузов автомобіля залежно від швидкості руху та адаптує амортизатори і робить авто на бездоріжжі абсолютно стійким. Серед достоїнств Ауді Q7 -- багатофункціональність, власне бортовий комп'ютер, який простий у використанні, фактично машина думає замість водія і самостійно визначає параметри для тієї чи іншої дії, наприклад, знижує швидкість на повороті. За монітором на панелі керування можна й припаркуватися, навіть не дивлячись у дзеркало заднього виду, а звукові та світлові сигнали попередять водія про потенційну небезпеку від його колег за кермом сусідніх авто. Передбачено 28 конфігурацій сидінь, можна встановлювати третій ряд сидінь, тобто загалом комфортно перевозити 7 чоловік. У другому ряду серійно встановлюється великий люк, куди можна вантажити навіть лижі.
Машину представив на Закарпатті офіційний дилер ТОВ “Закарпатавто”, зібравши тусовку потенційних клієнтів та влаштувавши реальний тест-драйв. Серед присутніх були і екс-заступник голови ОДА Йосип Кул, і технічний директор “Єврокару” Ігор Царенко, чимало бізнесменів. Дехто використав ситуацію, щоб похизуватися і своїм, не менш “крутим”, авто: у мобільник лунали команди водіям: “Жинь гев, най люди побзеравуть!”
Найбільше вражень – від тест-драйву: покататись майже місячним ландшафтом на Клиновецькому кар'єрі дозволяли всім, хто мав водійські права. З вражень:
Володимир Пловайко:
-- Чудові враження, найбільше сподобалось, що на повороті я дав повний газ, а машина сама загальмувала і зробила все замість мене. Я їжджу на Ауді А6, але ця ще краща.
Ігор Царенко, технічний директор “Єврокару”:
-- Велика, позашляховик – це головне. Для мене найважливіше в авто – активний драйв. Усе інше не варте грошей. Чи співпадають мої вимоги до автомобіля з тим, що закладено а Ауді Q7? Так, але із зауваженнями. Чи буде “Єврокар” складати цю модель – я поки не можу відповісти. З технічного боку немає нічого складного змонтувати таке авто, але потрібен ринок, який його потребує. За рік в Україні їх будуть продавати може тисячу-дві, тому виробляти таку марку на конвеєрі потужністю 70-120 тисяч авто – це дуже великі інвестиції, які не оправдовують себе. Це поки що не український автомобіль. Але він -- для українських доріг.
Жінка:
-- Думаю, вся моя сім'я отримала море задоволення, це дійсно те авто, яке чекала Україна – комфортабельне, зручне, прохідне. Ми вже його замовили.
Олег Адамчук, ТОВ ФЦА “Україна”:
-- Супер машина, дорогу для неї вибрали найгіршу, яку тільки можна було знайти на Закарпатті. Думаю, що перспективи розвитку соціально-економічної ситуації у нашому краї дозволяють говорити про те, що скоро дороги у нас будуть хороші, тому треба звертати увагу на швидкісні якості машини. А для придбання все-таки треба використовувати європейські принципи і давати авто споживачеві на один день і тоді вже можна зрозуміти, чи варто її купувати. Людині, яка користується іншими моделями, дуже складно одразу зорієнтуватися. Такі речі, як нинішня презентація, тест-драйви треба частіше робити на Закарпатті.
Машина – мрія будь-якого автолюбителя, бомба за всіма параметрами, вона буде актуальною ще до 2012-2014 року. Слухається будь-якого руху, буквально подиху. Не відчуваються ніякі ями.
За прогнозами фахівців, до кінця року на Закарпатті можуть купити 3-4 такі машини, адже базова модель коштує 65 (з дизельним двигуном), 78 (з бензиновим) тисяч євро. Хоча перші покупці вже не забарилися. На європейський ринок Ауді Q7 вийшла наприкінці березня і за дослідженнями німецьких маркетологів більш схильні її придбати споживачі вільні та незалежні – у сім'ї, де чоловік та дружина мають самостійний бізнес і не мають дітей.
Закарпаття online
16 травня 2006р.
Теги: