Безумовно, кожен клієнт хотів би купувати товар чи послуг з максимальною для себе вигодою, бо, за нинішніх умов, як кажуть в народі, кожна гривня лічена. Саме тому тема економних покупок актуальна практично для кожного покупця, і тут насправді існує декілька цікавих (а головне – дієвих!) способів зробити шопінг значно доступнішим та загалом вигіднішим, аніж зазвичай.
Є декілька простих, але максимально ефективних, способів або відчутно зменшити витрати на покупки товарів (навіть першої необхідності), або ж зробити їх значно економнішими. І першим в цьому питанні на виручку приходить всесильний Інтернет, де можна віднайти будь-яку інформацію, у тому числі й що стосується вигідних товарних пропозицій. Алгоритм простий:
Напевно, кожен стикався з такою ситуацією, коли просто попрямував до супермаркету хліба купити, а у підсумку повернувся додому з величезними пакетами і порожніми кишенями. При цьому більшість купленого – насправді зайве, без цього у той момент можна було легко обійтись. Як бути в такій ситуації? Елементарно! Складаємо список необхідного, прикидаємо загальну вартість покупок і беремо потрібну суму (і ні копійки більше!). Таким чином ви купите лише необхідне і не матимете спокуси кинути в кошик щось зайве.
Як відзначають дослідники, голод – найкращий союзник маркетологів. Уявіть таку ситуацію: ви, повертаючись із роботи з повним відчуттям втоми і голоду, по дорозі забігаєте в магазин. Аромат випічки чи іншого блюда одразу підступно подразнюють ваші нюхові рецептори. В такому стані людина може купувати все підряд, не звертаючи увагу на цінники та кінцеву суму витрат. А тому, спочатку дім, обід (чи вечеря), а вже потім покупки в магазині.
Що ж стосується маленьких дітей, не варто брати їх з собою на закупи. Перед оцим «хочу» іноді дуже важко встояти, та й спробуй відмовити – в замін отримаєш скандал. Не забуваємо і про смаколики, які зумисно виставляють на касах і які володіють особливим магнетичним впливом на дітей. Знайомо, чи не так?
Економні покупки – це ще й купівля товарів (послуг) за зниженими цінами. А тому звертаємо особливу увагу на червоні цінники. Акції та розпродажі – улюблений маркетинговий хід будь-якого магазину чи супермаркету, позаяк це допомагає заманити покупця, а відтак, збільшити реалізацію.
А тому не залишайте поза увагою акційні пропозиції, однак добре вивчайте цінники і виясняйте причини зниження вартості (можливо, добігає кінця термін придатності або ж упаковка має візуальні дефекти тощо).
На завершення можна підсумувати, що економні покупки – це цілком реальна справа, котра потребує всього-лише відповідального та добре продуманого підходу і не терпить спішності та легковажності. А тому відправляйтесь на покупки з чітким розумінням того, що вам реально потрібно, і виробляйте стійкість до придбання того, що насправді не таке вже й важливе.