Творчість Шопена (чи не єдиний приклад у історії музики) не знала забуття: вона була улюбленою й затребуваною з моменту народження і до наших днів. Його твори не переставали звучати ні в салонах (що було дуже поширено в ХІХ столітті), ні на концертній естраді. У музиці Шопена цінували високу майстерність його піанізму, грацію, задушевність творів, у яких польський національний колорит вдало поєднувався з французькою витонченістю.
Сам пан Геннадій цю культурну акцію, яка відбудеться, зокрема, і в Ужгороді, називає "Приношення Шопену", її основна мета — віддати данину творчості великого композитора і подарувати слухачеві радість ще раз насолодитися цією великою музикою. Напередодні концерту Геннадій Дем’янчук погодився поділитися своїми думками з читачами "РІО". На запитання, чого очікувати ужгородцям від концерту, заслужений артист України зазначив: "До програми включено твори, написані в різні періоди творчості композитора, але я не ставив собі хрестоматійне завдання. Я граю те, що мені найближче в даний момент, те, що люблю. Також хочеться познайомити публіку з творами, які не часто лунають із концертної естради, що зовсім не просто стосовно Шопена, адже його творчість дуже люблять не тільки професіонали, а й широка публіка". Крім того, пан Геннадій висловив вдячність Закарпатській філармонії, яка з інтересом відгукнулася на його пропозицію провести в Ужгороді ювілейний концерт. Музикант також зізнався, що через стан українських філармоній повною мірою здійснити плани щодо святкування не вдасться: "Не секрет, у якому стані сьогодні перебуває класична музика в нашій країні. Я маю на увазі стан залів, інструментів, фінансування філармоній, відсутність у деяких містах симфонічних оркестрів і таке інше. Тому здійснити повною мірою свої плани не видається можливим. Спочатку мій виступ планувався як цикл, що складається з двох вечорів: 1-й — сольна програма, 2-й — два концерти для фортепіано з оркестром, але з огляду на реалії життя, довелося урізати плани і змінити програму таким чином, щоб за один вечір ознайомити публіку з різними напрямами творчості Шопена".
Щодо власного ставлення до творчості великого музиканта Геннадій Дем’янчук переконаний: "Неможливо любити рояль і при цьому не любити музику Шопена! Він створив нечувану звучність, небачені труднощі, він зрозумів природу рояля, як ніхто інший до і після нього. Шопен ніколи не намагався наслідувати оркестр, у нього рояль завжди залишався роялем із його безмежними звуковими та технічними можливостями. Виконуючи музику цього композитора, я кожного разу відчуваю величезний подив, бо вона завжди звучить по-різному, щодня в ній відкриваються нові й нові грані, деталі й процес цей нескінченний". Крім того, заслужений артист України додав: "Річ у тім, що музика Шопена за своєю природою глибоко гуманістична. Вона звернена до людини, співчуває і відображає всю гаму її почуттів. Я не зустрічав людей, яких би ця музика залишала байдужими. Сльози, захоплення, радість — от звичайна реакція слухача від цієї музики".
До слова, найближчим часом Геннадій Дем’янчук планує провести цикл концертів, присвячених творчості Ференца Ліста і Роберта Шумана, ювілеї яких відзначать у 2010—2011 роках. Можливо, після дебютного виступу в Ужгороді (музикант вперше виступатиме на сцені Закарпатської філармонії), який відбудеться в середу, Геннадій Дем’янчук не омине наше місто й з наступними своїми концертами.
***
Заслужений артист України, лауреат міжнародних конкурсів. Закінчив Московську державну консерваторію ім. Чайковського (клас народного артиста Росії, професора Є. Малініна) та аспірантуру (клас народного артиста Росії, професора М. Воскресенського). Виступав із концертами в Італії, Бельгії, Німеччині, Франції, Росії, Японії, Північній Кореї та багатьох містах України. Поєднує концертну діяльність із педагогічною роботою, викладає в Національній академії музики ім. Чайковського (м. Київ) та музичному училищі ім. Ревуцького.