Облігації мають намір випустити для покриття дефіциту бюджету розвитку. Зі слів Мартина, зокрема для ремонту доріг в Ужгороді необхідно близько 50 млн. грн. Щоб залучити хоча б 20 мільйонів міська влада вирішила випустити облігації. "Цю суму ми плануємо отримати, задіявши схему випуску муніципальних облігацій, які вважаються найбільш стабільною гарантованою державою фінансовим документом", - розповів Мартин.
Як пояснив чиновник, якщо міській владі вдасться залучити необхідні 20 млн гривень, то, крім трьох будівельних компаній, які зараз працюють в Ужгороді й можуть освоїти 10 млн. гривень, будуть запрошені будівельні компанії зі Словаччини або Угорщини для ведення капітального будівництва доріг. Зараз експерти міськради розробляють механізм випуску облігацій.
Кошти з податку на транспорт торік у Ужгороді становили 4,8 млн грн, а надходження від штрафів - близько мільйона гривень. Тобто для ремонту доріг цих коштів не вистачає. Для ямкового ремонту доріг, який за сприятливої погоди планувалося закінчити наприкінці березня, виділено 700 тис. грн. Таким ремонтом заплановано охопити вулиці Доманинську, Загорську, Заньковецької, Легоцького, Минайську, проспект Свободи, вулиці Митну, Собранецьку, Перемоги, Доманинську, Другетів, Ів. Франка, Гагаріна. У місті працює тільки один асфальтозавод з мінімальною потужністю закладки 50 тонн. "Латка" 1 кв. м. дороги коштує 80 грн. Однак багатьом дорогам, як-от по вул. Ів. Франка, ямкового ремонту замало, для їх порятунку потрібен картковий ремонт, - констатував Віктор Мартин. Навіть за якісного укладеного покриття ці дороги будуть знову “розбиті”, бо їх основа закладалася ще за часів Австро-Угорщини і Чехословацької Республіки та не відповідає сучасному навантаженню. На багатьох магістральних вулицях до того ж відсутні зливові каналізації. Тож якщо робити дорогу капітально, з дотриманням усіх технологій, беручи до уваги комунікації, один кілометр обійдеться в 7-8 млн грн.