Очільник ужгородського БЮТу не бачить жодної різниці між Черновецьким і Ратушняком

Василь Гнатків очолив ужгородський БЮТ влітку минулого року – після спроб Сергія Ратушняка повністю підпорядкувати ужгородський підрозділ цієї політичної сили власним інтересам і пов’язаним з цим земельним скандалом, за наслідками якого з лав "Батьківщини" виключили мало не всю фракцію БЮТ в Ужгородській міськраді. Увазі читачів пропонуємо частину інтерв’ю Василя Гатківа газеті "Фест", що вийшло з друку минулого тижня.

Очільник ужгородського БЮТу не бачить жодної різниці між Черновецьким і Ратушняком

– Як ви, головний бютівець Ужгорода, оцінюєте поточний стан справ у місті?

– Хотів би наголосити на тому, що і результати попередніх місцевих виборів 2006 року, і результати позачергових виборів до Верховної Ради у 2007 році переконливо свідчать про те, що в Ужгороді стрімко зростає критична маса людей, незадоволених роботою і політикою міської влади. Запитайте в простого ужгородця, як він ставиться до ситуації у місті, і він вам відповість, що люди живуть по коліна у смітті, що більшу частину доби немає водозабезпечення, що отримати земельну ділянку для будівництва житла чи започаткування бізнесу неможливо без солідної «дані» керівництву. Про що це свідчить? По-перше, що люди більше не будуть терпіти такого нахабного поводження із собою, що вони не хочуть жити в брудному місті, без якісних доріг і вуличного освітлення, в місті, де будь-коли на перехожого може накинутися зграя бродячих собак. Про воду – взагалі окреме питання. Ужгород – не Африка, вода має бути постійно.

– Ви заявили, що БЮТ готовий провести місцевий референдум із відкликання С.Ратушняка. З того часу минув майже місяць. Як розвивається ситуація?

– Дійсно, наша команда розглядає місцевий референдум як один із варіантів виходу міста із системної кризи. Але треба зважити на той фактор, що чинне законодавство щодо проведення місцевих референдумів недосконале в тій частині, що міський голова має прямий вплив на реєстрацію ініціативних груп, тобто сам вирішує, чи відкликати себе! БЮТ – це не та політична сила, яка не доводить справу до кінця. Тому тепер наша команда працює з найкращими юристами, аби знайти дієвий механізм відкликання мера. Якщо буде потрібно, ми готові ініціювати розгляд питання по Ужгороду таким же чином, як це робиться у випадку ще одного одіозного градоначальника – Л.Черновецького. Скажу чесно: не бачу жодної різниці між Л.Черновецьким та С.Ратушняком – однаково нехтують волею громади, однаково відомі земельно-комунальним «дерибаном».

– Але ж вашій політичній силі справедливо дорікають за те, що її представники в Ужгородській міській раді зрадили інтереси виборців і стали опорою С.Ратушняка у прийнятті сесіями тих рішень, які й узаконили земельний «дерибан» у місті…

– З цим я погоджуюся. Хочу лише підкреслити, що БЮТ улітку минулого року повністю відмежувався від дій фракції в Ужгородській міській раді: більшість депутатів, які зганьбили себе і зрадили Ужгород, виключені з партії і подано документи на застосування до них вимог імперативного мандату. Сподіваємося, що найближчим часом їх відкличуть із міськради, так, як це відбулося у Києві. Наразі є декілька депутатів, лояльних до БЮТ, з якими тривають переговори про створення якісно нової опозиційної фракції.

– Ужгородська влада заявила, що хоче дати землю людям, котрі стали в чергу у 1991–1994 роках. Як ви вважаєте, що з цього вийде?

Я за те, аби ці люди отримали земельні ділянки. Але в мене виникає запитання: чому про цю чергу міський голова не згадував під час своєї першої каденції у 1998–2002, 2006, 2007 роках? Чи досі можна було займатися, умовно кажучи, «дерибаном», а тепер почати говорити про справедливість?.. Ужгородський БЮТ закликає владу Ужгорода оприлюднити списки осіб, котрі отримали земельні ділянки в Ужгороді впродовж усіх мерських каденцій Сергія Миколайовича.

09 квітня 2008р.

Теги:

Коментарі

Patriot 2008-04-12 / 13:11:00
Zvychajno mozhno krytykuvaty i Juschenko Tymoshenko taksamo je za scho ih i pohvalyty ale osnovna ih bida scho vony nijak ne dbajutj pro rozvytok nashogo kraju. Porjadok i rozkvit Pidkarpatsjkogo kraju bude zamitnyj koly nam dadytj avtonomiju i my zmozhemo sami planuvaty jak nash rozvytok tak i planuvaty bjudzhet.

Адмін 2008-04-11 / 17:30:00
гаваші, 11/04/2008 17:19



Коментар вилучено через порушення автором правил поведінки в рубриці

Кор 2008-04-11 / 11:06:00
Друже orange, ти мене насмішив,але дякую тобі за підняття настрою !

Не потрібно бути "сім пядей во лбу", щоб розуміти -БЮТ на Закарпатті не мав змоги бути у владі, всю владу узурпували Балоги, Рати та інші , вибач на слові, маргінальні постатті. І тому, сьогодні Закарпатці "розхльобують" результати діяльності цієї і всіх попередніхз влад.

Гнатків сказав, що він не бачить різниці між Ратушняком і Черновецьким, а я би приплюсував до цієї "сладкої парочки", ще і Балогу. Ця тройка, як дві каплі води одинакові, тирять і деребанять одинаково, але тільки у різних місцях України, а коли їх інтереси пересікаються - починається захоплення ужгородської мерії....


Сьогодні в інтересах ужгородців, щоб владу в місті і Закарпатті зокрема, очолила нова політична сила, якою буде БЮТ. Ось так, друже orange.

orange 2008-04-11 / 10:26:00
Друже Кор, мова йде про те, що БЮТ не витримав випробування владою навіть в таких масштабах. І на цьому тлі можна собі уявити, що би було, якби він отримав ті масштаби влади, про які ти кажеш:)

Кор 2008-04-11 / 09:26:00
orange. НЕ хочу переливати з пустого в порожне, це може продовжуватись до безкінечності. Ти прекрасно розумієш, що мова йде про керівництво ОДА , облрадою,посада мера та інші посади де можна приймати рішення про планування і розвиток міста, керування фінансовими потоками, для того щоб громаді Ужгорода жилось краще, а не гірше, як це інколи робить сьогоднішня реальна влада на Закарпатті. Крапка.

orange 2008-04-11 / 00:02:00
Начальник податкової, керівник фонду комунального майна, члени виконкому і найбільша фракція міськради - це "другорядні посади"?


Друже Кор, не будь смішним...:)

Кор 2008-04-10 / 21:56:00
orange .І це ти називаєш "бути при владі". Дурниці. Наведені тобою факти, засвідчують, що деякі чиновники дотичні до БЮТу приймати участь у владі на другорядних і третьєрядних..... посадах. А, я мав на увазі про можливість формування команди,насамперед виконавчої вертикалі. Ось про що мова. Та ладно, скоро ситуація виправиться і все буде нормал.

orange 2008-04-10 / 19:44:00
Кор, о чьом ти пойош? Як це БЮТ ніколи не був при владі в Ужгороді?

У БЮТу найбільша фракція у міськраді - 17 чоловік, 4 члени виконкому міськради, голова фонду комунального майна Ужгорода, голова ДПІ в м.Ужгород і т.д.


В Ужгороді БЮТ нині при владі разом з "народниками" Ратушняка. І несе відповідальність за цю владу.

Відкличте своїх дерибанщиків із міськради, приберіть дерибанщика комунального майна, заберіть пособників дерибану з виконкому - тоді може і повіримо.

Хміль 2008-04-10 / 19:25:00
Справа в тому, що на даний час відсутні реальні кандидати на посаду мера Ужгорода. Рата не в рахунок. Почнемо точку відліку з Гнатківа...

Хто пропонує інші ДОСТОЙНІ кандидатури. Давайте, думайте, пропонуйте

Ужгородець 2008-04-10 / 18:39:00
Але ж Гнатків намагається розібратись у цьому лайні, і, що головне, до нього ніхто цього не робив, та навіть і не помишляв. Невже його вчинки щодо очищення БЮТівської фракції, відверта позиція по гімназії, "Спартаку", аптеках, земельному дерибану не заслуговують на повагу? Невже ми настільки цинічні, що не помічаємо елементарних позитивних речей? Адже Гнатків не тільки тупо критикує, але й пропонує шляхи виходу з кризи, ініціює програму "Ужгородський прорив", де попри популізм, все ж присутні також і реальні, конкретні механізми виходу з міської кризи, оздоровлення і розвитку Ужгорода.

Кор 2008-04-10 / 16:21:00
orange 10/04/2008 10:05____

"...на яких таких бютівських успіхах в Ужгороді пан Гнатків вибудовує свої понти і амбіції. Назви мені хоч одну помітну і позитивну ініціативу БЮТу в Ужгороді..."

Друже, ти прекрасно знаєш, що добрі справи можна робити, просто не роблячи поганих, це по-перше. По- друге, для здійснення добрих справ, потрібні відповідні механізми, якими протягом багатьох століть залишається влада (звичайно, якщо ти не олігарх,грошей кури не клюють і хочеш займатись благочинністю). Можливо ти знаєш, ще інші способи і механізми робити людям добро, але це буде штучна робота, а ми говоримо про корисні речі масового характеру.


Так ось про добрі справи, які на твою думку дають можливість понтувати майбутнім кандидатам в ужгородські мери: за 17-ть років років незалежності України, представники БЮТу, як політичної сили, або окремі його очільники, як фізичні особи, не мали жодного відношення до ужгородської влади. Хто тільки Ужгородом не керував, тільки не БЮТівці. Звісна річ, що не будучи у владі , не має можливості привносити нове якісне відношення до вирішення проблем міської громади Ужгорода.

В той-же час, хочу привернути твою увагу на той факт, що понад 10-ть (!) років (з маленькою перервою) представники Балоги і Ко, очолюють Закарпатську законодавчу і виконавчу владу. Звичайно, що будь-яка міська влада підпорядкована виконавчій вертикалі: виконком-ОДА-Кабмін. Тобто має місце абсалютна узурпація влади в Закарпатті представниками одного комерційного клану, який з недавнього часу перетворився на бізнесово-політичний клан. В цьому контексті, я не пригадую, щоб представники цього бізнесово-політичного клану, зробили для Ужгорода щось вагоме (для Мукачева роблять, не заперечую). Едине, що вони роблять, так дають притулок минулим мерам-невдахам, таким, як,наприклад, Погорелов. Отже,обєктивно настав час, щоб владу в Ужгороді очолив БЮТовець. І мені кажеться, що це буде Гнатків !

orange 2008-04-10 / 10:05:00
Ти, друже Кор, так і не дав відповіді на поставлене мною питання: на яких таких бютівських успіхах в Ужгороді пан Гнатків вибудовує свої понти і амбіції. Назви мені хоч одну помітну і позитивну ініціативу БЮТу в Ужгороді (дерибан, про який знає все місто, не в рахунок:) ).

Впевнений, що не назвеш.

То для чого надувати щоки, говорячи про райдужні перспективи БЮТу в Ужгороді і пана Гнатківа особисто? БЮТ і НУНС мали всі шанси в міськраді разом поставити Рату на місце, але БЮТ упав під владу. Під владу, а не у владу. І, реально, лежить там дотепер.

Поки ви не очиститеся від цього, існує загроза, що на одному іміджі Юлі БЮТ на білому коні в Ужгород не в"їде. В"їде знову Ратушняк...

я 2008-04-10 / 09:49:00
ЕЙ, лосі! вчитайтеся в текст! там же якраз написано шо гнатків подав на відкликання депутатів-дерибанщиків!

Кор 2008-04-10 / 09:40:00
orange . Цікаво було би від табе почути : а хто (конкретні особи) має право на помірні амбіції, наприклад, від команди Балоги чи ЕЦа ? Може в Ужгороді існує інша політсила, яка заявить народу нового старосту міста ? НЕ бачу такої !

Друже orange, щодо Гнатківа, так ти помиляєшся на 100 відсотків.ВІн, Гнатків, може звязати все, навіть те, що не звязується.А інтелектуально перевищує всіх відомих персонажів ужгородського політикуму, разом взятих.

orange 2008-04-09 / 23:46:00
Гнатків насправді двох слів зв"язати не вміє. Єдине, що він має, це непомірні амбіції.


Це інтерв"ю за нього писали.

А взагалі, питання, звідки в пана Гнатківа стільки понтів в Ужгороді? На чому вони засновані? На яких бютівських успіхах в Ужгороді?

На успішно проведеному разом з Ратушняком дерибані ужгородської землі?

Федя 2008-04-09 / 23:11:00
Васылю ты САМОЗВАНЕЦ!!! БЮТовець,як ты це позор!!! Тебе нагнулы!!! Ты не за Ужгородцив ты за Клан!!! Тебе розпыраэ жаба!!!

SL_3000 2008-04-09 / 20:39:00
А різницю між депутатами-деребанщиками київськими і ужгородськими, які й досі мають відношення до БЮТу він бачить?..



Загалом, сміх та й годі. І так із цього пана мера не буде.

НОВИНИ: Політика

18:39
/ 1
У Мукачеві почали встановлювати різдвяну ялинку
22:07
/ 3
Московськоправославному блогеру з Хустщини присудили штраф за розпалювання релігійної ворожнечі
21:01
/ 11
Зеленський призначив головою Закарпатської ОВА Мирослава Білецького
19:47
/ 2
Зеленський на Закарпатті повідомив, що Україна і угорщина готують двосторонній документ
18:44
/ 9
Зеленський в Ужгороді зустрівся з представниками бізнесу
17:47
Уродженку рф, що мешкає у Сваляві, судитимуть за підтримку путіна, росії і окупації
15:02
/ 68
У Закарпатській обласній прокуратурі виявили щонайменше 13 "юних" пенсіонерів (СПИСОК)
19:47
/ 8
У затриманої на організації "ухилянтської" схеми ректорки Несух виявили російські символіку, диплом і подяку, а також угорське посвідчення особи
11:45
/ 1
Прем’єри України і Словаччини зустрічаються під Ужгородом після заяв фіцо щодо НАТО
17:15
/ 6
На позачерговій сесії Оноківської сільради депутати достроково припинили повноваження сільської голови Марії Коваль (ОФІЦІЙНО)
22:51
/ 3
Депутата-"слугу" Рахівської міськради Пруцкова затримали за організацію переправлення "ухилянтів" через кордон
21:20
/ 7
У четвер облрада планує втаємничено, через "приватну" реставрацію, забрати у волонтерів "пам'яткову" будівлю в Берегові і, ймовірно, передати під контроль Угорщини
16:32
/ 7
Поліція й СБУ прийшли з обшуками до псевдоактивіста Стахіва, що з Павловим з "Доста" кошмарив Закарпаття під час ковіду
20:50
/ 23
В Ужгороді "кримінальний" депутат від ОПЗЖ Маєрчик за підтримки колег і правоохоронців легалізовує крадіжку в громади землі на пл. Петефі
16:10
/ 6
Справу ужгородського депутата Горвата, затриманого на вимаганні хабарів за відстрочку від мобілізації, передали до суду
17:56
На Берегівщині черговій прихильниці рф, путіна і "русского міра" оголосили про підозру
18:27
/ 8
Хто гальмує перехід православних громад Моспатріархату в ПЦУ?
04:48
/ 1
Житель Берегівщини уник реального покарання за заклик відокремити Закарпаття від України
19:52
/ 9
Зеленський призначив виконувачем обов’язків голови Закарпатської ОДА Мирослава Білецького
14:00
/ 8
Зеленський звільнив Микиту з посади голови Закарпатської ОДА і призначив заступником керівника свого Офісу
14:23
/ 13
Уряд погодив звільнення Микити з посади глави Закарпатської ОВА
17:35
/ 7
Як Падяк із Духновича "націоналіста" робить
12:05
/ 1
"Оптимізація" України
20:57
/ 39
Суд визнав голову Великоберезнянської громади Кирлика "корупціонером"
20:26
/ 5
В угорщині відкрили першу повноцінну середню школу з українською мовою навчання
» Всі новини