Маркетинг у соціальних мережах (СММ)

Зараз успішний інтернет-маркетинг будь-якого бренду неможливо представити без просування у соціальних мережах. Пости, лайки та шерінги іноді роблять більше, аніж традиційна реклама чи роздача листівок. За таку діяльність у соцмережах відповідає SMM-спеціаліст. І він наразі потрібний в усіх сферах. Хто такі сммщики та що вони роблять – розбираємося далі.

SMM спеціаліст - це

Для початку треба визначити, що таке SMM? Розшифровується як Social Media Marketing або маркетинг у соцмережах. Погодьтесь, досить змістовно. Після цього можна легко сказати, хто такий smm менеджер. Це спеціаліст з роботи з соціальними мережами.

Ця професія стає все далі популярнішою. Чому? Бо кількість українських акаунтів у соцмережах майже зрівнялася з чисельністю населення. А це дуже сприятлива ситуація для просування в інтернеті товарів та послуг. Таку цільову аудиторію не захоче пропусти аніяка організація або бренд, тому шукають собі SMM-менеджерів. Найбільш популярні соціальні мережі в Україні це:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • Youtube;
  • TikTok;
  • Twitter;
  • LinkedIn.

Головна перевага роботи SMM-менеджером – це можливість працювати у віддаленому режимі або займатися декількома проектами одночасно. Хіба це не класно?

Обов'язки CММ менеджера

Що ж ховається під магічним словосполученням “просування бренду в соціальних мережах” у професійних обов'язках сммщика? Це:

  • дослідження сильних та слабких сторін бренду, ситуації на ринку, конкурентів та аудиторії;
  • планування стратегії просування бренду у social media – через кооперацію з топ-блогерами, проведення конкурсів та розіграшів, купівлю смм реклами у лідерів думок, таргетингову рекламу, оффери;
  • розробка дизайну корпоративного облікового запису – стиль текстів та зображень, їх розташування у стрічці публікацій, постійні рубрики та подібне;
  • створення та налаштування профілю – вибір імені облікового запису та важливих опцій у налаштуваннях акаунту;
  • формування контент-плану – які треба пости та публікації, де саме, у якій кількості, якого обсягу та інше;
  • використання рекламних інструментів соцмережі;
  • підтримка репутації бренду;
  • аналітика контролю ефективності реклами.

Тепер зрозуміло, що під веденням соцмереж у SMM мається на увазі не тільки постінг. Тому людина, яка веде спільноту у Facebook, автоматично не становиться сммщиком.

Щоб стати класним сммщиком, що має великий попит, та вміти ефективно просувати будь-які товари та послуги, завітайте до комп'ютерної школи Hillel. Тут можна пройти SMM навчання під керівництвом топових менторів з кейсами успішних рекламних кампаній в соціальних медіа. Хочете отримати більше корисних знань? Тоді записуйтесь на веб-дизайн курси, щоб створювати такі інтерфейси сайтів і додатків, якими хочеться користуватися.

За матеріалами: https://lviv.ithillel.ua/

03 серпня 2022р.

Теги: маркетинг, соцмережі, SMM

НОВИНИ: Різне

10:14
2 ворожих носії крилатих ракет морського базування готові до застосування високоточної зброї – зведення Генштабу
01:45
Асортимент Maxtone: що бренд пропонує покупцям
09:29
Ворог намагається наступати на кількох напрямках, мінує місцевість – зведення Генштабу
19:29
Інтернет магазин спортивного харчування "Creatine" - Ваша формула успіху!
09:17
Ранкове зведення: на Південнобузькому напрямку ЗСУ завдали ворогу втрат і змусили відступити
22:02
Які існують види шампунів?
08:33
ISW назвав пріоритетні напрямки для росіян у війні проти України
08:25
На чотирьох напрямках ЗСУ змусили ворога відступати – зведення
11:09
Британська розвідка: ідуть запеклі бої за Піски, на півдні Росія посилює підрозділи
11:06
Росіяни проривали оборону на Слов'янському напрямку, та безуспішно - зведення Генштабу
10:46
У Мукачеві патрульні виявили в підозрілого чоловіка наркотики
21:00
/ 5
Словаччина передала Україні чотири гаубиці Zuzana 2
09:37
ЗСУ відбили російський наступ на кількох напрямках – зведення Генштабу
16:21
У школах Києва повністю відмовились від російської мови
13:20
Що потрібно знати про змішувачі для душу?
09:16
/ 1
ЗСУ відбили наступ біля Бахмута і Мар’їнки, біля Кодеми і Пісків йдуть бої – зведення Генштабу
08:54
/ 1
На Бахмутському напрямку ворог відступив із втратами, на Авдіївському наступає у напрямках Мар’їнки та Пісків – зведення
09:13
Окупанти намагаються наступати на напрямку Донецьк-Піски, тривають бої – зведення Генштабу
16:48
Мішкозашивальні машини – проста техніка зі своїми секретами ефективності
16:43
Понад 21% інвесторів купували криптовалюту за кредитні гроші
09:09
Українські захисники знешкодили кілька російських розвідгруп на Донеччині – ранкове зведення
20:27
Твоя лінгвістична підтримка: книги для вивчення іноземної мови
20:22
iPhone 11: чому смартфон залишається актуальним і в 2022 році
09:41
росія утримує війська в Брянській та Курській областях, нарощує ППО – зведення Генштабу
15:00
/ 12
СБУ затримала митника КПП "Косонь" на хабарі
» Всі новини