Зараз успішний інтернет-маркетинг будь-якого бренду неможливо представити без просування у соціальних мережах. Пости, лайки та шерінги іноді роблять більше, аніж традиційна реклама чи роздача листівок. За таку діяльність у соцмережах відповідає SMM-спеціаліст. І він наразі потрібний в усіх сферах. Хто такі сммщики та що вони роблять – розбираємося далі.
Для початку треба визначити, що таке SMM? Розшифровується як Social Media Marketing або маркетинг у соцмережах. Погодьтесь, досить змістовно. Після цього можна легко сказати, хто такий smm менеджер. Це спеціаліст з роботи з соціальними мережами.
Ця професія стає все далі популярнішою. Чому? Бо кількість українських акаунтів у соцмережах майже зрівнялася з чисельністю населення. А це дуже сприятлива ситуація для просування в інтернеті товарів та послуг. Таку цільову аудиторію не захоче пропусти аніяка організація або бренд, тому шукають собі SMM-менеджерів. Найбільш популярні соціальні мережі в Україні це:
Головна перевага роботи SMM-менеджером – це можливість працювати у віддаленому режимі або займатися декількома проектами одночасно. Хіба це не класно?
Що ж ховається під магічним словосполученням “просування бренду в соціальних мережах” у професійних обов'язках сммщика? Це:
Тепер зрозуміло, що під веденням соцмереж у SMM мається на увазі не тільки постінг. Тому людина, яка веде спільноту у Facebook, автоматично не становиться сммщиком.
Щоб стати класним сммщиком, що має великий попит, та вміти ефективно просувати будь-які товари та послуги, завітайте до комп'ютерної школи Hillel. Тут можна пройти SMM навчання під керівництвом топових менторів з кейсами успішних рекламних кампаній в соціальних медіа. Хочете отримати більше корисних знань? Тоді записуйтесь на веб-дизайн курси, щоб створювати такі інтерфейси сайтів і додатків, якими хочеться користуватися.
За матеріалами: https://lviv.ithillel.ua/