Про таке повідомляє громадський правник Віталій Грегор.
Це вже третя невдала спроба керівництва міста протягом останнього часу протягнути через виконком Ужгородської міськради дане скандальне рішення на вимогу "ПриватБанку".
Сьогодні на засіданні знову не вистачило "кворуму" для прийняття рішення. Оскільки мер Б.Андріїв заявив про неможливість ним голосування через можливий конфлікт інтересів щодо трьох "транспортних" питань порядку денного, а голосів трьох інших членів виконкому не вистачає для їх розгляду.
"Слід зауважити, що громадськості так і не надано досі відомості про будь-які характеристики (технічні, цінові) та відсутній навіть елементарний економічний аналіз впровадження електронного квитка в громадськрму транспорті міста у "китайській версії", яку пропонує "ПриватБанк". В той же час елементарний розрахунок "комісійних" банку при пасажиропотоці в 19,4 млн пасажирів на рік та при діючому тарифі 7 грн. і пропонованих комісійних за обслуговування в 7% з кожного квитка "ПриватБанку", складе заробіток банку в близько 1 млн.грн. щомісяця за рахунок кишень ужгородців.
Більше того це пропонується реалізувати з порушенням законодавства - шляхом внесення змін до істотних умов конкурсу після вже проведеного тогоріч конкурсу виконкомом фактично на вимогу комерційного банку.
Представник влади, заступник міського голови Ужгорода Ігор Фартушок публічно заявив, що владу не цікавить вартість проекту, не цікавить вартість валідаторів, не цікавить якість обладнання. Виходить, що основним предметом майже річних переговорів із переможцем конкурсу була його комерційна сторона, тобто владу цікавить лише розмір комісійних "ПриватБанку"", - зазначає І. Грегор.
Читатель 2019-09-18 / 20:15:13
Сама идея просто непонятно зачем. Допустим, если для облегчения работы контролера, для ужесточения контроля, тогда понятно. Пассажир оплачивает проезд с помощью того же мобильного, и показывает контролеру факт оплаты, или же протягивает контролеру некую карту оплаты проезда - понятно.
А в Ужгороде, в Закарпатье - как и что? Что водителю за проезд заплатить, что электронным билетом воспользоваться - никакой разницы.