Так, відповідаючи на питання щодо реагування СБ на ситуацію із незаконною вирубкю лісів в області, Олег Воєводін запевнив, що служба "відслідковує факти незаконної вирубки деревини... Нерідко цій незаконній діяльності сприяють посадовці різних рівнів. І наше відомство систематично їм протидіє".
Для прикладу згадав про оголошення підозри керівникам одного з відділів прикордонного загону, які сприяли незаконній вирубці лісу вздовж українсько-словацького кордону. За попередніми підрахунками, державі завдано збитків більш, ніж на 20 мільйонів гривень. Нещодавно також бцуло викрито районного начальника поліції й працівника лісогосподарського підприємства області, які за хабарі дозволяли незаконні порубки, нагадав Олег Воєводін.
Згадуючи про ситуацію, що склалася довкола лісоматеріалу, виявленого громадськими активістами на залізничній станції "Чоп", начальник облуправління СБУ зауважив: "наші співробітники спільно з фахівцями Закарпатського обласного управління лісового та мисливського господарства виїжджали до Чопа для перевірки повідомлення про можливий злочин. Оскільки вагони з лісом перебували в межах відповідальності митниці, ми додатково поінформували фіскальну службу та ініціювали розгляд цього питання у прокуратурі за участі всіх правоохоронних органів краю... Хочу, щоб краяни чітко розуміли: наше відомство відпрацьовує усі питання, які можуть становити загрозу національній безпеці та зашкодити державним інтересам. Але є різниця між такими поняттями як компетенція та підслідність, що чітко визначені чинним законодавством. Розгляд ситуації навколо вагонів із лісом і встановлення можливо пов’язаних із цим незаконних вирубок деревини, належить до підслідності Національної поліції. Оскільки цей потяг перебував у зоні митного контролю – ініціювати експертизу, відкривати кримінальні провадження тощо – прерогатива Державної фіскальної служби. Ми в межах своїх повноважень готові надавати допомогу слідству".
Ведучи мову про скандальне звернення Закарпатської обласної ради щодо самоврядності для краю із посиланням на референдум 1991 року, Олег Воєводін розповів: "Як уже зазначалося, текст цього рішення не містить закликів до зміни меж території або державного кордону чи порушення порядку, встановленого Конституцією, а також публічних закликів чи матеріалів із закликами до вчинення таких дій, визначених статтею 110 Кримінального Кодексу України. Але ми продовжуємо перевіряти обставини, які сприяли прийняттю цього документу. Зокрема, у нас є кримінальне провадження, відкрите ще у 2014 році за статтею 111 (державна зрада) Кримінального кодексу України. В його рамках ми допитуємо усіх, хто мав стосунок до підготовки рішення та досліджуємо, чи не впливали на цей процес певні зовнішні сили... Ми постійно контролюємо обстановку в області. Працюємо більше на випередження, аби не допустити злочинів проти основ національної безпеки. З початку цього року ми оголосили 15 офіційних застережень громадянам України, дії яких могли зашкодити інтересам держави".
Відповів очільник обласного УСБУ і на питання щодо присутності на офіційних будівлях, паралельно із українським, угорського стягу. За його словами, "Закарпаття – багатонаціональний край. У місцях компактного проживання національних меншин на державних установах поряд із Державним прапором України використовується національна символіка. Її розміщення в місцях компактного проживання національних меншин визначене статтею 6 Закону «Про національні меншини України» та статтею 4 «Декларації прав національностей України». Ці норми гарантують громадянам України право використовувати свою національну символіку. Але ми слідкуємо і за цим процесом, щоб попередити зловживання й не допустити провокацій".