Тільки в Ужгороді бракує більше 3 000 дорожніх знаків, погано працюють світлофори. Вони ж зазвичай і спричинюють затори.
Інспектори ж, замість того, щоб регулювати рух, ховаються і ловлять водіїв-порушників, які самотужки вибираються з тисняви.
Перехрестя - улюблене місце працівників ДАІ у час-пік. Тут можна виконати план зі складення протоколів. І перевиконати у разі зламаного світлофора.
Водії намагаються об’їхати затор і несподівано наштовхуються на знак заборони, а згодом і на працівників ДАІ. Проте карають протоколом не всіх.
Леся, водій: «Я сиділа в машині, на мене складали протокол. У машину сів також якийсь хлопець, якого зупинив інший даішник, і той каже: «Вася, привіт. А, привіт, ну, виходи. Я на свої очі бачила, як даішники відпускали своїх знайомих, а на мене писали протокол».
Пояснити, за яким принципом зупиняють машини, знімальній групі НТН інспектор відмовився. На наше ж прохання представитись - затулив камеру. До прикладу, «Тойоту», яка рухалась на заборонений знак, він відпустив без складення протоколу.
Василь Фанта, командир загону ДПС м. Ужгород: «Нам треба відібрати пояснення у інспекторів ДПС, шо там було на самому ділі. Так що поки що не можу дати інтерв’ю».
Водії обурені бездіяльністю інспекторів. Під час зйомок матеріалу жоден ДПСник не прибув на допомогу водіям. Самі ж ДАІшники кажуть, їм не вистачає працівників, а машин в Ужгороді збільшилося до 40-ка тисяч.
Василь Фанта, командир загону ДПС м. Ужгород: «Місто, в принципі, не розраховане на таку кількість транспортних одиниць. Вулиці, дороги, значить, проїжджа частина, як були, так остались по ширині, вони не збільшуються».
Жодного порушника після зупинки правоохоронці не розвернули у правильному напрямку. Після складення протоколу, водії і далі рухались під заборонений знак.