Через карантинні обмеження презентація солодкого сувеніру відбулася у закритому форматі в неділю, 14 червня.
Ідею фірмового торту для Хуста, розповіла авторка, розробила з синами. В основі фірмового символу – локальні та винятково натуральні інгредієнти. Свіжі вершки та масло, два види шоколаду, згущене молоко. І головне - фундук з місцевих плантацій.
В авторському рецепті нема штучних барвників, стабілізаторів чи емульгаторів. Торт створюють з використанням сучасного технологічного процесу, сухої заморозки, яка дозволяє зберегти смакові якості та структуру, і оформлюють у незвичний спосіб – без трафарету, нанесення глазурі чи крему:
Сам торт – мусовий та білосніжний. Традиційні для регіону орнаменти та сам надпис «Хуст» на ньому рельєфні, нанесені з використанням спеціально виготовлених форм з відповідним відтиском.
Тематична й упаковка – коробка прикрашена графічними квітами нарцисів, головного символу Хустщини. Над дизайном, як і над розробкою самого торту, працювала команда ужгородських маркетологів та дизайнерів.
Маса солодкого сувеніру – 800 грамів. Ціна - 340 гривень.
«Хуст» відповідає технічним умовам та Держстандарту, тож його можна продавати у магазинах та мережевих супермаркетах. Налагодити постачання планують уже незабаром.