Прийшли тільки 9 осіб, щодо них переважно виносили рішення про накладення мінімального штрафу або ж винесення попередження.
Більшість протоколів були про куріння у громадських місцях. Також розглянули випадок про обрізку гілок дерев на вулиці Жупанатській біля обласного художнього музею ім. Бокшая, яку працівники музею робили без дозвільних документів і погодження з міською владою. За це сплатять штраф.
Кілька питань стосувалося незаконного розміщення рекламних конструкцій. Представник однієї з фірм визнав порушення і власник уже демонтував кілька рекламоносіїв, інші приберуть ближчим часом. А представниця одного з банків запевнила, що подано документи на продовження дозволу на розміщення реклами, тому на них наклали мінімальний передбачений законодавством штраф. Натомість голова одного з ОСББ міста проігнорувала запрошення на засідання комісії і за надання дозволу на розміщення велетенського рекламного банера без погодження з профільними службами міської влади вирішили накласти на неї штраф.
Визнав неправомірні дії і представник однієї із будівельних фірм, на котру склали протокол працівники міського відділу муніципальної поліції і правопорядку Ужгородської міськради за те, що з будівельного майданчика на вулицях Докучаєва-Університетській вантажівки на колесах розвозили бруд. Відзначалося, що вже наступного ж дня фірма прибрала територію, очистила дорогу і автобусну зупинку поруч, облаштували майданчик так, щоб машини не виїздили з брудом на колесах, придбали миючий пристрій. Тому і в цьому випадку обмежилися мінімальним штрафом.
Тривалий час на комісії розглядали питання про перекриття двора у центрі міста біля торгового центру та стоматклініки, яке не дає можливість вивозити сміття. Підприємець, на якого склали адмінпротокол, прийшов із адвокатом, але було доведено, що територія, на яку він закрив прохід, є загального користування, тому він не правий.
Щодо практично всіх, хто не прийшов на засідання комісії, традиційно проголосували за накладення штрафів, більшість - максимального розміру, повідомляють в Ужгородській міській раді.