Видання складається з 9-ти розділів з фотографіями викрадених культурних цінностей: архівні документи, друковані видання та фотографії, зброя, музичні інструменти, предмети декоративно-ужиткового призначення, нумізматика та боністика, образотворче мистецтво, предмети релігійного культу, фалеристика, геральдика.
Гортаючи каталог, приходиш до сумного висновку - за останні роки зросла цікавість до музеїв не тільки у можновладців, але й у чорних колекціонерів. В першому каталозі була представлена інформація за 14 років( з 1984 до 1998 року) - тоді викрали з 23 державних музеїв лише 106 експонатів. За останні ж 10 років було скоєно понад три тисячі пограбувань в 55 музеях та приватних колекціях і вкрадено майже 1000 одиниць українських раритетів.
Найбільше всього постраждали Закарпатська область. Пік музейної злочинності випав на 2000, 2002 та 2008 роки – тоді поцупили з музейних та приватних колекцій від 200 до 300 цінних екземплярів за рік.
Крадії забирають все, що погано охороняється: і перехідні прапори радянських часів, і настільні медалі, і ювілейні значки та медалі, і нагрудні почесні значки.
Список художників, яких полюбляють крадії, очолює Ерделі А.М., Бокшай Й.Й., - найпопулярніші митці сьогодення.
Ринок диктує і замовляє. А незахищені музеї – клондайк для колекціонерів.
Звичайно, поява такого каталогу потрібна – після виходу першого довідника до музеїв повернулось три предмети: ікона XVI століття "В‘їзд в Єрусалим" та дві композиції західноєвропейського живопису.
Видавці каталогу сподіваються, що після його виходу до Одеси повернеться Мікеланджело, до Ужгорода - Бокшай … Подивимось…
Хоча, статистика музейних крадіжок занадто сумна. Про музеї багато говорять, навколо них красиво піаряться, навіть, заробляють гроші. А головне так і не зроблено: нема департаменту музеїв, нема нормальних менеджерів, які почали б вирішувати проблеми музейної галузі, розробили стратегію, вивчили закордонний досвід, організували навчання і перепідготовку кадрів… Зрештою, й досі нема нормального і стабільного фінансування, а значить – нема надійної охорони.