Нетривала поїздка на роботу або приємна велопрогулянка за місто – одна справа. І зовсім інша – далека подорож. Якщо ви ще не маєте такого досвіду, вам знадобляться поради фахівців. Спеціально для вас ми розробили кілька рекомендацій, врахувавши при цьому можливості людини, яка є велосипедистом середнього рівня.
Якщо ви тільки купили засіб пересування на сайті магазину АЛЛО, але керуєте ще невміло, рекомендуємо ще трохи повчитись, поступово збільшуючи кілометраж, і тільки потім здійснювати дальні заїзди.
Класичні одношвидкісні ровери – не кращий варіант для подібних поїздок. Вони розраховані на поїздки містом з невеликою швидкістю. Звичайно, ненадовго ви зможете розігнатися з 20 до 40 км/год. Але довготривало робити цього не вийде, адже ви через певний час втратите силу. Бюджетні велосипеди, які пропонують купити гіпермаркети, також не підійдуть для поїздки по бездоріжжю. У них досить багато слабких ланок, які не дадуть вам проїхати стільки, скільки на якісному байку.
Оскільки узбіччя доріг зазвичай не ідеальні, для далеких заїздів оптимальним варіантом велосипеда є гревел, який є гібридом дорожніх та шосейних моделей. Звісно, зручним та комфортним є й гірський варіант та хардтейл, що має передню вилку з амотризатором, яка здатна зменшувати навантаження на руки.
І по місту неможна їздити без наколінників та шолома, а в дальній дорозі вони будуть просто необхідними. Навіть якщо в планах нема пересувань в сутінках, все одно ровер потрібно оснастити відбивачами світла та ліхтариками. Сам байк і свій одяг додатково можна обклеїти світловідбивними стікерами.
Оскільки від поганого самопочуття ніхто не застрахований, необхідною є аптечка з бинтом, ватою, пластиром, знеболюючими та засобами, що обеззаражують, спреями від сонячних опіків, активованим вугіллям. Для велосипеду можуть знадобитись замки й троси.
Будь-який ровер коли-небудь виходить з ладу. Але куплені велосипеди у Львові від відомих брендів ламаються значно рідше. Та й не будь-які поломки трапляються зненацька.
Найпоширенішою проблемою в дорозі є прокол гуми. Тому запасна камера, невеликий насос та лопатки для розбортування коліс повинні бути під рукою. Також можна прихопити з собою велосипедний ключ, імбусові шестигранники та двосторонню викрутку з хрестовим та пласким шліцами, щітку та мастило для обслуговування трансмісії.
Набір залежить від пори року та умов подорожі. В цілому це може бути змінний одяг, інструмент для полагодження несправностей, електроніка (телефон, повербанк). Скласти все можна в рюкзак або в сумку, після чого її закріпити на багажнику.
Обидва варіанти розраховані на середні навантаження. Якщо ж потрібно взяти з собою багато – в нагоді буде сумка типу «штани з бічними кофрами». Наповнюючи її, слід пам’ятати, що багажник повинен витримати таке навантаження, а сама вона – не зачіпати ноги при швидкому педалюванні та не заважати керувати на поганій дорозі.
Під час його прокладання враховуються денне навантаження та місця для ночівлі, щоб у дорозі не було несподіванок. Зупинятись можна як в готелях, хостелах, так і в наметі в чистому полі, якщо дозволить погода і вам буде зручно.