Це випливає з нового Порядку щодо визначення товарів, що ввозяться на митну територію України, затверджену Кабінетом міністрів. Відтепер носити назву «автозавод» зможе тільки підприємство, яке випускає не менше 25 000 авто на рік, володіє можливістю зварювання і фарбування кузова. Крім того, встановлено мінімальний поріг української локалізації. У 2013 році він становитиме 20%, далі в 2014 - 25%, на наступний рік - 30%, в 2016 - 40% і, нарешті, в 2017 році продукція автозаводу повинна бути мінімум наполовину українського походження.
Наведенням нових порядків Кабінет міністрів зайнявся в переддень набуття чинності нового утилізаційного збору, про який вже повідомлялося. Даний порядок позбавить переваг українські підприємства, які займаються великовузловим складанням авто. На думку уряду, це підштовхне такі підприємства як «Єврокар», «Богдан» і КрАСЗ до активного розвитку виробництва та створення нових робочих місць.
Авто@Mail.Ru
Микола 2014-01-05 / 01:06:36
Шановний пане Боярин О.П.
Накінець то і до уряду дійшло ,те що Єврокар не є виробником, а утилізатором Європейських шротів за рахунок бюджету України і споживачів України....
Пане Боярин не треба робити з себе невинне ягнятко....
Ви злочинець.
Одне із ваших творінь від виглядом Skoda Octavia Tour 1.9 TDI продано мені і знаходиться 5-ий рік в Автоцентрі Шкода м. Хмельницький, пр-кт Миру 111
Надіюсь що зовсім скоро ви і ваші поплічники будете притягнуті до належної відповідальності
Справедливий 2013-08-18 / 09:55:40
А що інше можна було очікувати від банди ригіаналів?
васадзе таріел 2013-08-18 / 07:38:54
ну-ну.зроблять так, що завод єврокар перемістить ввиробництво у румунію, як уже планувалося раніше.
боярин 2013-08-17 / 22:53:48
Треба подякувати за пакращення Владі Конюха Баранинського і його бовдурів