Під час робочої наради зважувалися всі «за» та «проти» цієї реформи в освітній галузі. Як зазначалося, головна проблема, яка стоїть на заваді цьому процесу – відсутність фінансування.
Згідно з методичними рекомендаціями Міносвіти, опорні школи повинні мати відповідне оснащення, сучасне технічне забезпечення, якісний кадровий потенціал. У таких навчальних закладах мають бути створені максимально належні умови для учнів – починаючи з підвозу з навколишніх населених пунктів і завершуючи сучасним шкільним обладнанням. У Державному бюджеті на 2017 рік на це коштів не передбачено. Не має на ці цілі грошей і в обласному бюджеті. Крім того, як наголошувалося, на сьогодні єдиний нормативний документ, яким спеціалісти керуються при створенні опорних шкіл – постанова Кабінету Міністрів 2010 року.
Як зауваживпід час зустрічі голова ОДА Геннадій Москаль, на створення опорних шкіл наразі не передбачено жодного фінансування, питання не врегульовано навіть законодавчо. ВІдтак, на його думку, на сьогодні створення опорних шкіл, як і у випадку з госпітальними округами, призведе лише до зміни назв навчальних закладів.
Разом з тим керівник краю підкреслив: якщо органи місцевого самоврядування знайдуть кошти на створення опорних шкіл та нададуть фінансово-економічне обґрунтування, він підпише відповідне подання до центральних органів влади, повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі Закарпатської ОДА.