Іван Дідик знайшов у пастелі свій хід. Адже ця техніка не тер-
пить перекриття. Потрібно безпомильно вгадати колір. До того ж, виконується робота на різному фоні. Кожен колір по-різному на цьому фоні поводиться.
Автор уміє створити цікавий сценарій картини. Адже композиції він навчався у таких визнаних метрів, як Мирон Яців та Михайло Курилич. Тому навіть коли художник імпровізує, у потрібну мить ці знання вмикаються.
Автор каже, що дуже полюбив пастель за її молодість. Адже в найвідоміших музеях світу пастелі, яким навіть виповнилося століття, не виглядають бляклими, невиразними. Від цієї фактури оксамитного переливу завжди іде світло. Мистецтвознавці помічають, що для художника дуже важливим є світло в різних його проявах, а також спроба показати внутрішнє світло.